Fitness Seller

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
600 kcal :(
51AF4AD2-A1EB-4C64-967D-D6050D70298A.jpeg

Sinds die pizza gister heb ik wel zin om allemaal rotzooi naar binnen te werken. Moet me inhouden tijdens boodschappen :D
Ik vermijd liever cheats, want na een cheat vind ik het lastiger m'n ritme op te pakken dan wanneer ik erin blijf. Heb jij dat dat ook?

• #1.267
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik vermijd liever cheats, want na een cheat vind ik het lastiger m'n ritme op te pakken dan wanneer ik erin blijf. Heb jij dat dat ook?
niet zo ver in de cut vind ik het altijd wel fijn om standaard 1 cheat te doen in de week. motiveert natuurlijk voor mij wel om weer een hele week mij netjes te gedragen. natuurlijk niet hele maffe cheats wat ik hier en daar wel voorbij zie komen. met 3 a 4k kcal maar gewoon 1k max.

• Like
niet zo ver in de cut vind ik het altijd wel fijn om standaard 1 cheat te doen in de week. motiveert natuurlijk voor mij wel om weer een hele week mij netjes te gedragen. natuurlijk niet hele maffe cheats wat ik hier en daar wel voorbij zie komen. met 3 a 4k kcal maar gewoon 1k max.

Cheats van 1k zijn kut. Dan ga je met honger van tafel. Dan eet ik liever mijn diet meals. Bij mij is het of eten tot ik moet kotsen of helemaal niks.

Bij mij werkte dat ook het beste. Gedurende de gehele cut van 9 weken 100% clean gegeten.

• Like
  • #1.273
100% clean t.o.v. 99% clean en 1% cheat maakt denk ik geen verschil, maar deze cheat was dan 300 kcal en doe sowieso geen dagen waarbij ik 1000+ kcal aan rotzooi binnenwerk. Afgelopen 3 weken niks off-schema en dan vandaag 300 kcal extra. Who cares gewicht neemt af en word leaner

• #1.274
Het is eruit als minder dan 700 kcal, maar kan vertekenen. 700 kcal is bij mij 2 borden vol.

150g kip, 50g rijst, 20g pinda’s en 150g broccoli met 0-kcal saus

volgens voedingsapp 643 kcal (dacht dat ie net 700 was)

• Like
  • #1.277
Ik heb ook als ik bv aan een snoepton begin ofzo dat ik gwn die hele ton van 500g wegwerk op een dag en daarom weerhoud ik me ervan om dat soort zooi uberhaupt te halen

Ik heb ook als ik bv aan een snoepton begin ofzo dat ik gwn die hele ton van 500g wegwerk op een dag en daarom weerhoud ik me ervan om dat soort zooi uberhaupt te halen

Het is ook gewoon vaak zo, dat wanneer het in eyesight ligt, dat het echt te verleidelijk is. Wil je niet cheaten? Haal 't niet in huis, en ga niet met honger naar de supermarkt :roflol: :roflol:

ben ik ook zeker niet maar als ik eens in de paar maanden cheat ga ik wel helemaal loesoe.
Voornamelijk als ik ijs begin te eten kan ik niet stoppen :o

Herken het. Bij een beetje blijft het nooit. Heb ik ook met drank. En dan na 6k nog honger hebben.

Het is ook gewoon vaak zo, dat wanneer het in eyesight ligt, dat het echt te verleidelijk is. Wil je niet cheaten? Haal 't niet in huis, en ga niet met honger naar de supermarkt :roflol: :roflol:
Dat risico is ook echt groot, iedereen kent het wel denk ik. Ik heb twee jaar geleefd als een monnik mbt voedsel en mezelf aangeleerd bepaalde dingen gewoon niet te kopen. In het begin hielp dat. Nu ben ik zo ver dat ik het bewust laat liggen (nnnnnnnng!) .

Ik zorg dan ook wel dat ik een alternatief in huis heb. Dus als mijn vrouw chips wil, dan neem ik een zakje beef jerky. Is toch net even een betere keuze. Als ik dan ook aan de pringles begin, dan is het eind zoek. Maar er helemaal niet mee starten werkt hier nog wel. Dus die 'gezondere' snacks zijn voor mij wel een uitkomst.

Merk trouwens wel dat je van krachttraining veel meer honger krijgt dan hardlopen (sterker nog, daarvan verminder je je hongergevoel volgens mij).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven