- Waardering
- 20.663
Check quinton eriya, imo potentiele mr. O (24 jaar oud)
maar die is zwart dus dat telt niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Check quinton eriya, imo potentiele mr. O (24 jaar oud)
Ik ben trouwens weer begonnen met een logje, heb je lay out gejat. Thx voor de inspiratie![]()
Had je Greg Doucette’s video over die kerel gezien? Wat een belachelijk goede genetics heeft die quintonCheck quinton eriya, imo potentiele mr. O (24 jaar oud)

Achja liever spijt van iets wat je wel hebt gedaan dan dat je het niet hebt gedaan.Er wordt hier toch niet voor niets gesteld dat je voor je 21e niet openlijk AAS mag gebruiken? En dat heeft weinig met praktische zaken te maken, maar volgens mij meer met gezondheid en dat je brein op je 18e nog niet volledig ontwikkeld is en je misschien keuzes maakt waar je later spijt van krijgt.
Er wordt hier toch niet voor niets gesteld dat je voor je 21e niet openlijk AAS mag gebruiken op het forum?
Je kan naar de gym fietsen dan ben je warm gefietstTrainingen bij mijn gym duren 1u en 15 min zie ik net in een mail. Zal dus sessies iets anders moeten indelen maar vrede mee
Edit: ook geen 10 min warmfietsen voor training dus
Ik drink genoeg water maar koolzuur stilt de honger wat meer.
squats, mtb.... love it.
nu nog een cougar om je juice kwijt te raken

En wat betekent dit in gewoon Nederlands?
“Een cougar is een economisch onafhankelijke vrouw boven de veertig die een (seksuele) relatie met een veel jongere man op het oog heeft.” Juice kan je zelf wel invullen dan
“Een cougar is een economisch onafhankelijke vrouw boven de veertig die (seksuele) relaties met veel verschillende jongere mannen op het oog heeft, regelmatig te vinden op DBB onder verschillende schuilnamen.” Juice kan je zelf wel invullen dan