- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach het is je gegund, zolang je nog lekker op de zak van je ouders kunt teren moet je het er gewoon van nemen. Het leven wordt vanzelf wel kut.

volgensmij hebben meer mensen dat idee van mij, maar dat klopt niet helemaal. Behalve onderdak en eten betaal ik dingen zelf (ze hebben alleen gespaard voor mn studie). Supps/gymkleding koop ik zelf, en normale kleding max 2 keer per jaar. Plus enigskind
Maat, dat is natuurlijk best veel hé. Gespaard voor de studie?
Heb je dan ook een bijbaan ofzo of is het alleen studeren en liften?
weekenden/vakanties in de supermarkt. Maar niet extreem veel, wil inderdaad kunnen focussen op studie en daarnaast blijven liften
Allemaal legdayStaan al 16 man ingeschreven voor een 00:00 sessie in mijn gym![]()

weekenden/vakanties in de supermarkt. Maar niet extreem veel, wil inderdaad kunnen focussen op studie en daarnaast blijven liften
Editik mag niets zeggen, op jouw leeftijd deed ik geen f**k behalve bitches & drugs en ovtjes
Interessante studie.Ronnie Coleman The King docu net gekeken. Toch vrij indrukwekkend naar mijn mening