AndroidHealthClinic

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
EA737D04-7D47-42EE-B278-47A40CC17BAE.jpeg
Een van de shots die ik denk ik op ga nemen in mijn fotocollage (+ most muscular, side chest, rear double en wellicht nog een vrije pose)

edit: bedoel deze pose, niet deze foto aangezien ik nog 5 weken cut

Deze man he... :fuckyeah:

Winner 2k20 confirmed

Joost, check even de posing tips in het logje van O nit. Voet positie en benen. :thumb:

Ziet er goed uit bro, hoop er over 2/3 jaar zo bij te mogen staan. Wel wat betere voetpositie aannemen op deze pose, kom je nog beter uit :flexing:

Nice, gaat lekker hard

Ben btw ook wel benieuwd naar je lat spread, keertje uploaden?

• #1.250
Ben btw ook wel benieuwd naar je lat spread, keertje uploaden?

Front of back?

Vind ze persoonlijk niet zo goed uitkomen. Zeker front lat spread is een van de poses waarbij je echt een enorm goed gevuld frame moet hebben wil het er mooi uitkomen (vind ik), kijk maar naar Ronnie en Dorian:

1594657022547.png

• Like
Waarderingen: Apw
Front of back?

Vind ze persoonlijk niet zo goed uitkomen. Zeker front lat spread is een van de poses waarbij je echt een enorm goed gevuld frame moet hebben wil het er mooi uitkomen (vind ik), kijk maar naar Ronnie en Dorian:

1594657022547.png
Beide. Idd is de lat spread een pose die het mooist is met veel massa, vooral als natty blijft er bijv bij een front lat spread weinig chest over. Maar buiten dat is het wel handig als je alle poses onder de knie hebt zodat het voor jezelf makkelijker wordt richting een wedstrijd. Als je 12 weeks out nog moet leren hoe je je lats naar buiten duwt heb je wel een kleine achterstand. Ik weet natuurlijk niet of dit van toepassing is want ik weet niet of je ze überhaupt doet. Maar met jouw rug moet een back lat spread er op dit moment wel prima uitzien dacht ik

Front of back?

1594657022547.png
Ronnie hier man, te ziek voor worden. Meestal geen fan van ronnies physique maar sommige fotos pfff

• Like
  • #1.253
Beide. Idd is de lat spread een pose die het mooist is met veel massa, vooral als natty blijft er bijv bij een front lat spread weinig chest over. Maar buiten dat is het wel handig als je alle poses onder de knie hebt zodat het voor jezelf makkelijker wordt richting een wedstrijd. Als je 12 weeks out nog moet leren hoe je je lats naar buiten duwt heb je wel een kleine achterstand. Ik weet natuurlijk niet of dit van toepassing is want ik weet niet of je ze überhaupt doet. Maar met jouw rug moet een back lat spread er op dit moment wel prima uitzien dacht ik

Ik doe ze wel, gaat ook steeds beter, maar omdat ik die pose waarschijnlijk niet opneem post ik hem niet. Maar zal bij nieuwe foto's schieten wel proberen een goeie spread te doen, zowel front als back

• Love
  • #1.254
12-7-2020: Push (+kuiten)

Gewicht: 86,4kg 's ochtends

Pre: 6g Beta Alanine, 6g L-Citrulline, 2g L-Arginine, 3g zeezout, 200mg cafeïne +355ml blik monster

Intra: 20g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine

Disclaimer: smith machine oefeningen zijn eigenlijk 10kg minder (stang op smith weegt 10kg), maar reken een Olympische BB van 20kg omdat ik dat logischer vind.

10 min. warmfietsen - 70 kcal

HS plate loaded flat press

42,5kg per kant x 11 --> +1 rep
Incline smith press

90kg x 5 (laatste rep spot) --> = reps
Tot hier met wraps
80kg x 9 --> +1 rep
TG plate loaded machine press

55kg per kant x 7, RP 2 --> = reps
Tot hier met wraps
45kg per kant x 9 --> +2 reps
HS pec deck

85kg x 12, 12, RP 5, isohold --> +2 reps

Seated BB overhead press

60kg x 4) --> -1 rep
Tot hier met wraps
50kg x 8 --> +1 rep

CG smith machine press

85kg x 6 --> = reps
70kg x 9, 8, RP 4 --> = reps
Prime handle pushdown

25kg x 12, 11, 10, RP 4, DS 15kg --> +2 reps

Machine lateral raises

40kg x 9 --> = reps
30kg x 11, 11, RP 6, DS 6kg dumbells --> +1 rep

Standing calf raises op squat machine

30kg per kant x 12, 11, 10, RP 5, stretch --> +1 rep

Leg raises SS sit-ups

2x failure
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

13-7-2020: Pull

Gewicht: 86,6kg 's ochtends

Pre: 6g Beta-Alanine, 6g L-Citrulline, 2g L-Arginine, 3g zeezout, 200mg cafeïne +500ml monster

