Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Heb je eigenlijk veel last van hongergevoel op 3000 kcal?
nee alleen cravings in de avond als ik moe ben
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je eigenlijk veel last van hongergevoel op 3000 kcal?
Hoezo halverwege??
Ah zo.Squats/hack squats wil ik niet op sokken doen omdat ik dan wegglijd. Vanaf DB split squats doe ik met sokken en heb geen zin om dan weer schoenen aan/uit te doen voor kuiten aan het einde
Gelukkig opent onze Juul elke dag een onzin topic waarin je je ei kwijt kan.![]()
You Mirin
Plaats hier je fkn motivation quotes . Let's spread some positive energy. 💯 “Everybody, one day will die, and be forgotten. Act and behave in a way that will make life interesting and fun, f**k a mundane predictable life working monday to friday with something you derive no pleasure from; just...forum.bodybuilding.nl
@LM gooi dit topic eens weer open was aan het gymmen, had wel zin in een relletje
godver wat een poten, ik was al semitrots op mijn benen

Ik doe dat ook altijd bij de smith machine. Als ik het in de log schrijf gewoon 20kg stang, want ik heb geen idee hoeveel die stang weegt. Volgens mij is het <0kg want als je opwarmt moet je de stang omlaag trekken haha15-7-2020: Push
Gewicht: 87,1kg 's ochtends
Pre: 6g Beta Alanine, 6g L-Citrulline, 2g L-Arginine, 3g zeezout, 200mg cafeïne +355ml blik monster
Intra: 20g EAA, 50g maltodextrine, 2g taurine
Disclaimer: smith machine oefeningen zijn eigenlijk 10kg minder (stang op smith weegt 10kg), maar reken een Olympische BB van 20kg omdat ik dat logischer vind.
10 min. warmfietsen - 70 kcal
HS plate loaded flat press
45kg per kant x 9 --> +2,5kg/-2 reps
Incline smith press
90kg x 5 --> = reps
Tot hier met wraps
80kg x 8 --> -1 rep
TG plate loaded machine press
55kg per kant x 8, RP 2 --> +1 rep
Tot hier met wraps
45kg per kant x 10 --> +1 rep
HS pec deck
85kg x 13, 12, RP 5, isohold --> +1 rep
Seated DB press
28kg x 5
Tot hier met wraps
22kg x 8
Geswitched naar DB's omdat het stoeltje van de seated BB press maar tot halverwege mijn rug komt en ik daardoor naar achter leun en de vorm minder wordt
CG smith machine press
85kg x 7 --> +1 rep
70kg x 9, 8, RP 4 --> +1 rep
Prime handle pushdown
25kg x 13, 11, 11, RP 5, DS 15kg --> +3 reps
Machine lateral raises
40kg x 10 --> +1 rep
30kg x 11, 11, RP 6, DS 6kg dumbells --> = reps
Leg raises SS sit-ups
2x failure
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geen comments behalve dat gewicht weer omhoog gaat wat ik dus even in de gaten moet houden.
87 cent per blikje als ik me niet vergis. Ik heb ze hier ook altijd!
Stuur je cut voedigsplan ff door, heb ik een goed startpunt om mee te bulkenWil even wat sneller gaan (liever te vroeg klaar dan te laat) dus vanaf morgen havermout van 70g naar 50g en intra-maltodextrine van 50g naar 30g:![]()

@ Joost : welke app gebruik je?Wil even wat sneller gaan (liever te vroeg klaar dan te laat) dus vanaf morgen havermout van 70g naar 50g en intra-maltodextrine van 50g naar 30g:![]()
Relax omdat my fitnesspal beperkte modus gratis heeft. Je kunt macro's beperkt instellen in free modus.