AndroidHealthClinic

Contest Log Joost's Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Resday prep

carbs naar 30g rijst hier :(
A625A72A-B72E-4381-9592-8ADD9EC1FC79.jpeg
 
0gr rijst.
 
zielige porties dit broertje
 
I feel you bro

vandaag rustdag dus zit nipt aan 2500kcal

30g rijst, 30g haver, een banaan, wat macaroni, een appel en 125g blauwe bessen waren alle carbs :(
 
vandaag rustdag dus zit nipt aan 2500kcal

30g rijst, 30g haver, een banaan, wat macaroni, een appel en 125g blauwe bessen waren alle carbs :(
Ik heb m'n rijst gewisseld voor broccolirijst, lekker veel volume. Zit nu op 2400 high en 1700 low dagen. :)

Edit: 7 dagen p/w trainen + cardio minstens 45 minuten.
 
Laatst bewerkt:
Hard werk wordt beloond kerel ;). Ik heb ook aardig diep gezeten tijdens wedstrijdpreps met fases waar ik best wel veel cardio deed. Uiteindelijk allemaal geloond :p
Ga eerlijk zijn, gister met verjaardag wel een taartje/wat snacks gehad en met een bbq 2 ijsjes maar ga daar niet al te autistisch over doen. Zal nog wel wat lager gaan in kcal en heb afgelopen 2 dagen geen cardio gedaan ivm gekneusde teen, vanavond weer rondje MTB gereden

waar eindigde je op qua kcal/carbs? En wat heb je toen gedaan met loaden/water/diuretica (laatste overbodig voor mij maar ben wel benieuwd
Ik heb m'n rijst gewisseld voor broccolirijst, lekker veel volume. Zit nu op 2400 high en 1700 low dagen. :)

ik moet dat altijd vullen in de super, samen met courgettespaghetti. Walg ervan :roflol:
 
Als je op tijd in shape bent, hoeft je de laatste weken niet extreem laag te gaan carbs. Bij mij waren de PSMF-dagen veel lager dan de laatste week, maar toen was ik 1-2 weeks out ook wel klaar in principe. Laden was een feestje.
 
Ik snap je issue met de HA, maar ik ken iemand die ongemerkt wekenlang met een gebroken teen heeft rondgelopen, dus zou het goed in de gaten houden .
Zolang je er geen hinder van ondervindt doet de HA er ook niet veel mee als hij gebroken blijkt te zijn, ik heb ooit eens mijn duim gebroken en kwam daar pas een week of 4 later achter. Ik moest toen naar het ziekenhuis voor een operatie aan mijn enkel, ze wilden een infuus plaatsen boven op de hand waar die duim zat en dat was nogal pijnlijk. Omdat er toch een foto van mijn enkel gemaakt moest worden hebben ze mijn duim maar gelijk meegenomen en het eerste kootje was in de lengte doorgescheurd, volgends de orthopeed had ik alleen een duimspalkje gekregen als ik er met naar de HA was gegaan.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ga eerlijk zijn, gister met verjaardag wel een taartje/wat snacks gehad en met een bbq 2 ijsjes maar ga daar niet al te autistisch over doen. Zal nog wel wat lager gaan in kcal en heb afgelopen 2 dagen geen cardio gedaan ivm gekneusde teen, vanavond weer rondje MTB gereden

waar eindigde je op qua kcal/carbs? En wat heb je toen gedaan met loaden/water/diuretica (laatste overbodig voor mij maar ben wel benieuwd


ik moet dat altijd vullen in de super, samen met courgettespaghetti. Walg ervan :roflol:
Het is al goed dat je er bewust mee omgaat en je met cardio / kcals compenseert. Heel wat mensen zouden er na een snack of ijsje gelijk met de pet heen gooien en een compleet fiasco van maken. “Aah ik heb het nu toch verkloot laten we er een complete cheatdag van maken” :o doodzonde!

