XXL Nutrition

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik wil bereiken, zowel op fysiek- als krachtgebied, is gewoon niet natuurlijk te behalen. En dan heb ik het ook niet over 500mg max. kuurtjes. Ga gewoon rustig omhoog werken. Eerste kuurtjes enkel test, daarna wellicht een compound zoals masteron/deca toevoegen. Ben ook wel benieuwd naar dbol als oral eigenlijk. Tzt zal ik waarschijnlijk ook aan GH beginnen. Maar dat is allemaal zeer zeer long-term.
Sterkte met je gezondheid dan.

Zeggen meer mensen tegen me.

Wat ik wil bereiken, zowel op fysiek- als krachtgebied, is gewoon niet natuurlijk te behalen. En dan heb ik het ook niet over 500mg max. kuurtjes. Ga gewoon rustig omhoog werken. Eerste kuurtjes enkel test, daarna wellicht een compound zoals masteron/deca toevoegen. Ben ook wel benieuwd naar dbol als oral eigenlijk. Tzt zal ik waarschijnlijk ook aan GH beginnen. Maar dat is allemaal zeer zeer long-term.
Ik zie je op de olympia stage over een paar jaar🤝🤝

• Topic Starter Topic Starter
Sterkte met je gezondheid dan.

Nooit alcohol aangeraakt (behalve 1 flesje radler 2.0)
Nooit drugs gebruikt
Nooit gerookt
Elke avond 8u slaap
Dieet uit kip, rijst, havermout, zuivel, eieren, noten, vis, een kilo groente en fruit per dag
Dagelijkse beweging
Multivitamine, D3, magensium, zinc, omega's
Toekomstig bloedwerk met health-support supps

Als ik maar 70 word i.p.v. 90 en ik heb van mijn 25e-30e op hoog niveau wedstrijden gedraaid, I'll fucking take it

schaam je diep joost... dit zal je toekomst verpesten

Vrienden van mij die zich ongelofelijk uitspreken tegen mijn plannen om te gebruiken, zitten zelf 2x pw aan de xtc of te snuiven, zuipen 3x pw hun kop eraf en roken 10-15 peuken per dag. Wie the f**k ben je dan om je met mijn gezondheid te bemoeien terwijl ik letterlijk alles doe om de randvoorwaarden op orde te hebben, zo hypocriet :roflol:

Vrienden van mij die zich ongelofelijk uitspreken tegen mijn plannen om te gebruiken, zitten zelf 2x pw aan de xtc of te snuiven, zuipen 3x pw hun kop eraf en roken 10-15 peuken per dag. Wie the f**k ben je dan om je met mijn gezondheid te bemoeien terwijl ik letterlijk alles doe om de randvoorwaarden op orde te hebben, zo hypocriet :roflol:
hypocrisie tot de max

Mja, meningen verschillen maar indrukwekkend is dit niet, in een los t-shirt kan je nog niet eens zien dat ie lift volgens mij
Jouw beste natty fysiek was natuurlijk vele malen beter. Met alle respect, maar imo ben jij ook gewoon te snel begonnen met Gear.

Mensen zijn onwetend, links laten liggen.

Jouw beste natty fysiek was natuurlijk vele malen beter. Met alle respect, maar imo ben jij ook gewoon te snel begonnen met Gear.
Jij hebt toch geen flauw idee hoe ik eruit zag voor ik begon...
en vergeet niet B, jij blast cruised ook al na 1simpel kuurtje,

Laatst bewerkt:
:popcorn:

(Mijn fysiek was inderdaad wel ruk voordat ook begon te kuren, nu nog sommige periodes :) )

Jij hebt toch geen flauw idee hoe ik eruit zag voor ik begon...
en vergeet niet Bertus, jij blast cruised ook al na 1simpel kuurtje,
Ow, wacht, was vergeten dat jij een “wedstrijdatleet” bent en dat dit alles in jou ogen goedpraat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven