XXL Nutrition

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

26-4-2020: Push:
Pre: 300mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout

Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine

10 min warmlopen

Flat DB press

28,5kg x 11
Low incline BB press
77,5kg x 5 (wraps) --> -1 rep
65kg x 9 --> = reps
BB bench press

75kg x 9, RP 4 --> +1 rep
70kg x 9 --> = reps
Low incline DB fly ss BW pushups

17kg x 11, 10, RP 6, isohold 10 sec. --> +1 rep

Seated BB press

50kg x 6 (wraps) --> +1 rep
42,5kg x 9 --> +2,5kg/-1 rep

CG BB floor press

62,5kg x 8, 8, 7, RP 3 --> = reps
Low incline EZ-bar skullcrushers SS band pushdown

32,5kg x 10, 9, 8, DS 20kg --> = reps

DB lateral raises seated

10kg x 11, 10, 9, RP 5 SS band raises --> +1 rep

Leg raises

3 sets

Totaal 19 werksets
----------------------------------------------------------------------------------------------
Beetje teleurstellende training. Aan het begin kon ik me niet goed focussen, voelde me vermoeid en had last van avondeten (bloat/misselijk). Daarna wel weer herpakt en degelijke training neergezet.

Flat DB press was even wennen, moet aan 1 kant van de DB mijn 10kg plaat doen en aan de andere kant 2 x 5kg. Balans was geen major issue though.
8F62EA32-53BE-4556-9AF4-25C642CC0235.jpeg

Gebruik mijn oude telefoon voor muziek, dus kan met mijn nieuwe filmen zonder dat ik muziekloos setjes doe. Heb dus een aantal setjes gefilmd en ben blij met vorm/tempo.

53160DC3-BF95-4BFD-9F8F-A6BDF1551AC6.jpeg
4ECD660F-D968-4AA4-9EA7-18F0AB6C9054.jpeg

:wave2:

Lekker massa aan het pakken zie ik, goed bezig ouwe

Hennig buff ja :)

Als je uit een bulk komt, is het de eerste dagen wel fijn, totdat de honger toeslaat. Mijn ervaring.

Vorige cut verloor ik 3kg in een maand. Daarna had ik door moeten pakken maar trapte de rem iets te hard in. Cut duurde dus wat langer dan had gehoeven. Wil een tussenweg in niet te agressief cutten/niet te conservatief (en dus te lang) cutten. Om als natty massa te bouwen heb ik toch wel 9 maand per jaar een degelijke bulk nodig

Als je op een goede manier cut hoef je echt geen honger te hebben hoor. Zeker niet als je van +15% een paar procent wil zakken. Trek zeker wel, maar echte honger hoor je niet te hebben anders gaat er wat mis.

• Like
Waarderingen: Onit
Als je op een goede manier cut hoef je echt geen honger te hebben hoor. Zeker niet als je van +15% een paar procent wil zakken. Trek zeker wel, maar echte honger hoor je niet te hebben anders gaat er wat mis.
Waar eindigt trek en begint honger? Dat is natuurlijk subjectief. Misschien stel ik me wel aan met de 'honger' die ik voel.

Ga een prep doen en je praat anders.

Ga een prep doen en je praat anders.

Volgend jaar misschien :o Herfst 2021.

Overigens bedoelde ik met mijn post meer dat van 15 naar 10 procent ofzo easy is en niet bepaald honger vereist mits je het goed doet. Van 10 naar 5 en lager is iets heel anders en dat bedoelde ik ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven