- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
volgende bulk sowieso nog natty. Jaar erop maar eens kijken
Deed jij geen SARMS dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgende bulk sowieso nog natty. Jaar erop maar eens kijken
kloptKaolo snitch. Je bent gewoon jaloers dat jij moet struggelen als een natty.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Leugens. Deze dame heeft een fysiek beter dan 99% van de DBB'ersklopt
en dan nog, jullie mannen aan de roids hebben het veel makkelijker dan wij vrouwen!
www.instagram.com
Ik voel me gediscrimineerd. @LM wat vind jij hiervan? Hier moeten volgens mij een paar punten bij.klopt
en dan nog, jullie mannen aan de roids hebben het veel makkelijker dan wij vrouwen!
dan mag er bij deze post er ook wat punten bij:Ik voel me gediscrimineerd. @LM wat vind jij hiervan? Hier moeten volgens mij een paar punten bij.
Jullie vrouwen hebben het gewoon makkelijker dan wij mannen.

Volgens mij kun je het geen dame meer noemen, nadat je die iets te grote bulge voor een ''dame'' hebt gezien.Leugens. Deze ''dame'' heeft een fysiek beter dan 99% van de DBB'ers
![]()
Beefcakepaige (@paigedumars) • Instagram photos and videos
59K Followers, 4,814 Following, 2,379 Posts - See Instagram photos and videos from Beefcakepaige (@paigedumars)www.instagram.com
MAAR dat is een fucking feit. Jij verspreidt ONWAARHEDEN.
Volgens mij kun je het geen dame meer noemen, nadat je die iets te grote bulge voor een ''dame'' hebt gezien.
Also, wat is deze: https://scontent-amt2-1.cdninstagra...=58001f6b5f63ab848b21e67c953b23ea&oe=5ED2858D
MAAR dat is een fucking feit. Jij verspreidt ONWAARHEDEN.
Overigens heb ik al genoeg punten. Wil je me dood hebben zeker
instagram.com
Op zich zou je dan idd niet bizar veel moeite moeten hebben alleen daar onder begint het avontuur pasVolgend jaar misschienHerfst 2021.
Overigens bedoelde ik met mijn post meer dat van 15 naar 10 procent ofzo easy is en niet bepaald honger vereist mits je het goed doet. Van 10 naar 5 en lager is iets heel anders en dat bedoelde ik ook niet.

sarms zijn natty af
Fixed
Als je kijkt naar de 'officiële' definitie van AAS, en concludeert dat SARMS zich niet binden aan de androgene receptoren, ja dan zijn SARMS inderdaad natty. Praktisch: nee tuurlijk niet lol.
Er komt wel steeds meer info vrij over SARMS en af en toe zit er toch wel wat interessants tussen. Denk zeker dat het een plus is als je weet hoe je SARMS eventueel kunt implementeren (los van het feit of je dat uiteindelijk doet of niet).
Niet binden aan de AR?SARMS zich niet binden aan de androgene receptoren,
Niet binden aan de AR?
Selective ANDROGEN RECEPTOR Modulators, je zou haast vermoeden dat het interactie heeft met de AR

Ik gebruik geen SARMS ?!?! Het minst-natty product dat ik gebruik is oprecht creatine.Lol ik wist niet dat Joost sarms gebruikte. Dacht dat je een echte natty nog was. Beter ga je gewoon aan de test enzo ipv die troep te nemen.
Zelfs al doe je een paar weekjes 30mg anavar of winstrol zoiets kan al wonderen doen voor je natty fysiek.
Ah oke, bedankt. Ik was er (geen idee waarom) echt van overtuigd dat ze niet aan de AR zouden binden, maar dat doen ze dus selectief (zoals de naam aanduidt). Bedankt voor de input though. Neem aan de je zelf geen ervaring hebt met SARMS (behavle MK-677 i.v.m. eetlust) ?Ze proberen voornamelijk stoffen te ontwikkelen die niet zo zeer androgene effecten teweeg brengen.
Maar ze zullen altijd aan de AR binden, dat is wat letterlijk de naam is.
Ookal is SARM (foutief) meer een verzamelnaam aan het worden voor allerlei performance enhancing research chemicals.