Intra: 2g taurine, 50g maltodextrine, 15g EAA

10 min. warmfietsen - 70 kcal

HS underhand pulldown (unilateraal)

42,5kg per kant x 10 --> = reps
Met straps
RDL
180kg x 5 --> = reps
165kg x 6 --> = reps
Met straps
Chest supported BB row
85kg x 7, RP 2 --> +5kg/-3 reps
70kg x 11 --> = reps
Met straps
Lat pulldown
65kg x 12, 10 --> = reps
Met straps
Teveel bicep involvement
Straight bar pushdown
25kg x 12, 11, RP 6 --> = reps

HS plate loaded shrug machine

70kg per kant x 11, RP 5 --> +1 rep
Met straps
HS reverse pec deck
65kg x 12, 12, DS 35kg --> +1 rep

1-arm DB curl (elbow supported)

18kg x 7 --> +1 rep
14kg x 8, 7, RP 3 --> +1 rep
Rope hammer curl

22,5 +1kg x 11, 10, 10, RP 6, DS 15 +1kg --> = reps

BB wrist curl (behind the back)

37,5kg x 13, 12 --> +1 rep
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Matige training voor mijn gevoel. Was ook nog erg moe en de monster deed geen wonderen helaas.

Op de RDL vind ik mijn vorm maar matig. De eerste rep pull ik eigenlijk perfect, maar bij rep 2/3 verlies ik tightness en gaat mijn onderrug bollen. Dus ga conventional pullen zodat ik even de tijd kan nemen om te resetten (wel met gecontroleerde eccentric uiteraard, niet een lift en drop stijl). Ookal denk ik niet dat conventional optimaal is voor hypertrofie, wil ik dit de komende weken doen en kijken hoe dit gaat. Verwacht hier wel op te kunnen loaden. Lift nog steeds met bumpers onder de platen (dus 3cm boven de grond).

Zoals gezegd heb ik nu vakantie en was niet van plan de komende paar weken wat te doen behalve uitrusten. Ga nu ook weer dagelijks 30-45 min cardio doen aangezien ik meer tijd heb. Even kijken wat gewicht/lichaamssamenstelling doen aangezien ik wat minder actief zal zijn overdag. Laatste weken van de vakantie ga ik extra werken dus bekijk tzt even of ik misschien kcal iets moet uppen.

Qua fysiek heeft upper wel goeie definitie. Vooral benen moeten leaner worden (quads maar vooral ook de hamstrings). Daarnaast is mijn onderrug/boven de heup nog iets vettig en wil ik bij backshots meer separatie in rear/lateral/front delt maar dat komt vanzelf wel. Heb nog 5-6 weken en dacht op 82kg te eindigen dus dat is -0,75kg per week, goed te doen.

Momenteel steken sessies ook goed in elkaar; heb een goeie verhouden tussen intensiteit/load/recovery/plezier/pump/etc. Wil de komende weken ook eigenlijk geen aanpassingen maken behalve dat ik over 2 weken denk ik terug moet naar 3000kcal. Daarna kijk ik wel verder hoe/wat. Enige veranderingen zijn dus de switch van RDL naar conventional DL en dat ik kuiten nu 3x pw train (1e pushdag plus beide legdays).

Dat was de ietwat lange update van mijn kant maar gelukkig voor jullie zullen de komende weken de updates gering zijn (behalve trainingen).

:wave2:

Ps als ik de komende tijd aan het rellen ben in verscheidene topics verveel ik me waarschijnlijk. Pls don't ban me :booty:

Laatst bewerkt:
180 RDL is erg heavy zeg.

EA737D04-7D47-42EE-B278-47A40CC17BAE.jpeg
Een van de shots die ik denk ik op ga nemen in mijn fotocollage (+ most muscular, side chest, rear double en wellicht nog een vrije pose)

edit: bedoel deze pose, niet deze foto aangezien ik nog 5 weken cut

Netjes man. Met nog 5 weken te gaan belooft dit een mooi eindresultaat.

Wat een poten man!

• #1.260
Sinds die pizza gister heb ik wel zin om allemaal rotzooi naar binnen te werken. Moet me inhouden tijdens boodschappen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven