Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
nieuwe naam wordt TrainedByJB

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

sinds wanneer is Justin Bieber into bodybuilding
Wie is Justin Bieber?
Ziet er al heul goed uit buffelNiet echt updates afgelopen week maar dit is hoe ik er nu bijsta. Gewicht is iets toegenomen naar 86,5
![]()
![]()
hamstrings beginnen licht door te komen gelukkig maar nog veel te doen

Mela ben je binnen een week bruinhopelijk beetje zon de komende weken want ik ben heel bleek van mezelf. Anders maar onder de zonnebank![]()

Zoals vntl zegt mela en een enkele keer zonnebank als het snel moet gaan. Te vaak zonnebank is super slecht voor huidhopelijk beetje zon de komende weken want ik ben heel bleek van mezelf. Anders maar onder de zonnebank![]()
Zoals vntl zegt mela en een enkele keer zonnebank als het snel moet gaan. Te vaak zonnebank is super slecht voor huid
Dan toch maar zeker oppassenpa en ma zijn daar niet zo blij mee door diverse vormen van kanker in beide families

Kom maar even langshopelijk beetje zon de komende weken want ik ben heel bleek van mezelf. Anders maar onder de zonnebank![]()
Fake.
Begin je weer.Fake.
Gewoon in het zonnetje zitten en langzaam opbouwen, te beginnen met een maarts voorjaarszonnetje.
Ik snap al dat fake gedoe in bodybuilding ook niet hoor

wat wil je hiermee zeggen? en waarom haal je diuretica erbij als het om een tan gaat?

Good timesheb nog n video van ground zero toen dit gedraaid werd en jij mijn kapotte zonnebril op had