Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Keep up the good work!
Wat ik leuk vind aan jouw trainingslogs, is dat je de vooruitgang (gewicht, reps) er ook bij zet. Netjes kerel
Klopt
Even aankijken hoe snel ik de komende 2-3 weken voortgang boek want ik ben echt veel kwijt
Even aankijken hoe snel ik de komende 2-3 weken voortgang boek want ik ben echt veel kwijt
Jup zag t net ook, maar leek in mn hoofd verder weg dan 13 weken...
Jep, ik train ook met een logboek (schriftje) waarin ik alles opschrijf.
De eerste paar jaar deed ik alles op gevoel en hield ik niks bij, maakte prima progressie. Maar op een gegeven moment stopte dat. Toen ben ik gewoon elke training gaan opschrijven wat ik deed, zodat ik dat de volgende training kan proberen te verbeteren. Natuurlijk lukt dat ook vaak niet, maar het is ook een mentaal spel: als ik vorige keer 8 reps had, wil ik er nu 9, etc.
Hoe lang train je al in totaal dan? Heb je altijd volgens PPL getraind of ook wel eens lagere frequentie(1x/1.5x per week) per spiergroep?

Zeezout voor pomp? Kwam net voorbij op youtube.15-5-2020: Pull
Pre: 300mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout
Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine
10 min. warmlopen
Wide grip pull-ups
BW x 11 --> = reps
Snatch grip deadlift
180kg x 5--> +5kg/-1 rep
155kg x 7 --> = reps
Met straps
Yates row
95kg x 10, RP 4 --> +1 rep
87,5kg x 12 --> +1 rep
Met straps
1-arm DB row
40kg x 11, 11 --> +1 rep
Met straps
Andere set-up. Ga met 1 hand leunen op de safety bars van mijn squatsteunen en zet mijn schouder tegen de steun aan. Ben zo veel meer 'locked-in'
Banded lat prayer
35kg + 15kg x 13, 12, RP 8 --> = reps
BB shrugs
135kg x 12, 11 --> = reps
Met straps
DB rear delt fly SS band pulls
13,5kg x 14, 13, partials --> +1 rep
EZ-bar curl
36kg x 10, 9, 8, DS 30kg, DS 20kg --> +1 rep
Incline DB curl SS hammer curl
10kg x 10, 9, 9, RP 6 --> = reps
Reverse BB curl SS wrist curl
32,5kg x 12, 11 --> = reps
Totaal 21 werksets.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Had toen ik begon totaal geen energie, maar bij deadliften kwamen er opeens bijzondere krachten vrij. Erg tevreden met deze sessie.
![]()
Ow goeie. Ga ik beslist eens proberen.Yes inderdaad. Gewoon in de pwo mixen (niet erg lekker maarja). Ook pink Himalaya zout in pre-meal.
Niet te zuipen, wel goeie pomp

Ik doe er zelf wat 0-kcal siroop bij. Anders ga je sowieso over je nek