- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd met je propedeuse! Tentamenweek er bijna opzitten?
Gaat wel goed komen! Ik heb gister een tentamen gehad en dit weekend een ''take-home exam'', dan is het gedaanOnder voorbehoud; heb definitieve uitslag nog niet terug maar zit wel goed denk ik
Over een maandje heb ik de laatste (deze laten schieten i.v.m. drukte).
Et toi?
. Verder wel mega kut, 3 essays schrijven en die maandagmiddag inleveren... Je bent als docent eigenlijk ook een eikel als je dat opgeeft in het weekend i.p.v. door de weeks 
Gaat wel goed komen! Ik heb gister een tentamen gehad en dit weekend een ''take-home exam'', dan is het gedaan. Verder wel mega kut, 3 essays schrijven en die maandagmiddag inleveren... Je bent als docent eigenlijk ook een eikel als je dat opgeeft in het weekend i.p.v. door de weeks
![]()

Ik vind het veel minder overzichtelijker voor dit soort zaken
Het enige wat ik kreeg van 6-8 reps voor armen is pijn aan mijn ellebogen en bicep tendons
Sinds dat ik giant sets enzo ben gaan doen voor armen zijn ze echt snel beter geworden
Is die monster lekker, en waar heb je em vandaan?Train vandaag eerder dus pre meal is een beetje bij elkaar geraapt![]()
Volgens mijn laser-eye-vision is dit 25 gram pinda's.

Coop
Volgens mijn laser-eye-vision is dit 25 gram pinda's.![]()

Welke oefening doe je voor front delt?Ik reageer redelijk goed op low-reppers.
Voor front delts doe ik bijvoorbeeld momenteel alleen (direct) 1 set pressen in 6-8 range en 1 set in 8-10. Mijn front delts zijn de laatste 3 maand echt flink gegroeid. Daarnaast zal voor de bi/tri maar 1 set in 6-8 range zijn en daarna in hogere ranges met een RP/dropset als finisher.