- Waardering
- 12.701
Sinds die pizza gister heb ik wel zin om allemaal rotzooi naar binnen te werken. Moet me inhouden tijdens boodschappen![]()
Erg is dat hè
houd vol jongen!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds die pizza gister heb ik wel zin om allemaal rotzooi naar binnen te werken. Moet me inhouden tijdens boodschappen![]()
houd vol jongen!Sinds die pizza gister heb ik wel zin om allemaal rotzooi naar binnen te werken. Moet me inhouden tijdens boodschappen![]()
Ik vermijd liever cheats, want na een cheat vind ik het lastiger m'n ritme op te pakken dan wanneer ik erin blijf. Heb jij dat dat ook?Sinds die pizza gister heb ik wel zin om allemaal rotzooi naar binnen te werken. Moet me inhouden tijdens boodschappen![]()
Het is eruit als minder dan 700 kcal, maar kan vertekenen. 700 kcal is bij mij 2 borden vol.
Ik vermijd liever cheats, want na een cheat vind ik het lastiger m'n ritme op te pakken dan wanneer ik erin blijf. Heb jij dat dat ook?
niet zo ver in de cut vind ik het altijd wel fijn om standaard 1 cheat te doen in de week. motiveert natuurlijk voor mij wel om weer een hele week mij netjes te gedragen. natuurlijk niet hele maffe cheats wat ik hier en daar wel voorbij zie komen. met 3 a 4k kcal maar gewoon 1k max.Ik vermijd liever cheats, want na een cheat vind ik het lastiger m'n ritme op te pakken dan wanneer ik erin blijf. Heb jij dat dat ook?
niet zo ver in de cut vind ik het altijd wel fijn om standaard 1 cheat te doen in de week. motiveert natuurlijk voor mij wel om weer een hele week mij netjes te gedragen. natuurlijk niet hele maffe cheats wat ik hier en daar wel voorbij zie komen. met 3 a 4k kcal maar gewoon 1k max.
Ja man hardcooooor bodybuilder ben je!Cheats van 1k zijn kut. Dan ga je met honger van tafel. Dan eet ik liever mijn diet meals. Bij mij is het of eten tot ik moet kotsen of helemaal niks.
Bij mij werkte dat ook het beste. Gedurende de gehele cut van 9 weken 100% clean gegeten.Ik vermijd liever cheats, want na een cheat vind ik het lastiger m'n ritme op te pakken dan wanneer ik erin blijf. Heb jij dat dat ook?
Het is eruit als minder dan 700 kcal, maar kan vertekenen. 700 kcal is bij mij 2 borden vol.
Cheats van 1k zijn kut. Dan ga je met honger van tafel. Dan eet ik liever mijn diet meals. Bij mij is het of eten tot ik moet kotsen of helemaal niks.

Ik heb ook als ik bv aan een snoepton begin ofzo dat ik gwn die hele ton van 500g wegwerk op een dag en daarom weerhoud ik me ervan om dat soort zooi uberhaupt te halen

ben ik ook zeker niet maar als ik eens in de paar maanden cheat ga ik wel helemaal loesoe.
Voornamelijk als ik ijs begin te eten kan ik niet stoppen![]()
Dat risico is ook echt groot, iedereen kent het wel denk ik. Ik heb twee jaar geleefd als een monnik mbt voedsel en mezelf aangeleerd bepaalde dingen gewoon niet te kopen. In het begin hielp dat. Nu ben ik zo ver dat ik het bewust laat liggen (nnnnnnnng!) .Het is ook gewoon vaak zo, dat wanneer het in eyesight ligt, dat het echt te verleidelijk is. Wil je niet cheaten? Haal 't niet in huis, en ga niet met honger naar de supermarkt![]()
![]()