Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice kwam er net achter dat de slager in mijn supermarkt voormalig wedstrijdbodybuilder is geweest en op NL kampioenschap heeft gestaan.
podiumplek zei hij, maar was vrij kort gesprek. Zei dat ie 110 woog op podium (1.75m ofzo). Hij liet foto’s zien, was wel echt een fantastisch fysiek

Er staat dat dit artikel niet voor een wedstrijdprep bedoeld is. Ik las nog wat onzin over ketogeen en toen ben ik gestopt met lezen.![]()
Peak Week – In 7 dagen naar jouw beste shape! - XXL Nutrition Blog
Het uiterste uit je fysiek halen? Met deze Peak Week werk jij door vocht- en koolhydraatmanipulatie in 7 dagen naar jouw persoonlijke beste shape toe!blog.xxlnutrition.com
Ik begrijp even wat niet, in dit blog staat dat je de dag voor de show nog veel water moet drinken, maar dat gaat toch juist geheel tegen het waterflushing principe in?
Side note dit artikel is geschreven door iemand die ook naar mijn gym gaat lol
Je kan water drinken, geen water drinken, zout laden en nog veel meer onzin. Zorg er gewoon voor dat je 1 week out klaar bent dan hoeft al die 'peakweek' onzin ook niet.![]()
Peak Week – In 7 dagen naar jouw beste shape! - XXL Nutrition Blog
Het uiterste uit je fysiek halen? Met deze Peak Week werk jij door vocht- en koolhydraatmanipulatie in 7 dagen naar jouw persoonlijke beste shape toe!blog.xxlnutrition.com
Ik begrijp even wat niet, in dit blog staat dat je de dag voor de show nog veel water moet drinken, maar dat gaat toch juist geheel tegen het waterflushing principe in?
Side note dit artikel is geschreven door iemand die ook naar mijn gym gaat lol
Je kan water drinken, geen water drinken, zout laden en nog veel meer onzin. Zorg er gewoon voor dat je 1 week out klaar bent dan hoeft al die 'peakweek' onzin ook niet.
Zorg eerst maar eens dat je echt shredded bent dan kan het misschien nut hebben.
Peak weak als in met water en zout kloten heeft volgens mij alleen nut als je echt heel laag in vet staat. In ieder geval dat hoorde ik John Meadows (volgens mij, of het was iemand anders) een keer zeggen. Maar volgens mij kan je water erin houden aangezien je spieren anders platter worden?Dat was het plan ook, alleen dit ging om die extra procent wat je op het laatste moment nog zou kunnen doen
Peak weak als in met water en zout kloten heeft volgens mij alleen nut als je echt heel laag in vet staat. In ieder geval dat hoorde ik John Meadows (volgens mij, of het was iemand anders) een keer zeggen. Maar volgens mij kan je water erin houden aangezien je spieren anders ook e?
Hier wat nuttige filmpjes waar je misschien iets aan hebt, dit zijn filmpjes uit mn geschiedenis die ik af heb gekeken dus denk dat ze wel goed waren
wat je ook kan doen is vodka drinken avond voor je shoot, cheat meal met veel zout kijken wat gebeurd haha
28-6-2020: Push:
Gewicht: 87,3kg op lege maag
Pre: 200mg cafeïne, 6g beta-alanine, 6g L-citrulline, 2g L-arginine, 3g zeezout + 355ml blikje monster
Intra: 15g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine
10 min warmlopen
Flat DB press
34kg x 9 --> = reps
Flat BB press
90kg x 5 (wraps) --> -2,5kg/+1 rep
80kg x 8, RP 3 --> -1 rep
70kg x 9
Incline BB press
72,5kg x 7, RP 3 --> = reps
62,5kg x 9 --> = reps
DB fly ss BW pushups
19kg x 12, 11, RP 7, isohold 10 sec. --> +1kg/3 reps
Seated BB press
60kg x 4 (wraps)
55kg x 5 (wraps) --> = reps
47,5kg x 6 --> -1 rep
Wilde 60 proberen te pressen voor t eerst. Ging goed, helaas bij laatste set dus te veel accumulated volume.
CG safety bar press
70kg x 7 --> = reps
65kg x 8, 7, RP 3 --> = reps
Low incline EZ-bar skullcrushers SS band pushdown
35kg x 9, 8, 8, RP 4, DS 20kg --> = reps
DB lateral raises 1-arm
12kg x 1 --> +1 rep
10kg x 11, 10, RP 6, DS 6kg --> +1 rep
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Okay-ish. BB pressing begint me nu wel tegen te staan, gelukkig was dit de laatste thuistraining (ooit, hopelijk).
Morgenmiddag pull by mijn gym en woensdag middernacht legs in de volledig geopende gym.
- Gewicht steady met 0,7kg gedaald naar 87,5kg weekgemiddelde
- Zichtbaar harder t.o.v. vorige week
- Kcal deficit begint nu merkbaar te worden, gelukkig zal ik in de gym op meer machinewerk overstappen wat qua herstel minder belastend is dan alles freeweight
- Dagelijks 30-45min cardio, na legday even aanvoelen hoe sore ik ben anders kort ik dit in naar 15min (of fietsen op de MTB)
- Planning is om over 6 weken op 10-12% te staan en wel te gaan depleten/loaden, ook omdat dit een mooie kans is om dit voor het eerst te proberen
Lekker vooruitzicht Joost! Wat voor cardio ga je implementeren?
Kcal deficite wordt merkbaar, begin kracht te verliezen op compounds
100mg aanrader