- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pre: 200mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout
Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine
Ik heb al die zakken van Bulk Powders. Lekker goedkoop en puur. Joost ook volgens mij. (Sorry, de vraag was niet aan mij, I know
).Yes alles van Bulk Powders. Puur om de prijs. Eiwit soms van
Ik heb al die zakken van Bulk Powders. Lekker goedkoop en puur. Joost ook volgens mij. (Sorry, de vraag was niet aan mij, I know).
Inb4 Himalayan Seasalt.
Ik heb al die zakken van Bulk Powders. Lekker goedkoop en puur. Joost ook volgens mij. (Sorry, de vraag was niet aan mij, I know).
Inb4 Himalayan Seasalt.
Ik heb ook de zakken van Bulk Powders besteld, hoop deze eerdaags in ontvangst te nemen. Ben benieuwd!
Pakken jullie per training de supplementen uit de zakken, of maken jullie op voorhand van de pre-workout een x aantal doseringen in een aparte pot?
Ik heb bij de Action wat bakken gekocht waar ik de poeders in dump, tezamen met wat potjes van XXL die ik hergebruik, word gek van die zakken. Stel elke keer voor trainen samen
![]()
Ook bakken van de Action!Ik heb bij de Action wat bakken gekocht waar ik de poeders in dump, tezamen met wat potjes van XXL die ik hergebruik, word gek van die zakken. Stel elke keer voor trainen samen
![]()
Je zou ook de doseringen kunnen uitwegen en dan dit keer bijvoorbeeld 30 kunnen doen. Dan alles samenvoegen in de bak. Dan heb je per bak 30 doseringen pre-workout!
Ik kreeg van maltodextrine post workout altijd maagpijn. Paar keer geprobeerd en vervolgens die zak van 5kg gewoon weggegooid 2 jaar later ofzo, lol.
Ik neem het intra. Nergens last van ookal is dit letterlijk de goedkoopste soort die er bestaat
aangelengd met water. Ik kreeg er alleen maar meer dorst van en een onprettige smaak in me mond en ik had niet het gevoel dat het iets deed. Geen intra workouts dus voor mij.Vroeger wel eens druivensap geprobeerd als intra workoutaangelengd met water. Ik kreeg er alleen maar meer dorst van en een onprettige smaak in me mond en ik had niet het gevoel dat het iets deed. Geen intra workouts dus voor mij.

Je zou sowieso moeten blijven progressen in je cut tot je echt diep komt. Met een niet extreme cut hoef je geen kracht te verliezen en kan je prima gainen.ik blijf ook nog steady somehow elke sessie progressen op pull/row movements. Vind deze ook t leukst
Know your meme's. Was bedoelt aan die post erboven waar hij een calculatie neerzet over pwo doseringen.