Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien ligt het aan de foto kwaliteit ofzo maar eerlijk gezegd vind ik je (nog) niet echt lean terwijl je toch al lang aan het cutten bent. In die back poses lijk je zelfs nog een beetje love handles te hebben. Ik denk dat je calorieën toch een stuk te hoog zijn, ook aangezien je gewicht niet dropt. Ik snap enigszins wel dat je misschien niet op 75kg uit wil komen omdat je er dan fucking dun uit zal komen te zien (geen bash, dit is de natty realiteit), maar nog een kilo of 5 moeten er denk ik “makkelijk” af kunnen en dat zal je shape ook alleen maar ten goede komen.
Wanneer is de deadline eigenlijk?
Kende hem niet, thanks. Hij ziet er erg goed uit voor een nattyTrouwens ik weet niet of je hem kent maar er is een gastje genaamd AJ Morris, dat is een soort natty versie van JP, die kerel heeft misschien nog wat nuttige content voor je op zijn IG en youtube enzo. Vind dat wel een toffe kerel
Dit is wel echt een dingetje ja. Altijd denk je op gewicht X klaar te zijn maar eindstand kan er nog wel tien kilo van af wil je echt peeled to the bone zijn.Misschien ligt het aan de foto kwaliteit ofzo maar eerlijk gezegd vind ik je (nog) niet echt lean terwijl je toch al lang aan het cutten bent. In die back poses lijk je zelfs nog een beetje love handles te hebben. Ik denk dat je calorieën toch een stuk te hoog zijn, ook aangezien je gewicht niet dropt. Ik snap enigszins wel dat je misschien niet op 75kg uit wil komen omdat je er dan fucking dun uit zal komen te zien (geen bash, dit is de natty realiteit), maar nog een kilo of 5 moeten er denk ik “makkelijk” af kunnen en dat zal je shape ook alleen maar ten goede komen.

Misschien ligt het aan de foto kwaliteit ofzo maar eerlijk gezegd vind ik je (nog) niet echt lean terwijl je toch al lang aan het cutten bent. In die back poses lijk je zelfs nog een beetje love handles te hebben. Ik denk dat je calorieën toch een stuk te hoog zijn, ook aangezien je gewicht niet dropt. Ik snap enigszins wel dat je misschien niet op 75kg uit wil komen omdat je er dan fucking dun uit zal komen te zien (geen bash, dit is de natty realiteit), maar nog een kilo of 5 moeten er denk ik “makkelijk” af kunnen en dat zal je shape ook alleen maar ten goede komen.

ben zelf ook nog niet tevreden. Comment over die handles bij backshot ben ik t mee eens, viel mij zelf ook op
overigens wat je zegt over gewichtsafname/lange tijd cutten klopt niet helemaal, nu na 10 weken -5kg.
deadline is eind augustus dus heb nog 5 weken om zo’n 4kg kwijt te raken
Kende hem niet, thanks. Hij ziet er erg goed uit voor een natty
check pagina 63 AUB. 2e post geloof ik.
Jij vindt dat niet lean?![]()
voor mij ook onbekend! thanksKende hem niet, thanks. Hij ziet er erg goed uit voor een natty
whaha, hier ook man. En dat moet voor mijn gevoel drastisch veranderen. Klaar met het gekloot nu. Nu al 3 dagen mij strict aan het houden aan mijn voorgeschreven kcall's en macro's. Normaal eet ik dit ook, maar eet ik hierboven nog van de heerlijke gerechten die hier thuis ook bereid worden.....vandaag ligt er eigen gemaakte pizza van volkoren deeg en o.a. olijven ,,,,maar ik blijf er vandaag vanaf !
Als je van die 3 dagen 3 maanden maakt, kom je wr wel.whaha, hier ook man. En dat moet voor mijn gevoel drastisch veranderen. Klaar met het gekloot nu. Nu al 3 dagen mij strict aan het houden aan mijn voorgeschreven kcall's en macro's. Normaal eet ik dit ook, maar eet ik hierboven nog van de heerlijke gerechten die hier thuis ook bereid worden.....vandaag ligt er eigen gemaakte pizza van volkoren deeg en o.a. olijven ,,,,maar ik blijf er vandaag vanaf !
Tot voorkort nog niet het doel om lean te zijn. Nu wel dus nu wel strikt vandaar.Als je van die 3 dagen 3 maanden maakt, kom je wr wel.