- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt me niet echt uit hoe t ‘officieel heet
Dorian deadlifte op die manier... kijk maar eens naar blood and guts. Heb het zelf ook een tijdje gedaan. Vond het in principe wel chill... je voelt het echt goed in je rug en veel minder in je reet en hamstrings tov een conventional deadlift van de grond.
Het is inderdaad een romanian deadlift. Die til je uit vanaf een rack, begint bovenaan en de lift eindigt ook weer bovenaan. Enige deadlift waar botjebuilders baat bij hebben imo.
Hebben bodybuilders geen baat bij een ‘gewone’ deadlift? Waarom niet of wel?
Deadlift spreekt ook meerdere spieren aan, welke pak je nou het meest. Je kan als bber in principe de deadlift vervangen door hem op te delen in andere oefeningen zodat je elke spier maximaal aanspreekt ipv je cns extreem te belasten en merendeels strength gains te makenHebben bodybuilders geen baat bij een ‘gewone’ deadlift? Waarom niet of wel?
(Conv of sumo dan he) rdl, rack pulls imo allemaal nice.Deadlift spreekt ook meerdere spieren aan, welke pak je nou het meest. Je kan als bber in principe de deadlift vervangen door hem op te delen in andere oefeningen zodat je elke spier maximaal aanspreekt ipv je cns extreem te belasten en merendeels strength gains te maken
www.bell-coaching.com
Deadlift spreekt ook meerdere spieren aan, welke pak je nou het meest. Je kan als bber in principe de deadlift vervangen door hem op te delen in andere oefeningen zodat je elke spier maximaal aanspreekt ipv je cns extreem te belasten en merendeels strength gains te maken
Jaloers op die sterke rug man damn. Ik heb al last bij 50kg zo voorover gebogen te staan![]()
Ik ben inderdaad ook van mening dat er voor bodybuilder betere alternatieven zijn. Denk hetzelfde over SQ/BP
wat zijn volgens jou de betere alternatieven voor de bp en sq?
Sterk. Ik denk dat je nog best wat uit core techniek kan halen tho. Je hoort je in en uit ademen middenin de lift wat alles behalve efficiënt is.