Fitness Seller

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach het is je gegund, zolang je nog lekker op de zak van je ouders kunt teren moet je het er gewoon van nemen. Het leven wordt vanzelf wel kut.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Ach het is je gegund, zolang je nog lekker op de zak van je ouders kunt teren moet je het er gewoon van nemen. Het leven wordt vanzelf wel kut.

volgensmij hebben meer mensen dat idee van mij, maar dat klopt niet helemaal. Behalve onderdak en eten betaal ik dingen zelf (ze hebben alleen gespaard voor mn studie). Supps/gymkleding koop ik zelf, en normale kleding max 2 keer per jaar. Plus enigskind

volgensmij hebben meer mensen dat idee van mij, maar dat klopt niet helemaal. Behalve onderdak en eten betaal ik dingen zelf (ze hebben alleen gespaard voor mn studie). Supps/gymkleding koop ik zelf, en normale kleding max 2 keer per jaar. Plus enigskind

Goed zo knul!

Heb je dan ook een bijbaan ofzo of is het alleen studeren en liften?

weekenden/vakanties in de supermarkt. Maar niet extreem veel, wil inderdaad kunnen focussen op studie en daarnaast blijven liften

Ja dat is wel chill, lekker man. Ik zal na deze zomer ook ontslag nemen van mijn bijbaan, meer tijd voor belangrijkere dingen (studeren, sporten)

• #1.171
Staan al 16 man ingeschreven voor een 00:00 sessie in mijn gym :D

• #1.177
Ronnie Coleman The King docu net gekeken. Toch vrij indrukwekkend naar mijn mening

• #1.180
1-7-2020: Legs

Gewicht: 87,2kg 's ochtends

Pre: 6g Beta Alanine, 6g L-Citrulline, 2g L-Arginine, 3g zeezout, 100mg cafeïne

Leg extension
67,5kg x 12, 10
Hack squat
140kg x 7
120kg x 9
Met belt en sleeves
Leg press
320kg x 8, RP 3
290kg x 10
Met sleeves
Bulgarian split squat
32kg x 11, DS BW, isohold

Seated leg curl
57,5kg x 12, 10
Nautilus glute bridge
65kg per kant x 9, RP 3
60kg per kant x 10
HS lying leg curl
15kg per kant x 10, 8, RP 3

Adductor
100kg x 8, 7

HS seated calf raise
25kg per kant x 11, 10, 9, 8, RP 4, stretch

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yeet. Ben op veel oefeningen gewoon sterker dan pre-corona. Zijn nummers waar ik de komende tijd wat mee kan, me is happy.

Mijn gym deed best moeilijk over de tijdsvakken, dus even kijken hoe dat komende weken gaat. Anders zal ik sessies anders moeten gaan indelen. Helaas moet ik nu bij bepaalde oefeningen best wat opwarmsetjes draaien en daardoor is een volledige legday in 1u en 15min niet voor mij weggelegd op het moment.

Vanavond push.

Let's goooooo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven