GO02
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 568
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
Meer verse groenten etc?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer verse groenten etc?
juist. voedsel met minder kcal is algemeen veel duurder. carbs toevoegen is goedkoper dan 0 carbs toevoegen.
Makes sense. Voor mij blijft de basis altijd redelijk gelijk qua verse groenten en vlees. Ik schroef voornamelijk aan mijn carbs. Ik ben nog nooit dermate diep gegaan dat ik bewust meer volumineus voedsel moest gaan eten om de honger te stillen.juist. voedsel met minder kcal is algemeen veel duurder. carbs toevoegen is goedkoper dan 0 carbs toevoegen.
Jup, denk zo'n drie keer meer. Veel meer fruit, wat meer light frisdrank en dergelijk. In de bulk kies ik veelal voor easy kcal.
Als je water drinkt bespaar je weer watJup, denk zo'n drie keer meer. Veel meer fruit, wat meer light frisdrank en dergelijk. In de bulk kies ik veelal voor easy kcal.

Ah ja op die fiets. Ik woon nog thuis en betaal eigenlijk al m'n eten na op een enkeling keer dat ik m'n pa vraag om een bakje kwark oid mee te nemen. Nu al helemaal ik diep in de cut zit kost het echt een fortuin.![]()
Het werkt heel goed qua hoe ik me voel op dit dieet en ik maak goede gains, alleen het kost wel een hoop geld. Het is het wat mij betreft zeker waard hoor, daar niet van... maar als je bijvoorbeeld studeert en geen hulp krijgt van je ouders is het wel een lastige lifestyleGelukkig betalen mijn ouders nogHuhu snap ik ja... ik ben sinds een paar maanden een soort high fat / moderate carb dieet gaan doen en naast dat ik 300gr protein per dag eet, eet ik er nu ook nog allerlei soorten noten en avocado’s en shit bijHet werkt heel goed qua hoe ik me voel op dit dieet en ik maak goede gains, alleen het kost wel een hoop geld.
zal echt anders moeten gaan eten zodra ik uit huis ga. Nu is het veel te duurRandzaken als in? Volgens mij heb je nu ook alles op orde.thanks man
Ben nu 19, inwonend, studerend. Denk dat ik nog 1-2 jaar behoorlijk wat natty kan gainen. Als ik dan diploma’s heb (en hopelijk een klein inkomen) denk ik dat ik alle randzaken op orde heb om ook op lange termijn hiermee door te zetten
Randzaken als in? Volgens mij heb je nu ook alles op orde.
Je wou toch zo’n monster worden ook?
Er wordt hier toch niet voor niets gesteld dat je voor je 21e niet openlijk AAS mag gebruiken? En dat heeft weinig met praktische zaken te maken, maar volgens mij meer met gezondheid en dat je brein op je 18e nog niet volledig ontwikkeld is en je misschien keuzes maakt waar je later spijt van krijgt.Randzaken als in? Volgens mij heb je nu ook alles op orde. Je wou toch zo’n monster worden ook?
Klopt idd maar het is ook zo dat joost nu een vrij goede fysieke basis heeft. Als hij op zijn 20e start met gear is hij op zijn 25e groter dan als hij start op 23. Als je zo groot mogelijk wilt worden zijn dit wel de keuzesEr wordt hier toch niet voor niets gesteld dat je voor je 21e niet openlijk AAS mag gebruiken? En dat heeft weinig met praktische zaken te maken, maar volgens mij meer met gezondheid en dat je brein op je 18e nog niet volledig ontwikkeld is en je misschien keuzes maakt waar je later spijt van krijgt.
Er wordt hier toch niet voor niets gesteld dat je voor je 21e niet openlijk AAS mag gebruiken? En dat heeft weinig met praktische zaken te maken, maar volgens mij meer met gezondheid en dat je brein op je 18e nog niet volledig ontwikkeld is en je misschien keuzes maakt waar je later spijt van krijgt.

Klopt idd maar het is ook zo dat joost nu een vrij goede fysieke basis heeft. Als hij op zijn 20e start met gear is hij op zijn 25e groter dan als hij start op 23. Als je zo groot mogelijk wilt worden zijn dit wel de keuzes
instagram.com
Beetje verband pik haha
Check quinton eriya, imo potentiele mr. O (24 jaar oud)![]()
Ugolnikov Vitalii (@goodvito) • Instagram-foto's en -video's
640K volgers, 458 volgend, 1,393 berichten - Bekijk Instagram-foto's en -video's van Ugolnikov Vitalii (@goodvito)instagram.com
22 jaar oud from Russia with love. Deze gast zal denk ik binnen de kortste keren pro worden wanneer de npc ook in Rusland pro qualifiers gaat organiseren (ik begreep dat dat vanaf volgend jaar al gaat gebeuren).