Ik heb even voor je terug gekeken in m’n wedstrijdlogboek van de JBC vorig jaar. Ik ben toen tot 2050 kcals gegaan, waarbij ik op m’n laagst op 140-150gr koolhydraten zat. Dit waren wel maar 2-3 dagen. Om je een kleine inzage te geven, heb ik een foto gemaakt van hoe 4 weken uit tot aan 1 week uit eruitzag kwa kcals. De prep van de OR heb ik m’n kcals zelfs hoger moeten zetten omdat m’n metabolisme helemaal van de wap was (Ik bleef maar gewicht verliezen). Ik heb toen 5 weken op 3200 kcals gezeten met wekelijkse refeeds/cheatmeals die opliepen tot 5000 kcals.

kwa watermanipulatie heb in het heel simpel gehouden. De laatste 10 dagen heb ik m’n waterinname constant op 6 liter per dag gehouden en zoutinname was hoog (3-4 grinds Himalaya zout op elke maaltijd). De dag voor de wedstrijd ben ik rond een uur of 5-6 gestopt met het drinken van water.

Wat betreft laden: 4 dagen super low carb, gevolgd door 3 laaddagen waarbij ik 800gr koolhydraten per dag at. Koolhydraten waren die wat ik tijdens de prep ook at. Zoete aardappel, basmati rijst, rijstwafels, jam, pannenkoeken, rijstebloem, havermout.
 

Bijlagen

  • F47FF642-4CB1-4FD3-B471-60F8545A9E62.png
    F47FF642-4CB1-4FD3-B471-60F8545A9E62.png
    684,4 KB · Weergaven: 52
Het is al goed dat je er bewust mee omgaat en je met cardio / kcals compenseert. Heel wat mensen zouden er na een snack of ijsje gelijk met de pet heen gooien en een compleet fiasco van maken. “Aah ik heb het nu toch verkloot laten we er een complete cheatdag van maken” :o doodzonde!

Ik heb even voor je terug gekeken in m’n wedstrijdlogboek van de JBC vorig jaar. Ik ben toen tot 2050 kcals gegaan, waarbij ik op m’n laagst op 140-150gr koolhydraten zat. Dit waren wel maar 2-3 dagen. Om je een kleine inzage te geven, heb ik een foto gemaakt van hoe 4 weken uit tot aan 1 week uit eruitzag kwa kcals. De prep van de OR heb ik m’n kcals zelfs hoger moeten zetten omdat m’n metabolisme helemaal van de wap was (Ik bleef maar gewicht verliezen). Ik heb toen 5 weken op 3200 kcals gezeten met wekelijkse refeeds/cheatmeals die opliepen tot 5000 kcals.

kwa watermanipulatie heb in het heel simpel gehouden. De laatste 10 dagen heb ik m’n waterinname constant op 6 liter per dag gehouden en zoutinname was hoog (3-4 grinds Himalaya zout op elke maaltijd). De dag voor de wedstrijd ben ik rond een uur of 5-6 gestopt met het drinken van water.

Wat betreft laden: 4 dagen super low carb, gevolgd door 3 laaddagen waarbij ik 800gr koolhydraten per dag at. Koolhydraten waren die wat ik tijdens de prep ook at. Zoete aardappel, basmati rijst, rijstwafels, jam, pannenkoeken, rijstebloem, havermout.

bedankt voor je input! Erg interessant

je weet dat je op de good stuff zit als je kcal ophoogt en BW omlaag gaat ;)

ik wil volgend jaar in mn cut ook wel proberen te carb cyclen, kijken hoe me dat bevalt. In de bulk gewoon steady hetzelfde en op rustdagen omlaag denk ik
 
bedankt voor je input! Erg interessant

je weet dat je op de good stuff zit als je kcal ophoogt en BW omlaag gaat ;)

ik wil volgend jaar in mn cut ook wel proberen te carb cyclen, kijken hoe me dat bevalt. In de bulk gewoon steady hetzelfde en op rustdagen omlaag denk ik
Er zit best veel verschil tussen coaches, verschillen in hoe mensen ergens op reageren en natuurlijk AAS-gebruik en supps
 
bedankt voor je input! Erg interessant

je weet dat je op de good stuff zit als je kcal ophoogt en BW omlaag gaat ;)

ik wil volgend jaar in mn cut ook wel proberen te carb cyclen, kijken hoe me dat bevalt. In de bulk gewoon steady hetzelfde en op rustdagen omlaag denk ik
Graag gedaan! Jup dat verhogen van de kcals was toen echt een geweldig moment haha :p

Ben benieuwd wat je van carb cyclen vindt. Persoonlijk vind ik het een geweldige aanpak. Zeer effectief in een cut en als je in een goeie shape staat, is het ook een poging waard tijdens een bulk ;)
 
30g rijst rip. Skip die carbs gewoon en maak huge ass salads.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven