Fitness Seller

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
De bbq en sweet Chili zijn fenomenaal!

Ik ben benieuwd naar de mayo. Let me know man!
Zojuist bij XXL 2 light-sauzen besteld (bbq een sweet chili). 4kcal per serving, gaat tijdens mijn cut lekker over de kip/rijst heen. Ben benieuwd :)

edit: ook zero mayo
sweet Chili vond ik niet te doen. BBQ en mayo gaan wel. Persoonlijk heb ik het geld er niet voor over. Ik maak liever wat ruimte voor de realdeal.

Heb zelf op het moment zero mayo, wel te doen. Goeie vervanging voor het cutten iig

• Topic Starter Topic Starter
20-5-2020: Push:

Gewicht: 90,4kg op lege maag

Pre: 200mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout

Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine

10 min warmlopen

Flat DB press

34kg x 9 --> +1 rep
Low incline BB press

80kg x 6 (wraps) --> +1 rep
70kg x 8 --> +2,5kg/-1 rep
BB bench press

80kg x 8, RP 3 (wraps) --> +1 rep
70kg x 9 --> = reps
DB fly ss BW pushups

17kg x 13, 13, RP 6, isohold 10 sec. --> +1 rep

Seated BB press

51kg x 7 (wraps) --> = reps
Fail halverwege 8e rep :
42,5kg x 10 --> +1 rep

CG safety bar press

62,5kg x 8, 7, 7, RP 3 --> +1 rep
Low incline EZ-bar skullcrushers SS band pushdown

33,5kg x 10, 9, 8, DS 20kg --> = reps

DB lateral raises seated

10kg x 11, 11, 10, RP 6 SS band raises into isohold --> +1 rep

Leg raises

3 sets

Totaal 19 werksets
----------------------------------------------------------------------------------------------
Super training met veel progressie in log! Slaap was ook erg goed vannacht.

UB begint langzaam vocht te verliezen/harder te worden. Midsectie krijgt al meer definitie.

Doe momenteel voor het slapen gaan een wandeling van 10 min, tel dit niet als cardio.

Morgenavond BBQ dus zal 's avonds een uur cardio doen om te compenseren (eet sowieso geen rotzooi, maar kcal gaan waarschijnlijk wel wat hoger uitvallen dan normaal).

Ook XXL sausjes komen binnen dus kan deze mooi proberen :)

Morgenmiddag legs.

:wave2:

Super training met veel progressie in log! Slaap was ook erg goed vannacht.
UB begint langzaam vocht te verliezen/harder te worden. Midsectie krijgt al meer definitie.
Doe momenteel voor het slapen gaan een wandeling van 10 min, tel dit niet als cardio.
Morgenavond BBQ dus zal 's avonds een uur cardio doen om te compenseren (eet sowieso geen rotzooi, maar kcal gaan waarschijnlijk wel wat hoger uitvallen dan normaal).
Ook XXL sausjes komen binnen dus kan deze mooi proberen :)
Morgenmiddag legs.
:wave2:
Mooi man! Je komt echt super gemotiveerd over de laatste tijd en zit lekker in de 'flow' volgens mij.

Jos gaat voor goud

Jij gaat voor de eerste plek hé?

• Topic Starter Topic Starter
Jij gaat voor de eerste plek hé?

lijkt me niet realistisch :roflol: Enige wat in mijn voordeel werkt is leeftijd + natty status.

Zie deze contest als schop onder mn reet zodat ik er zelf gewoon 12 weken alles aan ga doen

imo zijn er een paar die echt veel beter zijn (obviously) en t meer verdienen dan ik. Maar altijd leuk om jezelf met hen te meten :)

• Love
Waarderingen: Onit
BBQ, t*ring wat heb ik daar zin in.

lijkt me niet realistisch :roflol: Enige wat in mijn voordeel werkt is leeftijd + natty status.

Zie deze contest als schop onder mn reet zodat ik er zelf gewoon 12 weken alles aan ga doen

imo zijn er een paar die echt veel beter zijn (obviously) en t meer verdienen dan ik. Maar altijd leuk om jezelf met hen te meten :)

Ik vind het wel realistisch, geloof me!

Onzin , jouw instellingen en dedication zie ik bij bijna niemand , zeker niet op die leeftijd.

Zie je @Joostb_2000, draait niet alleen op om het plaatje. Gaat om het totaalplaatje!

Naast die light sauzen (sommige vallen tegen, Teriyaki vind ik persoonlijk erg lekker) geven veel kruiden ook smaak aan het eten en hebben daarnaast ook nog eens gezondheidswaarde. En je kunt veel variëren om het minder eentonig te houden.

• Like
Waarderingen: Apw
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven