AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Mijn ideale lichaam (Rob Sager) :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Agree, en als ik eerder al zei, geen offence naar jou toe want er zijn weinig members die kunnen tippen aan vin.

Je claimt dat je armen 45 cm zijn, onderstaande kerel zijn armen meten ook 18''/45cm.

STRENGTHNET.COM

It's the quality not the quantity.

Idd, je kan zowiezo niet van een acteur verwachten dat ie 50cm+ armen heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Er zitten nu een paar realistischere doelen bij en wederom heel wat onrealistische.
:cool:

Mike Mentzer vind ik zeker een heel mooi fysiek hebben in zijn toptijd ...
Zijn trainingssT was ook wel bijzonder, wilde dit ook wel eens gaan proberen, maar het schijnt dat dit eigenlijk om blessures vragen is? (super High intensity, 6 seconden omhoog, 6 seconden terug per herhaling)

flex in 1993, 216 pound oftewel 98,2 kilogram :bow2:

Again, it's not the quantity that counts but the quality ;)

@ Smoothmold: dikke hamstring :eek: goed fysiek idd!

Niet oordelen als je niet weet hoe ik er nu voor sta. Je hoort mij ook nergens zeggen dat ik dit zonder juice zal bereiken, ben niet achterlijk;)

Nou ik hoef niet te weten hoe je ervoor staat om te weten dat je niet in de buurt van dit niveau bent. Anders had ik je wel ergens op een wedstijd zien staan.

Maar gelukkig besef je dat je dit natural niet kan bereiken. Dan kan ik alleen maar zeggen veel succes met het bereiken van je doelen!!! Het is een zeeeer waardig streefdoel!! Met AAS/Slin/GH en goede genen ga je zeker heel eind komen.

Met de genen zit het wel goed. Ben groter dan de meeste jongens in de sportschool die toch al een paar lekkere kuurtjes gehad hebben. Kep dan ook wel een goede begeleider en mn voeding is gewoon meestal close to perfect.
En geloof maar dat dit ook zonder Slin en GH te halen is (zou niet weten hoezo het niet met alleen as kan als je de juiste genen hebt). Ben op het moment bijna 100kg met 10% (armen meten ruim 45cm) bij 1,80. Ik wil over een tijd wel beginnen met AS maar wil het zolang mogelijk uitstellen. De kennis heb ik iig al meer dan voldoende, nu de ervaring nog.
Nogmaals, klinkt misschien wat opschepperig maar als je me in real life kende zou je direct weten dat ik absoluut niet zo ben. Ik wil ook geen foto's posten omdat ik dan toch reakties ga krijgen dat dit naturel niet mogelijk is op zon leeftijd. Kep gewoon geen zin om (door sommigen) te worden afgestempeld als een leugenaar.

En nee...tuurlijk zit ik nog LANG niet op dit niveau. Ook al heb je de massa, zijn spierkwaliteit en lichaamstype zijn gewoon prachtig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]]]]]]]]]]

Ik denk vanwel. En voor zown lul moet je gewoon even een sok in je boxer doen:thumbs: (of n*ger zijn natuurlijk zoals Jesaja en ik:P).
:jk:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven