MuscleMeat

Contest Log Joost's Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is het doel van zulke lage blockpulls?

als ik conventional DL, dan bolt mijn onderrug. Kan onderin niet strak strekken. Met deze verhoging pull ik zo laag mogelijk zonder dat dit gebeurd. Daarnaast ook minder ham/glute involvement. Als ik normaal rack pull (net onder knie) voelt de ROM altijd net iets te klein, ookal is die beter te loaden
 
Komen net 2 van die milfjes aan als ik op de lat pulldown zit. Een klimt half op de hyperextension: hOe MoEt DeZe? ‘We zijn nieuw hier dat had je waarschijnlijk al door hihi’. Denken dat ze jonge gasten hier aan de haak kunnen slaan

chagrijnig uitgelegd hoe t werkt en daarna verder gegaan met mn set. Gelukkig liepen ze snel weg. Ben aan t trainen flikker op :roflol:
 
joost fucker!!!
 
Ze waren niet lekker, vandaar
 
Komen net 2 van die milfjes aan als ik op de lat pulldown zit. Een klimt half op de hyperextension: hOe MoEt DeZe? ‘We zijn nieuw hier dat had je waarschijnlijk al door hihi’. Denken dat ze jonge gasten hier aan de haak kunnen slaan

chagrijnig uitgelegd hoe t werkt en daarna verder gegaan met mn set. Gelukkig liepen ze snel weg. Ben aan t trainen flikker op :roflol:
Je hebt ze toch wel even gedaan hee?
 
MILF betekende in mijn tijd nog "mother i like to f*ck" een moeder waar je graag een beschuitje mee eet. Gewoon doen volgende keer. Sex met oudere vrouwen is een verrijking. :D

nee, dat zit anders. Als je ouder wordt dan moeten die jonge grietjes niks meer van je hebben (ergens ook goed hoor) dus ben je wel genoodzaakt om op cougars te jagen :D
 
121985B9-AE0E-4822-A18E-61A802FA61C0.jpeg
C85E8373-3C78-4108-95E1-40F06EE25478.jpeg
F27F0E2D-C76E-4841-A864-32643AB3994E.png
12973DC4-156F-4F86-826B-258653B30D10.png

gaat de goeie kant op maar nog niet tevreden met beendefinitie. Zit nu elke dag net op/onder 86kg dus ga misschien wat hoger in BW eindigen dan gepland. Vind upper er al flink hard uitzien, blijf ook nog vrij vol.
 
Goed massa weten vast te houden. Definitie is bij mij ook alleen UB, maar jij hebt betere benen.
 
Goed massa weten vast te houden. Definitie is bij mij ook alleen UB, maar jij hebt betere benen.

ik gok dat met 3kg eraf er definitie op zit, vooral als ik vocht laat onttrekken.

helaas zal UB dan flatter worden (was vorige cut ook zo) dus misschien paar high dagen inlassen op push

overigens nog niet onder 3000 geweest (alleen op rustdagen) :p , maar verwacht wel naar 2800 te moeten laatste 3 weken
 
  • Like
Waarderingen: BB_
23-7-2020: Pull + kuiten

Gewicht: 85,9kg 's ochtends

Pre: 6g Beta-Alanine, 6g L-Citrulline, 2g L-Arginine, 3g zeezout, 200mg cafeïne

Intra: 20g EAA, 30g maltodextrine, 2g taurine

Post: 30g whey, 5g creatine

10 min. warmfietsen - 70 kcal

HS underhand pulldown (unilateraal)

45kg per kant x 9 --> +2,5kg/-2 reps
Met straps
Block pull (3cm boven grond)
180kg x 2
160kg x 5
Met straps
Voelde me hier echt zwak lol. Pre-corona in bulk pullde ik 200kg uit een rack voor 5. Was wel met belt en heupen lager waardoor het meer op zo'n squat deadlift gaat lijken. Dit wil ik uiteraard niet en probeer hier mijn heupen wat hoger te houden en zoveel mogelijk uit mijn rug te pullen. Voelde wel goed verder alleen volgende sessie load wat omlaag.
TG machine row
60kg per kant x 7, RP 3
50kg per kant x 10
Met straps
Lat pulldown
66,25kg x 11, 10 --> +1,25kg/-2 reps
Met straps
Straight arm pushdown
25kg x 12, 11, RP 6 --> = reps

Smith machine shrugs

120kg x 10, RP 4
Met straps
HS reverse pec deck
65kg x 13, 13, dropset laatste set --> = reps

DB curl (elbow supported)

16kg x 8
12kg x 9, 8, RP 4
Rope hammer curl
22,5 +1kg x 11, 11, 10, RP 6, dubbele dropset laatste set --> = reps

BB wrist curl (behind the back)

40kg x 12, 11 --> +2,5kg/-3 reps

Standing calf raise op squat machine

35kg per kant x 10
30kg per kant x 12, 11, RP 5, stretch

Posing
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goeie training. Voelde me energiek, kan ook niet anders na rustdag gister. Fysiek herstel was niet zo'n probleem maar merkte dat ik mentaal begon in te geven, voel me nu mentaal dus een stuk beter.

Morgenmiddag push.

:wave2:
 
Lekkere training. Veel zit tussen de oren inderdaad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven