AndroidHealthClinic

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
40+ alweer

Red Dead Redemption :schoot:

• Topic Starter Topic Starter
JA is wel verschil tussen enhanced en natty, idk wat dat verschil precies is?

enhanced hoger metabolisme + muscle loss in deficit is lager

denk dat @BB_ wel begrijpt dat ik niet extreem agressief wil cutten meteen ivm spierverlies. Liever rustig aan en als t nodig is even t gaspedaal intrappen (of de rem als t te snel gaat)

denk dat @BB_ wel begrijpt dat ik niet extreem agressief wil cutten meteen ivm spierverlies. Liever rustig aan en als t nodig is even t gaspedaal intrappen (of de rem als t te snel gaat)
Of de koppeling, gelijk schakelen naar perma bulk

Ik snap het wel. Het is ook een kwestie van hoeveel tijd wil je kwijt zijn en wanneer wil je pieken. En hoe diep wil je gaan. Voor een wedstrijdshape gaat er al gauw veel af en wil je geen half jaar bezig zijn (of je moet je vet niet te hoog laten oplopen). Ik weet ook niet wat netto het meest oplevert. 2 maanden langer cutten of 2 maanden langer bulken en iets agressiever cutten.

Ik snap het wel. Het is ook een kwestie van hoeveel tijd wil je kwijt zijn en wanneer wil je pieken. En hoe diep wil je gaan. Voor een wedstrijdshape gaat er al gauw veel af en wil je geen half jaar bezig zijn (of je moet je vet niet te hoog laten oplopen). Ik weet ook niet wat netto het meest oplevert. 2 maanden langer cutten of 2 maanden langer bulken en iets agressiever cutten.

ik ga sowieso niet voor single digit VP, dan blijft er niks over. Wel goed lean met overal definitie uiteraard, maar ben overtuigd dat dat gaat lukken. Denk dat ik rond 82kg eindig ofzo (7kg de komende 9 weken)

ik ga sowieso niet voor single digit VP, dan blijft er niks over. Wel goed lean met overal definitie uiteraard, maar ben overtuigd dat dat gaat lukken. Denk dat ik rond 82kg eindig ofzo (7kg de komende 9 weken)
Oke. Ik denk dat 8% prima kan. Als je tot 10% wilt gaan, hoef je inderdaad niet zo hard te cutten, daar zit je zo op.

2-6-2020: Legs

Gewicht: 89,2kg op lege maag

Pre: 200mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout +1/2 monster

Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine

10 min. warmlopen

1-leg banded extension

35 + 25kg x 13, 12 --> +1 rep
BB squat

145kg x 6 --> +1 rep
130kg x 9 --> +1 rep
Eindelijk vorm onder de knie zoals ik wil. Iets minder wijde stance en bleef mooi recht, load kwam ook voornamelijk op quads. Na 2 setjes is onderrug wel flink verzuurd.
DB walking lunges
28kg x 8, 8, RP 4 (stappen per been) --> +1 rep
DB split squats

28kg x 12, 10, DS BW, isohold --> +1 rep

RDL

162,5kg x 7 --> +1 rep
140kg x 9 --> +1 rep
Met straps en belt
Hier geswitcht naar een false grip (duimen over stang heen ipv eronder door)
1-leg banded leg curl
35kg x 12, 11, 10, RP 5 --> = reps

1-leg banded adductor

35 + 25kg x 11, 11 --> +2 reps

Standing BB calf raises

57,5kg x 11, 11, 11, 11, RP 7, DS BW --> +2,5kg/-4 reps
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heerlijke training, pretty much overal kunnen progressen. Had ik echt even nodig, zat de laatste 2 dagen niet zo lekker in mijn vel (vandaar ook push- en pulltraining niet gelogd).

Zin in push morgen, voornamelijk omdat ik flat BB als main compound ga doen. Wil met lichte pauze pressen (0,5sec), in ieder geval dat de bar dood ligt op mijn borst. Zal voor een werkset richting 90kg aimen.

Zal vanavond nog even op die Pokémon Go grind gaan boys.

:wave2:

Houd je die dextro erin?
Ik denk trouwens dat het in de cut nog steeds wel meerwaarde kan hebben, maar vind t zelf zo zonde van de kcals.

Houd je die dextro erin?
Ik denk trouwens dat het in de cut nog steeds wel meerwaarde kan hebben, maar vind t zelf zo zonde van de kcals.

Gaan er op het einde pas uit. Wil juist die snelle carbs rondom training ivm energie, output en herstel. Wel goeie vraag though

Het heeft ook wel meerwaarde voor tijdens je training.

Herinner me nog van mijn vorige cut dat ik halverwege tijdens de training echt een enorme dip kreeg. Toen had ik van die multivitamine met veel suiker waar ik halverwege 0,5L wegdronk. Opeens weer energie, 30 min later weer inkakken (obviously). Daarna EAA's aangeschaft en tezamen met water en multivitamine (dit maal een iets minder ongezonde soort) samengedaan. Gebruik nu al een hele tijd 50g maltodextrine, gaat tegen t einde van de cut wel omlaag. In een bulk zijn t ook makkelijke kcal en ik heb zelf geen last van bloat tijdens trainen ermee

mw3 was idd the bomb.
cod ook veel gespeeld maar mw is toch next level.

Herinner me nog van mijn vorige cut dat ik halverwege tijdens de training echt een enorme dip kreeg. Toen had ik van die multivitamine met veel suiker waar ik halverwege 0,5L wegdronk. Opeens weer energie, 30 min later weer inkakken (obviously). Daarna EAA's aangeschaft en tezamen met water en multivitamine (dit maal een iets minder ongezonde soort) samengedaan. Gebruik nu al een hele tijd 50g maltodextrine, gaat tegen t einde van de cut wel omlaag. In een bulk zijn t ook makkelijke kcal en ik heb zelf geen last van bloat tijdens trainen ermee

Wa een homo. Ik train gewoon op karakter.

En tren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven