SJ2
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 63kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm als ik mij nou kon motiveren iets meer cardio te doen, zou ik hem ownen

)
Zo geweldig ziet ie er eigenlijk niet uit...edward norton in american history x
ufc vechter wanderlei silva
Hmm als ik mij nou kon motiveren iets meer cardio te doen, zou ik hem ownen
Maar ik ga tog meer voor de fysiek van de foto van sean cassidy (met iets meer massa uiteraard)
Uiteindelijk is mijn doel 105-110kilo met een 8% vet, nog atletisch te noemen imo![]()

Gaat idd goed Sophietj!Denk dat ik een combo wil van:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
*zucht, jmr alleen dat je de voorkant niet kan trainen zodat t een cupje groter wordt
Ben er bijna en ondertussen werk ik aan het tintje via de zonnebank![]()

Gaat idd goed Sophietj!
nog ff goed doorbijten, en dan.. is t ok ja.
Maar toch niet nog net één tandje verder?
wel mooi !
@fisiek Michiel4: Erg mooi! vind alleen de benen erg klein in verhouding tot z'n upper body. Kuiten zijn wel ok.
maar niet naturel haalbaar voor mij met m'n 1,9 :S
Zo geweldig ziet ie er eigenlijk niet uit...

eeehh één tandje verder.. zoals? kan je me een voorbeeld geven met een foto? heb namelijk wel een inimini fobie voor t teveel trainen vanwege de cup haha, ben bang dat ik door teveel borst te trainen als comlpete plank eindig!

Mijn vriendin doet 3x per week chest press en dat gaat haar goed af en nee ze worden zeker niet kleiner.![]()

Maar lenn, mischien is dat schattige vriendinneke van jou net als jouw 16. En dan zit ze nog in de groei![]()

Het is toch allang achterhaald dat je plaatselijk vet verbrand door een spier te trainen.
bij 1.80 - 1.85 = 105 -110 atletisch en 120 bruut

nee dan ben je weer te magerbij 1.80 - 1.85 = 105 -110 atletisch en 120 bruut
Bij 2.00 is 120 atletisch en 140 bruut![]()
![]()

maar ik vind wel dat je pas egt een beetje gespierd begin te lijken als je je lengt in cm - 100 + 10 = gewicht bent (180-100 = 80 + 10 = 90 kilo) met een vet% <12%