- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgend jaar misschienHerfst 2021.
Overigens bedoelde ik met mijn post meer dat van 15 naar 10 procent ofzo easy is en niet bepaald honger vereist mits je het goed doet. Van 10 naar 5 en lager is iets heel anders en dat bedoelde ik ook niet.
Niet bepaald honger?Volgend jaar misschienHerfst 2021.
Overigens bedoelde ik met mijn post meer dat van 15 naar 10 procent ofzo easy is en niet bepaald honger vereist mits je het goed doet. Van 10 naar 5 en lager is iets heel anders en dat bedoelde ik ook niet.
Nee maar voordat ik bodybuilder werd fietste ik op een vrij verdienstelijk niveau bij de nieuwelingen en junioren en was ik year round om en nabij 7% bodyfat en 64kg op 183. Ik weet wel wat honger hebben is na een training van 5 uur wanneer je op gewicht moet blijven
Dan heb je een mooie transformatie doorgemaakt als ik je profielfoto zo zie. Respect! Ik stond als wielrenner ook altijd droog in het seizoen, maar als je 20 uur per week traint en gezond eet, is dat niet zo moeilijk. Nu voelt het toch anders.Nee maar voordat ik bodybuilder werd fietste ik op een vrij verdienstelijk niveau bij de nieuwelingen en junioren en was ik year round om en nabij 7% bodyfat en 64kg op 183. Ik weet wel wat honger hebben is na een training van 5 uur wanneer je op gewicht moet blijven en dat maandenlang

Nee jij bent een lief broertje.
Ik niet snap. Zeg wat over zijn lelijke kapsel.
Party Pooper
Ja het is goed met je. Ik krijg morgen weer allemaal huilie huilie PB's van jullie. Heb er soms een dagtaak aan.Ik niet snap. Zeg wat over zijn lelijke kapsel.
Party Pooper
Ik niet snap. Zeg wat over zijn lelijke kapsel.
Party Pooper
Simp
Gooi die PB'S even hier, kunnen we lachenJa het is goed met je. Ik krijg morgen weer allemaal huilie huilie PB's van jullie. Heb er soms een dagtaak aan.
Nou die PB's krijg je sowieso niet van mij. Als ik een probleem met iemand heb dan los ik het zelf wel op.Ja het is goed met je. Ik krijg morgen weer allemaal huilie huilie PB's van jullie. Heb er soms een dagtaak aan.
Oh je had hem al keer weggepest?