AndroidHealthClinic

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben weak as f**k maar heb best grote quads

Uiteindelijk komt het toch meestal neer op genetics of je nou goede quad development krijgt of niet.

Maar persoonlijk zie ik ook meer nut in een rep range van 12 of 15 dan van 6 of 8 voor benen. Ook voor je knieën een stuk gezonder :o Vooral de wat langere bodybuilders hebben meestal vrij fragiele kniegewrichten.

Ik heb legit grote poten (en nog grotere asser), zal binnenkort wel eens een foto posten in mijn logje.
Uiteindelijk komt het toch meestal neer op genetics of je nou goede quad development krijgt of niet.

Maar persoonlijk zie ik ook meer nut in een rep range van 12 of 15 dan van 6 of 8 voor benen. Ook voor je knieën een stuk gezonder :o Vooral de wat langere bodybuilders hebben meestal vrij fragiele kniegewrichten.
Uiteindelijk komt het op je benen niet in de 12-15 range trainen, maar gevarieerd zodat je een optimale groei hebt. Jezelf vast kaderen in 12-15 is waarschijnlijk de intellectuele genetics die je tegenhouden.

Bodybuilders zijn sowieso erg fragiel over het algemeen, ze trainen dan ook niet echt hard.:trollface:

High weight, low rep baby :heart:

Ik heb legit grote poten (en nog grotere asser), zal binnenkort wel eens een foto posten in mijn logje.

Uiteindelijk komt het op je benen niet in de 12-15 range trainen, maar gevarieerd zodat je een optimale groei hebt. Jezelf vast kaderen in 12-15 is waarschijnlijk de intellectuele genetics die je tegenhouden.

Bodybuilders zijn sowieso erg fragiel over het algemeen, ze trainen dan ook niet echt hard.:trollface:

Was jij niet die ene kerel met die rattenkop? Over genetics gesproken

• Topic Starter Topic Starter

Ik doe liever meer aan loading op de compounds. 6-10 reppers op squats, 10-15 pak ik op lunges/leg press/split squats, leg ext. etc.

Bij deze ben je uitgenodigd om een keertje te trainen :)
Balls to the wall 12 reps squatten /out.
Blij dat ik keihard groei op 2 tot 5 reppers :roflol:
Jij bent te sterk voor mij :(
12 reps is goud alles daarboven is terror maar euforisch
Imo kan ik momenteel het beste sterk worden in alle rep ranges, 6, 8, 10, 12 of daarboven

Wat jij suggereert, dat een sterke squat mijn quads niet zullen laten groeien, heb ik nooit gezegd ;)

Mijn persoonlijke voorkeur gaat alleen uit naar een hack squat

Was meer een reactie op deze post

Probeer gewoon zo sterk mogelijk te worden op BB squat en hoop dat dit (enigszins) overdraagt op quad-hypertrofie.

Hier suggereer je dat het amper bijdraagt aan hypertrofie.

Was meer een reactie op deze post

Hier suggereer je dat het amper bijdraagt aan hypertrofie.

Ah, ik bedoelde het anders. Omdat ik zoals gezegd glute-dominant squat, denk ik dat het eerder in deze regio bijdraagt dan quads. Dat gezegd hebbende, zal een 180kg squat mijn quads wel laten groeien denk ik.

f**k squats

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven