Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekker massa aan het pakken zie ik, goed bezig ouwe
Als je uit een bulk komt, is het de eerste dagen wel fijn, totdat de honger toeslaat. Mijn ervaring.Over 2 weken begint de cut. Zin in (maar ook weer niet)
Als je uit een bulk komt, is het de eerste dagen wel fijn, totdat de honger toeslaat. Mijn ervaring.
Flat DB press was even wennen, moet aan 1 kant van de DB mijn 10kg plaat doen en aan de andere kant 2 x 5kg.

Waar eindigt trek en begint honger? Dat is natuurlijk subjectief. Misschien stel ik me wel aan met de 'honger' die ik voel.Als je op een goede manier cut hoef je echt geen honger te hebben hoor. Zeker niet als je van +15% een paar procent wil zakken. Trek zeker wel, maar echte honger hoor je niet te hebben anders gaat er wat mis.
Ga een prep doen en je praat anders.Als je op een goede manier cut hoef je echt geen honger te hebben hoor. Zeker niet als je van +15% een paar procent wil zakken. Trek zeker wel, maar echte honger hoor je niet te hebben anders gaat er wat mis.
Waar eindigt trek en begint honger? Dat is natuurlijk subjectief. Misschien stel ik me wel aan met de 'honger' die ik voel.
Herfst 2021.Natty zijn is zo 2019. Hoe sneller de spuit erin gaat, hoe beter.volgende bulk sowieso nog natty. Jaar erop maar eens kijken
gerapporteerd aan de administrateur voor het aanpraten van AAS aan een adolescentNatty zijn is zo 2019. Hoe sneller de spuit erin gaat, hoe beter.
Kaolo snitch. Je bent gewoon jaloers dat jij moet struggelen als een natty.gerapporteerd aan de administrateur voor het aanpraten van AAS aan een adolescent