AndroidHealthClinic

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is het verschil tussen de twee filmpjes?

• Topic Starter Topic Starter
Wat is het verschil tussen de twee filmpjes?

deze verwachtte ik al

1e filmpje is rug dominant
2e is ham/glute dominant

engage in de 2e veel meer vanuit heupen en lockout door glutes naar voren te gooien. In de 1e focus meer op scapula retraction

Landmine rows zijn ook lekker.

Je zou evt ook nog rows liggend kunnen doen met een bankje op een stapel schijven oid.

• Like
Waarderingen: Onit
deze verwachtte ik al

1e filmpje is rug dominant
2e is ham/glute dominant

engage in de 2e veel meer vanuit heupen en lockout door glutes naar voren te gooien. In de 1e focus meer op scapula retraction

Ik voel mijn hams vooral werken vanaf de grond tot net boven mijn knie.

10-6-2020: Push:

Gewicht: 88,3kg op lege maag

Pre: 200mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout + 1/2 monster

Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine

10 min warmlopen

Flat DB press

34kg x 9 --> = reps
Flat BB press

90kg x 5 (wraps)
80kg x 8, RP 3
Incline BB press
70kg x 7, RP 3 --> = reps
60kg x 9 --> = reps
DB fly ss BW pushups

18kg x 13, 12, RP 7, isohold 10 sec. --> = reps

Seated BB press

53,5kg x 6 (wraps) --> +1kg/= reps
46kg x 8 --> +1kg/= reps
Toch handig die 0,5kg microplates

CG safety bar press
67,5kg x 8, 8, 7, RP 3 --> +1 rep
Low incline EZ-bar skullcrushers SS band pushdown

35kg x 9, 8, 8, RP 4, DS 20kg --> = reps

DB lateral raises seated

11kg x 11, 10, 10, RP 5 SS band raises into isohold --> +1 rep

Leg raises ss sit-ups

2 sets

Totaal 20 werksets
----------------------------------------------------------------------------------------------
Zal komende tijd minder loggen, want ben komende 2 weken erg druk met school. Lukt me vooralsnog wel om gewoon te kunnen trainen.

@hoxyz bedankt voor je tip m.b.t. ademhaling, vandaag meer op gelet. Dit geldt niet alleen bij RDL's voor mij maar bij veel compounds.

Morgen bij de plaatselijke gym (halve) pullday. Hebben een t-bar en stevige benches met DB's tot 35 ofzo dus zal daar trainen.

Succes met het leren voor je tentamens! Denk dat jij ze ook online moet maken (Brightspace)?

10-6-2020: Push:

Gewicht: 88,3kg op lege maag

Pre: 200mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout + 1/2 monster

Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine

10 min warmlopen

Flat DB press

34kg x 9 --> = reps
Flat BB press

90kg x 5 (wraps)
80kg x 8, RP 3
Incline BB press
70kg x 7, RP 3 --> = reps
60kg x 9 --> = reps
DB fly ss BW pushups

18kg x 13, 12, RP 7, isohold 10 sec. --> = reps

Seated BB press

53,5kg x 6 (wraps) --> +1kg/= reps
46kg x 8 --> +1kg/= reps
Toch handig die 0,5kg microplates

CG safety bar press
67,5kg x 8, 8, 7, RP 3 --> +1 rep
Low incline EZ-bar skullcrushers SS band pushdown

35kg x 9, 8, 8, RP 4, DS 20kg --> = reps

DB lateral raises seated

11kg x 11, 10, 10, RP 5 SS band raises into isohold --> +1 rep

Leg raises ss sit-ups

2 sets

Totaal 20 werksets
----------------------------------------------------------------------------------------------
Zal komende tijd minder loggen, want ben komende 2 weken erg druk met school. Lukt me vooralsnog wel om gewoon te kunnen trainen.

@hoxyz bedankt voor je tip m.b.t. ademhaling, vandaag meer op gelet. Dit geldt niet alleen bij RDL's voor mij maar bij veel compounds.

Morgen bij de plaatselijke gym (halve) pullday. Hebben een t-bar en stevige benches met DB's tot 35 ofzo dus zal daar trainen.

Succes met de tentamens Joost. Als deze net zo lekker gaan als je progressie, dan komt dat helemaal goed!

Hmm, ben benieuwd of je dan wel surveillance hebt. Ik moest afgelopen maandag een Word doc van Brightspace downloaden en voor een bepaalde tijd weer inleveren. Zonder enige vorm van surveillance (en ja het was een gesloten boek tentamen) :roflol:
Deze lichting afgestudeerden gaat de grootste groep half-geschoolden geschoolden ooit zijn :)

Dus de RDL: 190 x 4 beltless (na 180 x 5)

vorm niet waar t moet zijn, maar erg blij omdat dit de 1e keer in 2+ jaar dat ik vanaf de grond/zo diep pull

opmerkingen altijd welkom

Ben benieuwd hoe ver ik deze kan pushen volgende bulk :burns:

is wel een oefening die misschien sub-optimaal is voor volledige rugontwikkeling, doe hem ook voornamelijk voor erectors. Maar dit zijn wel de sets waarvoor ik helemaal pumped kan worden en me een week van tevoren al op verheug :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven