- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou evt ook nog rows liggend kunnen doen met een bankje op een stapel schijven oid.
Je zou evt ook nog rows liggend kunnen doen met een bankje op een stapel schijven oid.
Inderdaad. Ik gooi mijn bankje wel eens op de safetybars van mijn rack en kan zo rows doen. Officiele benaming weet ik ff niet. Chest supported rows ofzo?

deze verwachtte ik al
1e filmpje is rug dominant
2e is ham/glute dominant
engage in de 2e veel meer vanuit heupen en lockout door glutes naar voren te gooien. In de 1e focus meer op scapula retraction
Succes met het leren voor je tentamens! Denk dat jij ze ook online moet maken (Brightspace)?
Hmm, ben benieuwd of je dan wel surveillance hebt. Ik moest afgelopen maandag een Word doc van Brightspace downloaden en voor een bepaalde tijd weer inleveren. Zonder enige vorm van surveillance (en ja het was een gesloten boek tentamen)

10-6-2020: Push:
Gewicht: 88,3kg op lege maag
Pre: 200mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout + 1/2 monster
Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine
10 min warmlopen
Flat DB press
34kg x 9 --> = reps
Flat BB press
90kg x 5 (wraps)
80kg x 8, RP 3
Incline BB press
70kg x 7, RP 3 --> = reps
60kg x 9 --> = reps
DB fly ss BW pushups
18kg x 13, 12, RP 7, isohold 10 sec. --> = reps
Seated BB press
53,5kg x 6 (wraps) --> +1kg/= reps
46kg x 8 --> +1kg/= reps
Toch handig die 0,5kg microplates
CG safety bar press
67,5kg x 8, 8, 7, RP 3 --> +1 rep
Low incline EZ-bar skullcrushers SS band pushdown
35kg x 9, 8, 8, RP 4, DS 20kg --> = reps
DB lateral raises seated
11kg x 11, 10, 10, RP 5 SS band raises into isohold --> +1 rep
Leg raises ss sit-ups
2 sets
Totaal 20 werksets
----------------------------------------------------------------------------------------------
Zal komende tijd minder loggen, want ben komende 2 weken erg druk met school. Lukt me vooralsnog wel om gewoon te kunnen trainen.
@hoxyz bedankt voor je tip m.b.t. ademhaling, vandaag meer op gelet. Dit geldt niet alleen bij RDL's voor mij maar bij veel compounds.
Morgen bij de plaatselijke gym (halve) pullday. Hebben een t-bar en stevige benches met DB's tot 35 ofzo dus zal daar trainen.
Deze lichting afgestudeerden gaat de grootste groep half-geschoolden geschoolden ooit zijnHmm, ben benieuwd of je dan wel surveillance hebt. Ik moest afgelopen maandag een Word doc van Brightspace downloaden en voor een bepaalde tijd weer inleveren. Zonder enige vorm van surveillance (en ja het was een gesloten boek tentamen)![]()

Dus de RDL: 190 x 4 beltless (na 180 x 5)
vorm niet waar t moet zijn, maar erg blij omdat dit de 1e keer in 2+ jaar dat ik vanaf de grond/zo diep pull
opmerkingen altijd welkom

Joost wants load.gaat me hier om load
plus erectors waren na 2 sets al gaar
gaat me hier om load
plus erectors waren na 2 sets al gaar