- Waardering
- 1.303
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot je een goeie tijd aan het cutten bent en ineens je onderhoud keldert.![]()
Ik kwam niet aan op 5000. Natty is wel anders trouwens. Toen viel ik ook sneller af, maar wel beneden de 3000.Is toch best normaal? Mijn onderhoud zit ook op 4000
JA is wel verschil tussen enhanced en natty, idk wat dat verschil precies is?Ik kwam niet aan op 5000. Natty is wel anders trouwens. Toen viel ik ook sneller af, maar wel beneden de 3000.
JA is wel verschil tussen enhanced en natty, idk wat dat verschil precies is?
Of de koppeling, gelijk schakelen naar perma bulkenhanced hoger metabolisme + muscle loss in deficit is lager
denk dat @BB_ wel begrijpt dat ik niet extreem agressief wil cutten meteen ivm spierverlies. Liever rustig aan en als t nodig is even t gaspedaal intrappen (of de rem als t te snel gaat)
Ik snap het wel. Het is ook een kwestie van hoeveel tijd wil je kwijt zijn en wanneer wil je pieken. En hoe diep wil je gaan. Voor een wedstrijdshape gaat er al gauw veel af en wil je geen half jaar bezig zijn (of je moet je vet niet te hoog laten oplopen). Ik weet ook niet wat netto het meest oplevert. 2 maanden langer cutten of 2 maanden langer bulken en iets agressiever cutten.enhanced hoger metabolisme + muscle loss in deficit is lager
denk dat @BB_ wel begrijpt dat ik niet extreem agressief wil cutten meteen ivm spierverlies. Liever rustig aan en als t nodig is even t gaspedaal intrappen (of de rem als t te snel gaat)
Ik snap het wel. Het is ook een kwestie van hoeveel tijd wil je kwijt zijn en wanneer wil je pieken. En hoe diep wil je gaan. Voor een wedstrijdshape gaat er al gauw veel af en wil je geen half jaar bezig zijn (of je moet je vet niet te hoog laten oplopen). Ik weet ook niet wat netto het meest oplevert. 2 maanden langer cutten of 2 maanden langer bulken en iets agressiever cutten.
Oke. Ik denk dat 8% prima kan. Als je tot 10% wilt gaan, hoef je inderdaad niet zo hard te cutten, daar zit je zo op.ik ga sowieso niet voor single digit VP, dan blijft er niks over. Wel goed lean met overal definitie uiteraard, maar ben overtuigd dat dat gaat lukken. Denk dat ik rond 82kg eindig ofzo (7kg de komende 9 weken)

Houd je die dextro erin?
Ik denk trouwens dat het in de cut nog steeds wel meerwaarde kan hebben, maar vind t zelf zo zonde van de kcals.
Het heeft ook wel meerwaarde voor tijdens je training.Gaan er op het einde pas uit. Wil juist die snelle carbs rondom training ivm energie, output en herstel. Wel goeie vraag though
Het heeft ook wel meerwaarde voor tijdens je training.
Herinner me nog van mijn vorige cut dat ik halverwege tijdens de training echt een enorme dip kreeg. Toen had ik van die multivitamine met veel suiker waar ik halverwege 0,5L wegdronk. Opeens weer energie, 30 min later weer inkakken (obviously). Daarna EAA's aangeschaft en tezamen met water en multivitamine (dit maal een iets minder ongezonde soort) samengedaan. Gebruik nu al een hele tijd 50g maltodextrine, gaat tegen t einde van de cut wel omlaag. In een bulk zijn t ook makkelijke kcal en ik heb zelf geen last van bloat tijdens trainen ermee
Lekker rustig aan cutten, met of zonder gear is dat aan te raden.