Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Slapen en trainen denk ik
zal veel op het JP forum zittenVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zal veel op het JP forum zittenLees je veel stuff? Ik momenteel echt 0 . Wil ik ook wat meer doen.Slapen en trainen denk ikzal veel op het JP forum zitten
16-6-2020: Legs
Gewicht: 88,4kg op lege maag
Pre: 200mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout
Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine
10 min. warmlopen
1-leg banded extension
35 + 25 + 15kg x 11, 9 --> +15kg/-9 reps
Progressen op band tension, yeet
BB squat
150kg x 5 --> = reps
135kg x 7 --> = reps
Met belt en sleeves
DB walking lunges
28kg x 10, 9, RP 5 (stappen per been) --> +2 reps
DB split squats
30kg x 12, 10, DS BW, isohold --> = reps
1-leg banded curl (lying)
35kg x 12, 11, RP 5 --> = reps
1-leg glute bridge
BW + 10kg plate x 9, 8 --> +5kg/-3 reps
1-leg banded curl (standing)
25kg x 14 --> +1 rep
1-leg banded adductor
35 + 25kg x 13, 13 --> +1 rep
Standing BB calf raises
61kg x 12, 12, 11, 10, RP 7, DS BW --> +1kg/-1 rep
Totaal 19 werksets.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Top treen. Hierna compleet f*cked weer.
Na 3 maand begint thuis trainen wel beetje te vervelen. Irriteer me vooral aan kleine dingen: veel dingen unilateraal met bands moeten doen, wiebelig bankje, alles heletijd verzetten, etc. Gelukkig over 2 weken de gym weer open
Nog steeds erg druk met studie maar tot dusver geen (negatieve) invloed op trainen. Tentamen van maandag gehaald met 77%. Vrijdag tentamen van vak dat ik vorig jaar gefaald heb, als ik die haal ook eindelijk propedeuse binnen. Sta dan ook voor jaar 1+2 een 8 gemiddeld. Als dat lukt dan zal ik een uitstapje naar AYCE sushi maken, omdat ik simpelweg wil vieren hoe goed het op de uni gaat, lichtelijk tegen mijn verwachting in. Doe wel uur cardio pre en post sushi om te compenseren.
![]()
Slapen en trainen denk ikzal veel op het JP forum zitten
Jordan peters
Ik lees veel als ik niet veel lees voor de uni. Word er snel gaar vanLees je veel stuff? Ik momenteel echt 0 . Wil ik ook wat meer doen.
Jordan Peters. Kijk even op zijn insta @trainedbyjp of zijn youtube kanaal jordanpeters1988
Jordan Peters. Kijk even op zijn insta @trainedbyjp of zijn youtube kanaal jordanpeters1988
Je bent slim genoeg, het lukt je welIk heb er ook echt geen zin meer in![]()
![]()
Dat gezegd hebbende, door coronatoestanden werden opeens 3 tentamens ingepland in de huidige periode. Daarom heb ik maandag over 3 weken dus hertentamen van vak dat ik deze periode niet heb kunnen doen. On the bright side: nog 3 weekjes en dan vakantie![]()

Gegarandeerd +10kg op de bank.3 voor 1,50 bij de action
zocht wat simpels wat ik op pushdagen kan nemen voor extra kcal aangezien mijn pushes sterker moeten worden![]()
![]()
Thanks voor de tip! Altijd handig om in huis te hebben mocht je een keer zonder meal verlegen zitten.3 voor 1,50 bij de action
zocht wat simpels wat ik op pushdagen kan nemen voor extra kcal aangezien mijn pushes sterker moeten worden![]()
![]()

Cardio wordt rondjes zwemmen hierin![]()
de grap is dat het zwembad te klein is om in te zwemmen, voor degenen die het niet begrijpen

Gefeliciteerd met je p en enjoy. Ik weet nog wel iets van cardio dat je in het badje kan doen, maar niet alleen.
Cardio wordt rondjes zwemmen hierin![]()
de grap is dat het zwembad te klein is om in te zwemmen, voor degenen die het niet begrijpen
wil je die grap maken..moet je hem wel eerst vol laten lopen..