Fitness Seller

Contest Log Joost's Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Relax omdat my fitnesspal beperkte modus gratis heeft. Je kunt macro's beperkt instellen in free modus.

Heeft fatsecret app veel advertenties/bugs?
Je kan bij myfitnesspal een maand gratis premium aanvragen. Als de premium is afgelopen kan je nog steeds de macro's op de gram nauwkeurig instellen, zal wel een bug zijn.

Je kan bij myfitnesspal een maand gratis premium aanvragen. Als de premium is afgelopen kan je nog steeds de macro's op de gram nauwkeurig instellen, zal wel een bug zijn.
Thanks man! Leven is al duur genoeg...bbing on a budget

hoevaak train je per week momenteel?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.335
Geen idee heb em al 3 jaar ofzo

Universiteit, ga ik altijd met het OV heen.
Misschien kun je wat meer vertellen over dat laatste :p

Heb daar nog wel een leuk verhaaltje over. Ik zat destijds op de zmok school en er zat een chickie uit Helmond in mijn klas. Ze ging dat weekend stappen met een vriendinnetje naar een discotheek (time-out) Ik zeg tegen haar ik kom jou en je vriendin ophalen in een Benz en dan gaan we samen, trek wel handschoenen aan. Samen met een Pools maatje van mij (knettergek had op zijn 13de een pizzaria overvallen) het plan gemaakt een taxi te bestellen. We zouden de chauffeur aan een boom vastbinden en met zijn auto en geld op stap gaan. Briljant idee. Dus daar stonden wij te wachten, we hadden het adres doorgegeven ergens buitenaf waar slechts 1 huis stond op een kruispunt en waar geen verkeer kwam. En dat was ook zo, geen verkeer alles ging zoals gepland. Totdat er plotseling van elke rijrichting verkeer kwam, 1 auto was de taxi en die stopte voor het huis. Maar het was geen auto, het was zo'n debielenbusje. Tja die Pool kon geen busje rijden zei hij, ik was van plan om door te gaan. Busje reed weg en toen gingen we pillen halen. Ja dat was het.

• #1.337
Haha jij bent me dr ook een

• Like
Waarderingen: Apv
  • #1.339
17-7-2020: Legs

Gewicht: 86,6kg 's ochtends

Pre: 6g Beta Alanine, 6g L-Citrulline, 2g L-Arginine, 3g zeezout, 200mg cafeïne

Intra: 20g EAA, 30g maltodextrine, 2g taurine

10 min. warmfietsen

Leg extension

67,5 + 1kg x 11, 10 --> = reps
Hack squat

142,5kg x 8 --> +1 rep
125kg x 9 --> +1 rep
Met belt en sleeves
Leg press
325kg x 9, RP 3 --> +1 rep
Tot hier met sleeves
295kg x 10 --> +5kg/-2 reps
Alles met belt
Bulgarian split squat
32kg x 15, DS BW, isohold --> +1 rep

Seated leg curl

60kg x 11, 11 --> +1 rep
Nautilus glute bridge

72,5kg per kant x 9, RP 3 --> +1 rep
62,5kg per kant x 11 --> +1 rep
Alles met belt
Seated leg curl (again, nu unilateraal)
30kg x 13, 11, RP 4 --> +1 rep

Adductor

100kg x 11, 11 --> +1 rep (laatste rep beetje hulp)

Standing calf raises op squat machine

30kg per kant x 13, 12, 11, 10, RP 6, stretch --> +3 reps
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Top train overal progressie behalve op leg ext.

Kcal op pull/leg dagen nu op 3000 en op pushdagen 3200 (dan heb ik 30g havermout en 20g maltodextrine extra, push is mijn zwakste dag). Op rustdagen gaan shakes eruit behalve EAA/citrulline/beta-alanine/creatine, neem dit in een shake bij mijn pwo-meal.

Morgen rust.

Kreeg na mijn training in de auto een ophelderend berichtje van iemand die dichtbij me staat. Desbetreffende persoon heeft me behoorlijk geraakt (op een negatieve manier) en ben dus nu best wel boos/verdrietig. Maar goed, kom daar wel weer overheen. Verder gewoon steady progress.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven