MuscleMeat

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo om middernacht? Puur omdat het vanaf dan weer binnen kan en je alles tot je beschikking hebt? Mijn ervaring is ook dat in de cut in de ochtend training minder gaat (qua energie) en later op de dag beter vanwege de maaltijden.

Wat is trouwens jou normale slaap-waakritme? Gewoon uit interesse, omdat ik weet dat je vrij strikt en dedicated met deze sport en levensstijl bezig bent?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Hoezo om middernacht? Puur omdat het vanaf dan weer binnen kan en je alles tot je beschikking hebt? Mijn ervaring is ook dat in de cut in de ochtend training minder gaat (qua energie) en later op de dag beter vanwege de maaltijden.

Wat is trouwens jou normale slaap-waakritme? Gewoon uit interesse, omdat ik weet dat je vrij strikt en dedicated met deze sport en levensstijl bezig bent?

Correct, kan dan al 1 legday in mijn gym doen i.p.v. thuis.

Sta om 10 op, probeer 5-6 tussen de middag nog te slapen en probeer voor 1u 's nachts weg te zijn.

• #1.143

ritme hangt ook af van hoe ik me voel. Ben vrij zeker dat ik pfeiffer heb/heb gehad, ben in aanraking geweest met iemand die een week later positief erop is getest. Dus moet mijn 9-10 uurtjes slaap per dag echt wel pakken, zeker met intensieve training. So far so good though

werk je niet???

• #1.149
vond die opmerking niet zo prettig aangezien ik in hetzelfde bericht aangaf dat er waarschijnlijk iets anders aan ten grondslag ligt :p
O, neem mij niet kwalijk, ik had de post erboven niet gelezen, alleen de laatse reactie. Ik zal mijn post aanpassen. Ik las wel vaker (en je vertelde ook op de meet) dat je vrij moe bent en veel slaap nodig hebt. Ga je je laten testen op pfeiffer? Het zou ook iets anders kunnen zijn, denk bijv. aan bloedarmoede. Op jouw leeftijd zou je best veel energie moeten hebben en af en toe wat minder slaap moet geen probleem zijn. Wellicht ben je erg druk met sport en studie en ehb je veel (stress) aan je hoofd?

De cut speelt natuurlijk ook mee, maar je kcal-tekort is niet extreem, dus dat zou niet zo'n issue moeten zijn. Ik denk dat een weekje (of 2) geen pwo ook geen kwaad kan, ondanks dat de middelen die je gebruikt geen issue zijn bij constant gebruik.

Doe mij eens wat van jou slaap, als ik gemiddeld 4-5 uur haal is het veel en is ook niet aan één stuk lol. :roflol:

• #1.157
Ja ik heb het echt nodig helaas

• #1.159

goeie voor in jullie gymplaylist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven