Simsalabimmusclesforsewin
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Ah ja nu zie ik het
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ja nu zie ik het

Begin meestal 19:30/19:45 met cardio en dan kracht begint om 20:00. Vrij laat dus maar i.v.m. de coronasituatie sta ik ook pas om 10u op.Lekker bezig Joost!
Waar ik benieuwd naar ben; rond welk tijdstip train jij?
Ik mis mijn Hammer Strength peck deck
Die strength curve daar is echt perfect. Ook zijn DB flyes best belastend voor mijn schouderBegin meestal 19:30/19:45 met cardio en dan kracht begint om 20:00. Vrij laat dus maar i.v.m. de coronasituatie sta ik ook pas om 10u op.
Hoe is je slaap? Zoveel cafeïne in de avond zal daar invloed op hebben lijkt mij?
slaap meestal tussen 1 en 2u dus haal prima
8+u per nacht. Daarnaast vaak nog uur in de middag.
Ik heb exact hetzelfde, ik hou echt van corona op vlak van school. Niet dagelijks om 6u wakker worden om vervolgens in de kou naar de trein fietsen en veel wachten op trein terug en kut school. Nu heerlijk uitslapen en eigen ritme kiezen, love it!nu studie helemaal thuis is mag ik niet klagen nee. Komt mn progressie ook zeker ten goede. Elke dag zelfde ritme, veel slaap, vaste tijdstippen eten. Gelukkig trekt dit nog door tot begin september (en misschien nog langer als ik geforceerd thuis zit). Maar ik klaag niet
nu studie helemaal thuis is mag ik niet klagen nee. Komt mn progressie ook zeker ten goede. Elke dag zelfde ritme, veel slaap, vaste tijdstippen eten. Gelukkig trekt dit nog door tot begin september (en misschien nog langer als ik geforceerd thuis zit). Maar ik klaag niet
Lekker fullness nog![]()
Redelijk tevreden hoe ik erbij sta na 4 weken cutten nu
slaap meestal tussen 1 en 2u dus haal prima
8+u per nacht. Daarnaast vaak nog uur in de middag.
Die 2 bakjes koffie? (200mg)Hoe is je slaap? Zoveel cafeïne in de avond zal daar invloed op hebben lijkt mij?