- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
cardiodag he?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cardiodag he?

Ben wel benieuwd naar je form wanneer je 140kg squat. Heb je filmpje?
Van de 140 niet.
135 x 5 paused wel, maar op telefoon/IG. Geen zin om shit op YT te zetten. Iemand idee of ik via telefoon hier kan uploaden?
Je kan m ook in korten en gewoon een rep plaatsen

Tegen ik even oud ben als jij zijn die 4 platen opwarming
ps: vind wel leuk dat je squats en gewone bench doet
Yep ik snap je op alle vlakken, zou ze ook niet doen echt doen. Maar waarom doe je dan geen frontsquats? Werken wat meer op je quadsAls ik eerlijk ben, tegen de tijd dat de gym weer open gaat gooi ik squats er meteen weer uit. De effort-to-reward ratio is het voor mij gewoon niet waard. Moet 15-20 min. opwarmen voor mijn 1e werkset, extreem belastend voor CNS, squat glute-dominant terwijl ik eerst een quad-bouwer wil doen en ik kan niet 'echt' pushen tot failure bij zo'n oefening, merkte ook vandaag veel stress op onderrug (doel voornamelijk op vorm, een hack is bijvoorbeeld veel veiliger).
Gewone bench vind ik prima, maar doe liever een wide/decline machine press als 2e/3e oefening.
Deadlifts hou ik erin. Maar pull niet vanaf de grond, laat de BB tot schenen zakken.
Doei.
Yep ik snap je op alle vlakken, zou ze ook niet doen echt doen. Maar waarom doe je dan geen frontsquats? Werken wat meer op je quads

Kan je beter 8-10 reps squat doen dan kracht naar mijn mening. Ik heb juist met hoge reps 10+ squat mn quads gebouwd. Had sws altijd grote quads sinds ik trainde maar ze zijn geexplodeerd toen ik overging op 20 rep squat en veel machinesVind ik helemaal kut met balans/schouders
Maar momenteel moet ik het ermee doen en ik b*ch er ook niet over ofzo. Probeer gewoon zo sterk mogelijk te worden op BB squat en hoop dat dit (enigszins) overdraagt op quad-hypertrofie.
Kan je beter 8-10 reps squat doen dan kracht naar mijn mening. Ik heb juist met hoge reps 10+ squat mn quads gebouwd. Had sws altijd grote quads sinds ik trainde maar ze zijn geexplodeerd toen ik overging op 20 rep squat en veel machines
Ja zeg ook dit is wat bij mij results gaf, weg van op kracht focussen gewoon. Maar kan voor jou anders werkenImo is het niet zo zwart-wit. Dit werkt momenteel beter voor mij