MuscleMeat

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruik je AAS ofzo :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb al die zakken van Bulk Powders. Lekker goedkoop en puur. Joost ook volgens mij. (Sorry, de vraag was niet aan mij, I know:p).

Inb4 Himalayan Seasalt.

Ik heb ook de zakken van Bulk Powders besteld, hoop deze eerdaags in ontvangst te nemen. Ben benieuwd!

Pakken jullie per training de supplementen uit de zakken, of maken jullie op voorhand van de pre-workout een x aantal doseringen in een aparte pot?

Ik heb ook de zakken van Bulk Powders besteld, hoop deze eerdaags in ontvangst te nemen. Ben benieuwd!

Pakken jullie per training de supplementen uit de zakken, of maken jullie op voorhand van de pre-workout een x aantal doseringen in een aparte pot?

Ik heb bij de Action wat bakken gekocht waar ik de poeders in dump, tezamen met wat potjes van XXL die ik hergebruik, word gek van die zakken. Stel elke keer voor trainen samen

204FD4F6-CD8A-426E-A830-515EBEABC1CC.jpeg

Ik kreeg van maltodextrine post workout altijd maagpijn. Paar keer geprobeerd en vervolgens die zak van 5kg gewoon weggegooid 2 jaar later ofzo, lol.

Ik heb bij de Action wat bakken gekocht waar ik de poeders in dump, tezamen met wat potjes van XXL die ik hergebruik, word gek van die zakken. Stel elke keer voor trainen samen

204FD4F6-CD8A-426E-A830-515EBEABC1CC.jpeg

Je zou ook de doseringen kunnen uitwegen en dan dit keer bijvoorbeeld 30 kunnen doen. Dan alles samenvoegen in de bak. Dan heb je per bak 30 doseringen pre-workout!

Siens!

Ik kreeg van maltodextrine post workout altijd maagpijn. Paar keer geprobeerd en vervolgens die zak van 5kg gewoon weggegooid 2 jaar later ofzo, lol.

Ik neem het intra. Nergens last van ookal is dit letterlijk de goedkoopste soort die er bestaat

Denk dat die zooi aan elkaar gaat kleven enzo

Kan kloppen, vandaar dat er bij normale pre-workout ook zakjes zitten die vocht opnemen. Mocht je deze zakjes ergens hebben, dan gooi je die erbij. Anders maak je gewoon een potje met daarin de doseringen voor 1 week!

Ik neem het intra. Nergens last van ookal is dit letterlijk de goedkoopste soort die er bestaat

Vroeger wel eens druivensap geprobeerd als intra workout :hahaha: aangelengd met water. Ik kreeg er alleen maar meer dorst van en een onprettige smaak in me mond en ik had niet het gevoel dat het iets deed. Geen intra workouts dus voor mij.

Vroeger wel eens druivensap geprobeerd als intra workout :hahaha: aangelengd met water. Ik kreeg er alleen maar meer dorst van en een onprettige smaak in me mond en ik had niet het gevoel dat het iets deed. Geen intra workouts dus voor mij.

misschien iets met kokoswater proberen ofzo? Is wel duur helaas

5-6-2020: Legs

Gewicht: 88,6kg op lege maag

Pre: 300mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout

Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine

10 min. warmlopen

1-leg banded extension

35 + 25kg x 13, 13 --> +1 rep
BB squat

150kg x 5 --> +5kg/-1 rep
135kg x 7 --> +5kg/-1 rep
Met belt en sleeves
Topset met 150 was off-schema, maar wou dit gewoon proberen. Eerste 3 reps waren top, 4e was 90% en 5e rep vond ik zelf vrij matig.
DB walking lunges
28kg x 9, 8, RP 4 (stappen per been) --> +1 rep
DB split squats

28kg x 12, 11, DS BW, isohold --> +1 rep

RDL

162,5kg x 7 --> = reps
145kg x 8 --> +5kg/-1 rep
Met straps en belt
1-leg banded leg curl
35kg x 12, 11, 10, RP 5 --> = reps

1-leg banded adductor

35 + 25kg x 12, 11 --> +1 rep

Standing BB calf raises

60kg x 11, 11, 10, 10, RP 7, DS BW --> +2,5kg/-2 reps

Totaal 19 werksets.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kon hierna amper de trap oplopen dus was een goeie legday. Morgen rust.

:wave2:

Ben overigens al numbers aan het opschrijven die ik volgende bulk wil halen op bepaalde lifts:burns:

ik blijf ook nog steady somehow elke sessie progressen op pull/row movements. Vind deze ook t leukst
Je zou sowieso moeten blijven progressen in je cut tot je echt diep komt. Met een niet extreme cut hoef je geen kracht te verliezen en kan je prima gainen.
Know your meme's. Was bedoelt aan die post erboven waar hij een calculatie neerzet over pwo doseringen.
1591373558623.png

Vanavond op rustdag even bingemomentje gehad. Eerste cheat in 3 week. Marsreep, bakje chips en chocoladekoekje. Zal wel 500kcal zijn. Dalijk cardio doen om te compenseren

ajoe

Edit: ook echt een waardeloze cheat :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven