AndroidHealthClinic

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
T enige verschil tussen mijn bulk/cut is eigenlijk dat ik carbs alter (rijst, haver, brood, instant oats, granola). Dus dat is dirt cheap haha

juist. voedsel met minder kcal is algemeen veel duurder. carbs toevoegen is goedkoper dan 0 carbs toevoegen.
Makes sense. Voor mij blijft de basis altijd redelijk gelijk qua verse groenten en vlees. Ik schroef voornamelijk aan mijn carbs. Ik ben nog nooit dermate diep gegaan dat ik bewust meer volumineus voedsel moest gaan eten om de honger te stillen.

Ah ja op die fiets. Ik woon nog thuis en betaal eigenlijk al m'n eten na op een enkeling keer dat ik m'n pa vraag om een bakje kwark oid mee te nemen. Nu al helemaal ik diep in de cut zit kost het echt een fortuin. :emo:

Huhu snap ik ja... ik ben sinds een paar maanden een soort high fat / moderate carb dieet gaan doen en naast dat ik 300gr protein per dag eet, eet ik er nu ook nog allerlei soorten noten en avocado’s en shit bij :o Het werkt heel goed qua hoe ik me voel op dit dieet en ik maak goede gains, alleen het kost wel een hoop geld. Het is het wat mij betreft zeker waard hoor, daar niet van... maar als je bijvoorbeeld studeert en geen hulp krijgt van je ouders is het wel een lastige lifestyle

• Like
Waarderingen: LM
Huhu snap ik ja... ik ben sinds een paar maanden een soort high fat / moderate carb dieet gaan doen en naast dat ik 300gr protein per dag eet, eet ik er nu ook nog allerlei soorten noten en avocado’s en shit bij :o Het werkt heel goed qua hoe ik me voel op dit dieet en ik maak goede gains, alleen het kost wel een hoop geld.
Gelukkig betalen mijn ouders nog:) zal echt anders moeten gaan eten zodra ik uit huis ga. Nu is het veel te duur

thanks man

Ben nu 19, inwonend, studerend. Denk dat ik nog 1-2 jaar behoorlijk wat natty kan gainen. Als ik dan diploma’s heb (en hopelijk een klein inkomen) denk ik dat ik alle randzaken op orde heb om ook op lange termijn hiermee door te zetten
Randzaken als in? Volgens mij heb je nu ook alles op orde.

Je wou toch zo’n monster worden ook?

• #1.090
Randzaken als in? Volgens mij heb je nu ook alles op orde.

Je wou toch zo’n monster worden ook?

meer praktische shit zoals ik al zei dat ik gear/supps wel moet kunnen blijven betalen. Wil ook bloedwaardes erbij laten checken en denk dat ik natty (zeker op pressing) eerst nog verder moet ontwikkelen

Randzaken als in? Volgens mij heb je nu ook alles op orde. Je wou toch zo’n monster worden ook?
Er wordt hier toch niet voor niets gesteld dat je voor je 21e niet openlijk AAS mag gebruiken? En dat heeft weinig met praktische zaken te maken, maar volgens mij meer met gezondheid en dat je brein op je 18e nog niet volledig ontwikkeld is en je misschien keuzes maakt waar je later spijt van krijgt.

Er wordt hier toch niet voor niets gesteld dat je voor je 21e niet openlijk AAS mag gebruiken? En dat heeft weinig met praktische zaken te maken, maar volgens mij meer met gezondheid en dat je brein op je 18e nog niet volledig ontwikkeld is en je misschien keuzes maakt waar je later spijt van krijgt.
Klopt idd maar het is ook zo dat joost nu een vrij goede fysieke basis heeft. Als hij op zijn 20e start met gear is hij op zijn 25e groter dan als hij start op 23. Als je zo groot mogelijk wilt worden zijn dit wel de keuzes

Dat zal allemaal wel maar Joost heeft op dit forum als ik me niet vergis ook meermaals aangeven dat hij een wedstrijdbodybuilder wil worden. Er is geen enkel jurylid dat aan je vraagt of je brein wel volledig is ontwikkeld als je op de bühne staat in je slipje :dunno:

Kijk eerst maar eens überhaupt hoe je reageert op aas.

Klopt idd maar het is ook zo dat joost nu een vrij goede fysieke basis heeft. Als hij op zijn 20e start met gear is hij op zijn 25e groter dan als hij start op 23. Als je zo groot mogelijk wilt worden zijn dit wel de keuzes

22 jaar oud from Russia with love. Deze gast zal denk ik binnen de kortste keren pro worden wanneer de npc ook in Rusland pro qualifiers gaat organiseren (ik begreep dat dat vanaf volgend jaar al gaat gebeuren).

• #1.097
7FACB530-EBE4-461C-BDA0-CFA067898376.jpeg
3BE06B4C-C9F0-44E5-8DE5-CB167F5FE8E0.jpeg
21A28F12-B446-4101-9639-C03AD508E2E2.png
23331601-69CE-42D0-B162-CD8BA4B5AAC6.png
77AB77E2-ED74-4365-BB89-5A190CCEFA56.jpeg

• #1.099
Nu ga ik ook vrij diep door de fotocontest. Volgend jaar zal echt focus op bulk/kracht liggen. Eindigde nu op 91kg, wil dat naar 93/94 brengen. Daarna cutten tot acceptabel VP, in ieder geval oog op lange termijn

22 jaar oud from Russia with love. Deze gast zal denk ik binnen de kortste keren pro worden wanneer de npc ook in Rusland pro qualifiers gaat organiseren (ik begreep dat dat vanaf volgend jaar al gaat gebeuren).
Check quinton eriya, imo potentiele mr. O (24 jaar oud)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven