AndroidHealthClinic

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrienden van mij die zich ongelofelijk uitspreken tegen mijn plannen om te gebruiken, zitten zelf 2x pw aan de xtc of te snuiven, zuipen 3x pw hun kop eraf en roken 10-15 peuken per dag. Wie the f**k ben je dan om je met mijn gezondheid te bemoeien terwijl ik letterlijk alles doe om de randvoorwaarden op orde te hebben, zo hypocriet :roflol:
Als je een fysiek als @Camelus wilt moet je dit allemaal doen terwijl je on bent :p

Ik ben nu trainen, ik reageer dadelijk nog wel.

Hoi,
Ik train nu ruim 5 jaar consistent. Ik track mijn macro’s het grootste gedeelte van de tijd. Ik heb geen wedstrijdambities. Ik heb mijn natuurlijke max ook nog niet behaald. Ik ben geen frequente drugsgebruiker, vooral festival gerelateerd. Ik drink regelmatig een wijntje. Rook niet.
Mag ik nu AAS? Zo ja, wat en hoeveel? Heb ik al tren verdiend?

Hoi,
Ik train nu ruim 5 jaar consistent. Ik track mijn macro’s het grootste gedeelte van de tijd. Ik heb geen wedstrijdambities. Ik heb mijn natuurlijke max ook nog niet behaald. Ik ben geen frequente drugsgebruiker, vooral festival gerelateerd. Ik drink regelmatig een wijntje. Rook niet.
Neen. Het is óf drank en drugs óf aas. Tenzij je @blastoise noemt

Hoi,
je hebt het nu zeker verdient tijd voor de eerste kuur 500mg test en dan moet je als tweede gewoon 1000gr tren 800gr test en nog iets van een oral nemen. Want eerste kuur is alleen even checken hoe je lichaam reageert en daarna kan je alles en zoveel zetten als je wilt:bow::bow: niet te serieus nemen

Succes ! Laat weten hoe het ging
Echt mooie gym. Die werkten met 1-2 jarige contracten. Wilde voor mij uitzondering maken. Kwam neer op 360€ voor half jaar met inschrijfkosten.. Nogal prijzig..Dus ben nu aan het denken om naar Aachen te gaan.. Mcfit geloof ik.

Wij natty's zijn een beetje de vegans van het bodybuilden, we zeggen graag ongevraagd dat we natty zijn ook al is dat vaak duidelijk te zien, we wijzen de AAS gebruikers graag op de gezondheidsrisico's en onze eigen super gezonde leefstijl en voelen ons duidelijk superieur aan gebruikers. Plus het feit dat als ik wel had gebruikt ik nu ongeveer op het niveau zat tussen Phil Heath en Ronnie Coleman.

Wij natty's zijn een beetje de vegans van het bodybuilden, we zeggen graag ongevraagd dat we natty zijn ook al is dat vaak duidelijk te zien, we wijzen de AAS gebruikers graag op de gezondheidsrisico's en onze eigen super gezonde leefstijl en voelen ons duidelijk superieur aan gebruikers. Plus het feit dat als ik wel had gebruikt ik nu ongeveer op het niveau zat tussen Phil Heath en Ronnie Coleman.
En hoe noem je een gebruiker die graag iedere andere gebruiker op zijn super gezonde leefstijl wijst en zich duidelijk superieur voelt tegenover iedereen die het anders aanpakt en zelf lang niet op niveau zit?

Ik ben nu trainen, ik reageer dadelijk nog wel.
Ik heb besloten mij te onthouden van het geven van mijn mening, aangezien het alleen maar toch over en weer verwijten en gebash op elkaar fysiek en gebruik leidt. De meesten komen hier vervolgens alleen maar kijken om olie op het vuur te gooien / stemmingmakerij en dit leidt tot niets. Dit was precies één van de redenen waarom ik dit forum een beetje beu was. Iedereen moet lekker zelf weten wat, wanneer en hoeveel ie gebruikt en het zal mij worst wezen. Ik heb er geen problemen mee om reëel te zijn en elkaar de waarheid te zeggen, maar doe dat liever één-op-één dan in het openbaar i.v.m. stemmingmakerij en zinloze discussies.

Ik heb besloten mij te onthouden van het geven van mijn mening, aangezien het alleen maar toch over en weer verwijten en gebash op elkaar fysiek en gebruik leidt. De meeste komen hier vervolgens alleen maar kijken om olie op het vuur te gooien / stemmingmakerij. Dit was precies één van de redenen waarom ik dit forum een beetje beu was. Iedereen moet lekker zelf weten wat, wanneer en hoeveel ie gebruikt en het zal mij worst wezen.
Ik weet niet hee, maar jij bent wel degene die uithaalde maar mij zonder reden...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven