- Waardering
- 34.342
Drop the weight bro.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit zijn je werksets? Of is dit een enkele keer dat je met dit gewicht speelt? Het ziet er namelijk uit alsof je tegen failure zit.
Lief dat je mij een sterker presser vindt. Bench is an sich voor hypertrofie al niet de beste oefening. Paused gaat er alleen maar voor zorgen dat je minder gewicht kan verplaatsen dus ik zou gewoon touch en go doen, indien je het gecontroleerd kan uitvoeren. Maar neem aan dat je dat kan als ik je andere lifts zie. Op het feit na dat m'n kont een beetje van het bankje afkomt is het aanraken van borst op deze manier prima voor botjebuilders.
Sowieso zou ik niet wisselen. Of paused of t&g gaan pressen. Ik heb wel eens periodes paused gepressed waarna t&g erg onwennig aanvoelt en vice versa.
Jup. Maar bench is leuker IMO. Je hebt constantere rom en microloaden is makkelijker.sterk hoor
dumbbell press is geloof ik een betere oefening voor hypertrofie.
Lief dat je mij een sterker presser vindt. Bench is an sich voor hypertrofie al niet de beste oefening. Paused gaat er alleen maar voor zorgen dat je minder gewicht kan verplaatsen dus ik zou gewoon touch en go doen, indien je het gecontroleerd kan uitvoeren. Maar neem aan dat je dat kan als ik je andere lifts zie. Op het feit na dat m'n kont een beetje van het bankje afkomt is het aanraken van borst op deze manier prima voor botjebuilders.
Sowieso zou ik niet wisselen. Of paused of t&g gaan pressen. Ik heb wel eens periodes paused gepressed waarna t&g erg onwennig aanvoelt en vice versa.
ziet er goed uit. Je kunt dieper gaan maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.
Ongevraagd advies (ik beschouw mezelf niet als sterke presser): Ik denk dat paused als assistance prima is, niet als basis/standaardoefening. Het is ook een beetje wat je zwakke punt is en waar je focus op wil leggen. Indien je moeite hebt over het laagste punt heen te komen, kun je hier met paused sterker op worden. Indien juist de lock-out de zwakste schakel is, zouden pin presses kunnen helpen. Ik vind het persoonlijk wel fijn om af en toe paused incline bench presses te doen

Top, bedankt. Zal de komende maand toch nog met bench
true, mobiliteit is ook niet 100%, maar zou zelf ook liever nog net iets dieper gaan
Deze tag helemaal gemist, ik prefereer zelf paused, maar ik ben powerlifter dus andere doelen en daar groei ik wel prima op.Voor sterke pressers (@Camelus @Shadow Project @hoxyz en anderen) ik heb een vraag. Prefereren jullie (slight) paused reps of T&G (en daarmee iets hogere load) voor hypertrofie? En periodiseren jullie weleens door hiertussen te switchen?