GO02
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 568
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
Lekker tintelen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker tintelen!
Joost, die pwo die jij altijd zelf samenstelt; ben je gelijk in deze samenstelling/sterkte begonnen of heb je dat geleidelijk opgebouwd? Ik wil ook graag zelf mijn pwo gaan samenstellen maar ik twijfel of bijv. 6g beta alanine niet wat veel van het goede is om mee te beginnen.
Probeer eerst 3 of 4. Als je het niet gewend bent , voel je het mogelijk best heftig.Joost, die pwo die jij altijd zelf samenstelt; ben je gelijk in deze samenstelling/sterkte begonnen of heb je dat geleidelijk opgebouwd? Ik wil ook graag zelf mijn pwo gaan samenstellen maar ik twijfel of bijv. 6g beta alanine niet wat veel van het goede is om mee te beginnen.

Joost, die pwo die jij altijd zelf samenstelt; ben je gelijk in deze samenstelling/sterkte begonnen of heb je dat geleidelijk opgebouwd? Ik wil ook graag zelf mijn pwo gaan samenstellen maar ik twijfel of bijv. 6g beta alanine niet wat veel van het goede is om mee te beginnen.
Had gister geen tijd, wou hier nog even uitgebreider op terugkomen.
Ik heb eigenlijk altijd al met een pwo getraind (veel te vroeg begonnen uiteraard). Nam C4, blast, zo'n goedkope pre van de action of B&F. Ben me toen eens gaan verdiepen in de werkzame stoffen (ook d.m.v. literatuur). Doel hierbij voornamelijk op beta alanine (verhoogt carosinegehalte - zou in theorie moeten leiden tot minder verzuring waardoor je een beter uithoudingsvermogen op high-rep sets moet hebben) en l-citrulline (verhoogt bloedsomloop en zou fatigue moeten verminderen). Daarnaast zijn er volgensmij studies die beweren dat L-arginine ook bloedsomloop stimuleert. Zeezout spreekt voor zich neem ik aan (vochtretentie = pump).
Ik neem deze respectievelijk 6g, 6g en 2g. Heb o.a. naar JP zijn pre formula gekeken en denk oprecht dat je wel minimaal naar 4 a 5g van beta alanine/citrulline moet willen kijken als je daar echt het effect van wil hebben. Daarnaast vind ik 'gewenning' beetje bullshit, gewenning bouw je op met stimulanten maar neem eigenlijk nooit meer dan 200mg cafeine (laat staan DMAA of andere stimulanten, alleen taurine intra).
![]()
Citrulline Malate Enhances Athletic Anaerobic Performance... : The Journal of Strength & Conditioning Research
barbell bench presses as an anaerobic exercise and in terms of decreasing muscle soreness after exercise. Forty-one men performed 2 consecutive pectoral training session protocols (16 sets). The study was performed as a randomized, double-blind, 2-period crossover design. Eight grams of CM was...journals.lww.com
Neem beta alanine/citrulline ook gewoon year-round inclusief op rustdagen net als creatine. Stims e.d. gaan er dan natuurlijk wel uit.
edit: van beta alanine kun je wel lichte tintelingen krijgen maar dat is niet schadelijk. Trok bij mij ook erg snel weer weg
edit edit: doe er even wat 0-kcal siroop of wat anders zoets bij anders kots je t uit
) --> +1 rep
Kan veel van jullie (sommigen dan
) leren nog
Benen komen bij mij ook pas als allerlaatst door. Krijg ik daar diepe cuts dan ben ik wedstrijdklaar.

Ben behoorlijk veel tijd kwijt en gestresst voor laatste tentamen maandag. Train wel gewoon door maar log minder. Deze training ging bijzonder goed dus wou deze even delen.
Cardio komende 3 dagen even afhankelijk van hoeveel tijd ik kwijt ben met tentamenvoorbereiding. Als ik tijd heb doe ik cardio, anders niet. Vanaf maandag vakantie dus dan weer strict.

Eerlijk gezegd kijk ik ook niet naar je trainingen omdat het voornamelijk machinewerk is en dat in elke gym weer anders is, het zegt mij niet veel. Je comments lees ik wel en je foto's zie ik ook graag.