Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geniet ervan bro
Zo heet ik niet meer.
Ik heb die van XXL. Voldoen voor mij prima, gebruind ze enkel bij Low Bar Squat. Mocht je goeie willen en er geld voor over hebben, kun je die van SBD kopen.Iemand ervaring met wat meer heavy-duty wrist wraps? De huidige van bulkpowders heb ik al bijna een jaar en verliezen wat tightness.
Ikzelf kwam deze tegen:
![]()
Wrist Wraps - Weightlifting Accessories
Along with our own Rogue brand Wrist Wraps, we offer Spud Inc wraps, Slingshot multipurpose wraps, and other options to help elevate your weight training regimen. See them all here.www.rogueeurope.eu
@hoxyz ?
Ik heb die van XXL. Voldoen voor mij prima, gebruind ze enkel bij Low Bar Squat. Mocht je goeie willen en er geld voor over hebben, kun je die van SBD kopen.
Dan die van SBD dus, die zijn goed.Geld boeit me niet, wil goed materiaal. Ook nieuwe knee sleeves gekocht (60euro) omdat de andere kapot zijn gegaan.
Ik heb die ook sinds kort (enkel voor topsets bench) vind ze ook primaIk heb die van XXL. Voldoen voor mij prima, gebruind ze enkel bij Low Bar Squat. Mocht je goeie willen en er geld voor over hebben, kun je die van SBD kopen.
Eens een PL-training gehad en toen mocht ik die van @Beowulf lenen. Een goeie PL-coach zal wel weten wat goed is.

Ik heb Titan en SBD wirst wraps gehad. Titan wrist wraps zijn imo veel beter dan SBD. https://titanwebshop.eu/en/knee-wrist-wraps/30-165-thp-wirst-wraps.html?_route_=en/knee-wrist-wraps/30-thp-wirst-wraps.htmlIemand ervaring met wat meer heavy-duty wrist wraps? De huidige van bulkpowders heb ik al bijna een jaar en verliezen wat tightness.
Ikzelf kwam deze tegen:
![]()
Wrist Wraps - Weightlifting Accessories
Along with our own Rogue brand Wrist Wraps, we offer Spud Inc wraps, Slingshot multipurpose wraps, and other options to help elevate your weight training regimen. See them all here.www.rogueeurope.eu
@hoxyz ?
Ik heb Titan en SBD wirst wraps gehad. Titan wrist wraps zijn imo veel beter dan SBD. https://titanwebshop.eu/en/knee-wrist-wraps/30-165-thp-wirst-wraps.html?_route_=en/knee-wrist-wraps/30-thp-wirst-wraps.html
@Shadow Project gebruikt deze ook al een decennia, niet te slopen en extreme ondersteuning. De eerste weken lijkt het wel alsof je beton om je polsen heb. Die van SBD zien er estetisch erg nice uit maar zijn niet zo heel sterk.
Ga voor een van deze twee, niet die meuk van XXL of ander supplement bedrijf kopen. Dan kan je net zo goed een volgecumde sok om je polsen binden.

Euhm heb mijne vergeven aan @Shadow Project omdat ik liever een dope matchende outfit ala SBD heb dan goeie supportwas ik ook niet meer van plan
welke lengte heb jij?
Moet hij ze ff voor je opmeten. Maar pretty sure dat 50cm genoeg is.
3000? Niet slecht. 200 kcal schrappen is niet heel veel imo