- Waardering
- 34.342
Laatste tentamen gehad, eindelijk vakantie.
Pizza in de oven en zomerslaap doen.
Toedels.
Ohja vanavond deadlifts
Lekker man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste tentamen gehad, eindelijk vakantie.
Pizza in de oven en zomerslaap doen.
Toedels.
Ohja vanavond deadlifts

t*ring, is hard gegaan afgelopen weken. ZiekEen van de shots die ik denk ik op ga nemen in mijn fotocollage (+ most muscular, side chest, rear double en wellicht nog een vrije pose)![]()
edit: bedoel deze pose, niet deze foto aangezien ik nog 5 weken cut
Ben btw ook wel benieuwd naar je lat spread, keertje uploaden?
Beide. Idd is de lat spread een pose die het mooist is met veel massa, vooral als natty blijft er bijv bij een front lat spread weinig chest over. Maar buiten dat is het wel handig als je alle poses onder de knie hebt zodat het voor jezelf makkelijker wordt richting een wedstrijd. Als je 12 weeks out nog moet leren hoe je je lats naar buiten duwt heb je wel een kleine achterstand. Ik weet natuurlijk niet of dit van toepassing is want ik weet niet of je ze überhaupt doet. Maar met jouw rug moet een back lat spread er op dit moment wel prima uitzien dacht ikFront of back?
Vind ze persoonlijk niet zo goed uitkomen. Zeker front lat spread is een van de poses waarbij je echt een enorm goed gevuld frame moet hebben wil het er mooi uitkomen (vind ik), kijk maar naar Ronnie en Dorian:
![]()
Ronnie hier man, te ziek voor worden. Meestal geen fan van ronnies physique maar sommige fotos pfffFront of back?
Vind ze persoonlijk niet zo goed uitkomen. Zeker front lat spread is een van de poses waarbij je echt een enorm goed gevuld frame moet hebben wil het er mooi uitkomen (vind ik), kijk maar naar Ronnie en Dorian:
![]()
Beide. Idd is de lat spread een pose die het mooist is met veel massa, vooral als natty blijft er bijv bij een front lat spread weinig chest over. Maar buiten dat is het wel handig als je alle poses onder de knie hebt zodat het voor jezelf makkelijker wordt richting een wedstrijd. Als je 12 weeks out nog moet leren hoe je je lats naar buiten duwt heb je wel een kleine achterstand. Ik weet natuurlijk niet of dit van toepassing is want ik weet niet of je ze überhaupt doet. Maar met jouw rug moet een back lat spread er op dit moment wel prima uitzien dacht ik

Een van de shots die ik denk ik op ga nemen in mijn fotocollage (+ most muscular, side chest, rear double en wellicht nog een vrije pose)![]()
edit: bedoel deze pose, niet deze foto aangezien ik nog 5 weken cut