- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou ja meeste wat ik ooit heb getrokken was 175x4 en 180x3 volgens mij. Dus je heb me al bijna te pakken!!
, volgende week maandag Loglift en week erop 5x5x65kg proberen!.

Als ik 2 of meer sets met hetzelfde gewicht doe, gaat bij mij de 2e set meestal beter dan de 1e, behalve als het superzwaar is. Waarschijnlijk ben je dan beter aan het gewicht gewend. Daarna wordt het meestal zwaarder. Zelfde geldt voor reps binnen een set.Had niet verwacht dat ik me 5x5 bij militiry press zou halen omdat ik weer met 2,5kg verhoogd had. nadat ik 5x5x60kg had gehaald. De eerste set was echt super super zwaar, en de andere 4 sets ware net zo zwaar maar waren wel nog net te doen.
Traint ook gewoon lekker. En vooral met die 2,5kg opbouwen en daarna 5x3 (als het eigenlijk niet lukt), of 5x4 en vervolgens 5x5 en weer opbouwen.Inderdaad. Ik merk dat ik die 5x5's aan het overnemen ben voor de meeste compounds (muv deadlift). Bevalt me wel![]()
Thanks, zou alleen me god niet weten wat je met gjdm bedoeld?? haha

Traint ook gewoon lekker. En vooral met die 2,5kg opbouwen en daarna 5x3 (als het eigenlijk niet lukt), of 5x4 en vervolgens 5x5 en weer opbouwen.
Neem mijn opbouw met deadliften maar over! haha dan trek je zo 210kg ipv 200! Thanks, zou alleen me god niet weten wat je met gjdm bedoeld?? haha![]()
Betekend gewoon goed gedaan

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------