- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training. Ik zou juist op been- en rugdag meer kcals pakken als ik onderscheid zou maken. Zijn doorgaans toch zwaarder.![]()

Slimme zet, mbt de glycogeenopslag alleen pre bed zou ik dan eerder voor een langzame(re) koolhydraatbron gaan en de jam pre of post workout inzetten. Denk aan bijv havermout/brinta/brood of rijst.Grotere pre-bed meal dan normaal met meer carbs omdat ik morgen first thing in the morning train (op enkel kleine pwo maaltijd) dus liever nu carbs voor glycogeenopslag en dan morgen overdag minderen![]()
Ik hanteer tijdens de cut suikers ook alleen rondom m'n training. Fruit post en dextro intra.Slimme zet, mbt de glycogeenopslag alleen pre bed zou ik dan eerder voor een langzame(re) koolhydraatbron gaan en de jam pre of post workout inzetten. Denk aan bijv havermout/brinta/brood of rijst.
Was ideaal geweest als je nu een dikke bak oats met die blauwe bessen, whey en wat pindakaas/noten had genomen. Maar dat is misschien ook mierenneuken van mij, uiteindelijk is het caloriedoel wat telt.
Bedankt! Hou zelf alleen eigenlijk helemaal niet van havermout, gooi t daarom door de blender. Ook een bak met whey/oats/kaneel/zoetmiddel etc vind ik niet zo. Zal de volgende keer muesliSlimme zet, mbt de glycogeenopslag alleen pre bed zou ik dan eerder voor een langzame(re) koolhydraatbron gaan en de jam pre of post workout inzetten. Denk aan bijv havermout/brinta/brood of rijst.
Was ideaal geweest als je nu een dikke bak oats met die blauwe bessen, whey en wat pindakaas/noten had genomen. Maar dat is misschien ook mierenneuken van mij, uiteindelijk is het caloriedoel wat telt.
Ik hanteer tijdens de cut suikers ook alleen rondom m'n training. Fruit post en dextro intra.
En jam dus.Bedankt! Hou zelf alleen eigenlijk helemaal niet van havermout, gooi t daarom door de blender. Ook een bak met whey/oats/kaneel/zoetmiddel etc vind ik niet zo. Zal de volgende keer muesli
ik heb qua suikers alleen fruit en maltodextrine momenteel, maar in 50g frambozen of 125g blauwe bessen zit niet veel

Ik neem dan flink zout (blikje tonijn, soep / bouillon) voor de training. En pwo.Idee kwam overigens van een video van John Meadows waarin het ging over mensen die fasted in de ochtend trainen. Hij raadde dan ook aan om de avond ervoor een grote, carb-dense maaltijd te eten. Ik heb dan een pwo maaltijd met: 20g pinda's, 150g skyr, een appel, mandarijn, kaneel en pink himalaya zout (misschien nog een eiwitreep). Ben morgen genoodzaakt in de ochtend te trainen maar op zo weinig kcal gaat dat soms wel wat lastiger
Muesli is ook een prima alternatief. Een maaltijd met aardappelen, vlees, groente kan ook met dat kan ook wel heavy vallen en je nachtrust beïnvloedenBedankt! Hou zelf alleen eigenlijk helemaal niet van havermout, gooi t daarom door de blender. Ook een bak met whey/oats/kaneel/zoetmiddel etc vind ik niet zo. Zal de volgende keer muesli
ik heb qua suikers alleen fruit en maltodextrine momenteel, maar in 50g frambozen of 125g blauwe bessen zit niet veel
. Ga vooral geen dingen eten die je niet graag hebt, niets zo erg als een dieet volgen met tegenzin. Hoeveelheid fruit is ook helemaal prima pre-bed maakt dat ook niets uit. Maar met jam, honing, snelle suikers zoals coco pops e.d. zet ik liever in rondom training.Muesli is ook een prima alternatief. Een maaltijd met aardappelen, vlees, groente kan ook met dat kan ook wel heavy vallen en je nachtrust beïnvloeden. Ga vooral geen dingen eten die je niet graag hebt, niets zo erg als een dieet volgen met tegenzin. Hoeveelheid fruit is ook helemaal prima pre-bed maakt dat ook niets uit. Maar met jam, honing, snelle suikers zoals coco pops e.d. zet ik liever in rondom training.
ik
Ik heb het maar gebruik het zelden. Alleen als het niet anders kan. Heb ook geen cc gekoppeld ofzo. Dus dat moet ik dan eerst doen. Daarna ontkoppelen etc.