Fitness Seller

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
MK677 is dus precies zo'n stof die foutief bij de SARMs gerekend wordt. En inderdaad de enige waar ik ervaring mee heb.

Why jezelf onderdrukken voor minimale voordeel, als je ook test kan zetten en daadwerkelijk piss gains kan maken

Volgend jaar misschien :o Herfst 2021.

Overigens bedoelde ik met mijn post meer dat van 15 naar 10 procent ofzo easy is en niet bepaald honger vereist mits je het goed doet. Van 10 naar 5 en lager is iets heel anders en dat bedoelde ik ook niet.

Ervaring met een diepe cut?

Volgend jaar misschien :o Herfst 2021.

Overigens bedoelde ik met mijn post meer dat van 15 naar 10 procent ofzo easy is en niet bepaald honger vereist mits je het goed doet. Van 10 naar 5 en lager is iets heel anders en dat bedoelde ik ook niet.
Niet bepaald honger?
Dit snap ik even niet.

Nee maar voordat ik bodybuilder werd fietste ik op een vrij verdienstelijk niveau bij de nieuwelingen en junioren en was ik year round om en nabij 7% bodyfat en 64kg op 183. Ik weet wel wat honger hebben is na een training van 5 uur wanneer je op gewicht moet blijven en dat maandenlang

Nee maar voordat ik bodybuilder werd fietste ik op een vrij verdienstelijk niveau bij de nieuwelingen en junioren en was ik year round om en nabij 7% bodyfat en 64kg op 183. Ik weet wel wat honger hebben is na een training van 5 uur wanneer je op gewicht moet blijven

Ohja dat is precies hetzelfde.

Nee maar voordat ik bodybuilder werd fietste ik op een vrij verdienstelijk niveau bij de nieuwelingen en junioren en was ik year round om en nabij 7% bodyfat en 64kg op 183. Ik weet wel wat honger hebben is na een training van 5 uur wanneer je op gewicht moet blijven en dat maandenlang
Dan heb je een mooie transformatie doorgemaakt als ik je profielfoto zo zie. Respect! Ik stond als wielrenner ook altijd droog in het seizoen, maar als je 20 uur per week traint en gezond eet, is dat niet zo moeilijk. Nu voelt het toch anders.

Gaat het weer lekker, dames?

• Topic Starter Topic Starter
@imnewhere spambod zn PF is IFBB pro Roman Fritz. Dat is hij niet zelf haha

• Topic Starter Topic Starter
30-4-2020: Legs
Pre: 200mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout

Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine

10 min. warmlopen

1-leg ext. elastiek

35kg + 25kg x 11, 9 --> +1 rep
BB squat

140kg x 5 --> +2,5kg/-1 rep
120kg x 10 --> +1 rep
Met sleeves en belt
EZ-bar walking lunges
50kg x 10, 9, RP 4 (stappen per been) --> +2,5kg/+1 rep
DB split squats

24,5kg x 11, DS BW into isohold 10 sec. --> +1kg/-1 rep

RDL

152,5kg x 7 --> +1 rep
135kg x 9 --> +1 rep
Met straps en belt
1-leg lying leg curl elastiek (op bench)
35kg x 11, 11, 10, RP5 --> +1 rep

1-leg adductor elastiek

35kg + 15kg x 12, 11 --> +1 rep

Standing BB calf raises

50kg x 11, 11, 10, 10, RP 6, DS BW --> +2,5kg/-3 reps

Totaal 18 werksets
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Erg goeie training.

Doel voor squats in bulk was 140 x 5 (gehaald) en RDL 155 x 6 (zeer dichtbij). Probeer te blijven progressen maar ga deze doelen op dit moment niet uppen met het oog op de cut die over 2 weken begint.

Een maand geleden deed ik voor het eerst BB squat in 2 jaar. Topset was 120kg x 5. Maand later topset 140 x 5 met betere vorm en lichte pauze. Progressie @Robin @Zeenius ? ;)

Hier een fotootje: https://forum.bodybuilding.nl/topics/de-laatst-genomen-foto.348447/page-2415#post-10454026

:wave2:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven