XXL Nutrition

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd met je propedeuse! Tentamenweek er bijna opzitten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.023
Onder voorbehoud; heb definitieve uitslag nog niet terug maar zit wel goed denk ik

Over een maandje heb ik de laatste (deze laten schieten i.v.m. drukte).

Et toi?
Gaat wel goed komen! Ik heb gister een tentamen gehad en dit weekend een ''take-home exam'', dan is het gedaan :woot: . Verder wel mega kut, 3 essays schrijven en die maandagmiddag inleveren... Je bent als docent eigenlijk ook een eikel als je dat opgeeft in het weekend i.p.v. door de weeks :roflol:

• #1.025
Gaat wel goed komen! Ik heb gister een tentamen gehad en dit weekend een ''take-home exam'', dan is het gedaan :woot: . Verder wel mega kut, 3 essays schrijven en die maandagmiddag inleveren... Je bent als docent eigenlijk ook een eikel als je dat opgeeft in het weekend i.p.v. door de weeks :roflol:

Test voor extra energie ;)

• #1.026
Nice, leen je in goed vertrouwen je squatsteunen elk weekend uit aan je plaatselijke gym, brengen ze het terug zonder 1 van de verstelpinnen. Kan nu dus 1 squatsteun niet verstellen....

• #1.027
Heb een dikke schroef gevonden die als pin voor squatsteunen kan functioneren. Zal morgen eens even verhaal gaan halen bij de gym. Vind het niet kunnen dat ik, die nu al 5maal die squatsteunen elk weekend uitleen, ze terugkrijg met missende onderdelen zonder dat dat vermeld wordt.

21-6-2020: Push:

Gewicht: 88,7kg op lege maag (zwaarder door sushi gister)

Pre: 200mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout + 355ml blikje monster

Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine

10 min warmlopen

Flat DB press

34kg x 9 --> = reps
Flat BB press

92,5kg x 4 (wraps) --> = reps
80kg x 8, RP 4 --> = reps
75kg x 9 --> +1 rep
Incline BB press

72,5kg x 7, RP 3 --> +1 rep
62,5kg x 9 --> = reps
DB fly ss BW pushups

18kg x 13, 13, RP 7, isohold 10 sec. --> = reps

Seated BB press

55kg x 6 (wraps) --> +1 rep
47,5kg x 8 --> +1 rep

CG safety bar press

67,5kg x 8, 8, 7, RP 3 --> = reps
Low incline EZ-bar skullcrushers SS band pushdown

35kg x 9, 8, 8, RP 4, DS 20kg --> = reps

DB lateral raises 1-arm

10kg x 11, 10, 9, RP5, DS 6kg --> +1 rep

Leg raises ss sit-ups

2 sets

Totaal 21 werksets
----------------------------------------------------------------------------------------------
Prima.

Morgen pullday bij mijn gym. RDL's vanaf de vloer ditmaal.

- Matige gewichtsdaling, komt omdat ik afgelopen week ivm tentamenweek niet veel tijd heb gehad voor cardio
- Kcal op 3400, vanaf vandaag elke avond 30-45 min cardio dus verwacht dat gewicht komende week flink zal dalen
- Op pushdagen ga ik de kcal niet verder verlagen omdat ik een zwakke presser ben en hier niet verder veel wil inleveren
- Zal volgende week progressiefoto's maken (poses)

Over 1.5 week gaat mijn gym weer open dus zal schema even doornemen. Blijft voor het grootste deel hetzelfde, op een paar kleine aanpassingen na:
- Smith incline BB press als main compound voor borst
- Seated BB press als main compound voor delts
- Smith CG deadstop presses voor triceps
- Nautilus glute bridge als main compound voor glutes
- Bij zowel bi- als triceps zal ik 1 heavy set doen in de 6-8 range, merk dat load best goed aanslaat op mijn armen

560BDCAA-C30C-485B-8D12-D02CB74DB4E3.jpeg

:wave2:

goeie faparm. beetje jaloers

• #1.029
Feedback altijd welkom

Bijlagen

Wat is er mis met excel?

Kanonnen.

• #1.035
Het enige wat ik kreeg van 6-8 reps voor armen is pijn aan mijn ellebogen en bicep tendons

Sinds dat ik giant sets enzo ben gaan doen voor armen zijn ze echt snel beter geworden

Ik reageer redelijk goed op low-reppers.

Voor front delts doe ik bijvoorbeeld momenteel alleen (direct) 1 set pressen in 6-8 range en 1 set in 8-10. Mijn front delts zijn de laatste 3 maand echt flink gegroeid. Daarnaast zal voor de bi/tri maar 1 set in 6-8 range zijn en daarna in hogere ranges met een RP/dropset als finisher.

• #1.039
Ik reageer redelijk goed op low-reppers.

Voor front delts doe ik bijvoorbeeld momenteel alleen (direct) 1 set pressen in 6-8 range en 1 set in 8-10. Mijn front delts zijn de laatste 3 maand echt flink gegroeid. Daarnaast zal voor de bi/tri maar 1 set in 6-8 range zijn en daarna in hogere ranges met een RP/dropset als finisher.
Welke oefening doe je voor front delt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven