MuscleMeat

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
9A94C1AB-7EF2-4190-96B6-EAB3B662ADD8.jpeg

1 na laatste cheat

Wanneer ga je cutten?

Iemand ervaring met wat meer heavy-duty wrist wraps? De huidige van bulkpowders heb ik al bijna een jaar en verliezen wat tightness.

Ikzelf kwam deze tegen:

@hoxyz ?

Iemand ervaring met wat meer heavy-duty wrist wraps? De huidige van bulkpowders heb ik al bijna een jaar en verliezen wat tightness.

Ikzelf kwam deze tegen:

@hoxyz ?
Ik heb die van XXL. Voldoen voor mij prima, gebruind ze enkel bij Low Bar Squat. Mocht je goeie willen en er geld voor over hebben, kun je die van SBD kopen.

Ik heb die van XXL. Voldoen voor mij prima, gebruind ze enkel bij Low Bar Squat. Mocht je goeie willen en er geld voor over hebben, kun je die van SBD kopen.

Geld boeit me niet, wil goed materiaal. Ook nieuwe knee sleeves gekocht (60euro) omdat de andere kapot zijn gegaan.

Ik heb die ook sinds kort (enkel voor topsets bench) vind ze ook prima

Ik heb zelf ook SBD wrist wraps (flexible) die zijn ook wel stevig genoeg wat mij betreft.

Dan die van SBD dus, die zijn goed.
Eens een PL-training gehad en toen mocht ik die van @Beowulf lenen. Een goeie PL-coach zal wel weten wat goed is. :D
Ze waren sowieso er stevig en fijn.
Ook genoeg reviews te vinden:

Ikzelf kwam deze tegen:

@hoxyz ?
Ik heb Titan en SBD wirst wraps gehad. Titan wrist wraps zijn imo veel beter dan SBD. https://titanwebshop.eu/en/knee-wrist-wraps/30-165-thp-wirst-wraps.html?_route_=en/knee-wrist-wraps/30-thp-wirst-wraps.html
@Shadow Project gebruikt deze ook al een decennia, niet te slopen en extreme ondersteuning. De eerste weken lijkt het wel alsof je beton om je polsen heb. Die van SBD zien er estetisch erg nice uit maar zijn niet zo heel sterk.

Ga voor een van deze twee, niet die meuk van XXL of ander supplement bedrijf kopen. Dan kan je net zo goed een volgecumde sok om je polsen binden.

Ik heb Titan en SBD wirst wraps gehad. Titan wrist wraps zijn imo veel beter dan SBD. https://titanwebshop.eu/en/knee-wrist-wraps/30-165-thp-wirst-wraps.html?_route_=en/knee-wrist-wraps/30-thp-wirst-wraps.html
@Shadow Project gebruikt deze ook al een decennia, niet te slopen en extreme ondersteuning. De eerste weken lijkt het wel alsof je beton om je polsen heb. Die van SBD zien er estetisch erg nice uit maar zijn niet zo heel sterk.

Ga voor een van deze twee, niet die meuk van XXL of ander supplement bedrijf kopen. Dan kan je net zo goed een volgecumde sok om je polsen binden.

was ik ook niet meer van plan ;)

welke lengte heb jij?

50 cm is meeeeeer dan zat

17-5-2020: Push:
Pre: 300mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout

Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine

10 min warmlopen

Flat DB press

34kg x 8 --> = reps
Low incline BB press

80kg x 5 (wraps) -->= reps
67,5kg x 9 --> +1 rep
BB bench press

80kg x 7, RP 3 (wraps) --> = reps
70kg x 9 --> = reps
DB fly ss BW pushups

17kg x 13, 12, RP 6, isohold 10 sec. --> = reps

Seated BB press

50kg x 7 (wraps) --> = reps
42,5kg x 9 --> = reps

CG safety bar press

62,5kg x 8, 7, 6, RP 3 --> = reps
Low incline EZ-bar skullcrushers SS band pushdown

33,5kg x 10, 9, 8, DS 20kg --> = reps

DB lateral raises seated

10kg x 11, 10, 10, RP 6 SS band raises --> = reps

Leg raises

3 sets

Totaal 19 werksets
----------------------------------------------------------------------------------------------
Maar op 1 oefening kunnen progressen wat jammer is, maar pump/intensiteit was wel goed.

Morgen dus begin cut. Schrap 200 kcal (honing in de thee, sweet chili saus bij kip en rijst, rozijnen in pre-workout meal). Wil eerst alle 'shitty' kcal eruit hebben. Zal waarschijnlijk na een week beginnen met lichte cardio. Wil liever een kcal overschot creëren d.m.v. cardio/actief zijn i.p.v. heel veel kcal schrappen, denk dat mijn herstel en output tijdens trainingen zo beter zal zijn. Verwacht over het algemeen rond de 3000 te eindigen met dagelijkse cardio (behalve peak-week).

Morgenavond quads bij gym en hams/glutes/adductor/kuiten thuis afmaken.

:wave2:

3000? Niet slecht. 200 kcal schrappen is niet heel veel imo

3000? Niet slecht. 200 kcal schrappen is niet heel veel imo

Heb vorige cut ook zo gedaan. Woog 80/81kg aan het einde en zat op 3000kcal zonder extra cardio. Met hoeveel spiermassa ik er nu bij heb gekregen verwacht ik niet veel lager te moeten, zeker niet omdat ik aan het einde dagelijks cardio zal doen.

Edit: schrapte destijds elke 2 weken zo'n 250 kcal en gewicht ging zeer rap naar beneden. Eerste maand was ik al 3kg kwijt (voornamlijk vocht/glycogeen, maar toch).

Ben zojuist ook subscribed bij het JP forum. Holy shit daar ga ik me de komende tijd wel vermaken :o

Lucky you; ik zit nu ook op 3000 kcal bij een veel hoger BW. Ik ben de eerste 3 dagen al 2 kg kwijt; dat is enkel vocht/glycogeen. :roflol: daarna 1 kg per week. Zo ging t in mn wedstrijdprep ook (toen op 2500-2600 kcal).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven