Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Je hoeft mij niet te overtuigen, ik weet dat je er goed bij staat. Vorige foto vond ik je er al goed bij staan, duidelijke abs etc. en toch wel de beste natty fysiek hier.
Vorige cut eindigde ik na 14 weken op 82kg en schat zo'n 11%. Nauwelijks extra cardio en niet onder de 3100kcal geweest. Ben afgelopen jaar ook echt een stuk sterker geworden (van 140kg rack pulls naar 190 RDL bijvoorbeeld) en heb een stuk meer spiermassa. Plus vergeet niet dat ik 19 ben en natty hormoonniveau dus behoorlijk hoog is op het moment. Daarnaast durf ik ook wel te zeggen dat ik wat harder train dan de average joe
Met die JP/logboek style ben ik serieus behoorlijk fucked en doorweekt na elke sessie, maar dat vind ik juist leuk 
Verwacht sowieso niet dat ik op 8% eindig ofzo. Gewoon goed lean en proberen veel massa te behouden, dat laatste is toch wel mijn sterkste punt. 10% op 83kg lijkt me een uitdagend en realistisch doel (iets in die richting). Daarnaast is tan bij mij ook een grote factor, ben erg bleek van mezelf dus in de zomer op mijn leanst met tan is het andere uiterste van in de winter helemaal bleek en bulky (dan verlies ik alle definitie). Na 2 weken in de zon buiten lijk ik alsof ik 2% lager sta xD

Of je ouders moeten je blijven ondersteunen

?