AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Denk dat ik een combo wil van:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

*zucht, jmr alleen dat je de voorkant niet kan trainen zodat t een cupje groter wordt:sad:

Ben er bijna en ondertussen werk ik aan het tintje via de zonnebank:D

Goeie combo!

2e333ox.jpg
Hmm als ik mij nou kon motiveren iets meer cardio te doen, zou ik hem ownen:D

Maar ik ga tog meer voor de fysiek van de foto van sean cassidy (met iets meer massa uiteraard:P)

Uiteindelijk is mijn doel 105-110kilo met een 8% vet, nog atletisch te noemen imo:cool:

Hmm als ik mij nou kon motiveren iets meer cardio te doen, zou ik hem ownen:D

Maar ik ga tog meer voor de fysiek van de foto van sean cassidy (met iets meer massa uiteraard:P)

Uiteindelijk is mijn doel 105-110kilo met een 8% vet, nog atletisch te noemen imo:cool:

Als je 2m bent ja. ;)

Denk dat ik een combo wil van:

*zucht, jmr alleen dat je de voorkant niet kan trainen zodat t een cupje groter wordt:sad:

Ben er bijna en ondertussen werk ik aan het tintje via de zonnebank:D
Gaat idd goed Sophietj!
nog ff goed doorbijten, en dan.. is t ok ja.

Maar toch niet nog net één tandje verder?:o
wel mooi !

@fisiek Michiel4: Erg mooi! vind alleen de benen erg klein in verhouding tot z'n upper body. Kuiten zijn wel ok.
maar niet naturel haalbaar voor mij met m'n 1,9 :S

Gaat idd goed Sophietj!
nog ff goed doorbijten, en dan.. is t ok ja.

Maar toch niet nog net één tandje verder?:o
wel mooi !

@fisiek Michiel4: Erg mooi! vind alleen de benen erg klein in verhouding tot z'n upper body. Kuiten zijn wel ok.
maar niet naturel haalbaar voor mij met m'n 1,9 :S

eeehh één tandje verder.. zoals? kan je me een voorbeeld geven met een foto? heb namelijk wel een inimini fobie voor t teveel trainen vanwege de cup haha, ben bang dat ik door teveel borst te trainen als comlpete plank eindig!

eeehh één tandje verder.. zoals? kan je me een voorbeeld geven met een foto? heb namelijk wel een inimini fobie voor t teveel trainen vanwege de cup haha, ben bang dat ik door teveel borst te trainen als comlpete plank eindig!

Mijn vriendin doet 3x per week chest press en dat gaat haar goed af en nee ze worden zeker niet kleiner. :D

Het is toch allang achterhaald dat je plaatselijk vet verbrand door een spier te trainen.

Ik vind die benen van die foto die ik gepost heb echt niet te klein hoor ??? Hij is ook aan het wandelen hé, moest hij zijn quads opspannen zou het wel duidelijk zijn dat zijn benen in balans zijn. Grote benen mag natuurlijk altijd, maar om nu te zeggen dat ze te klein zijn? ;) :)

Het is toch allang achterhaald dat je plaatselijk vet verbrand door een spier te trainen.

dat zal best, maar mocht ik het tegendeel bewijzen dan zal ik daar niet vrolijker van worden haha, alhoewel ik hierdoor niet te schuw ben geworden voor het trainen.

Idd mooie streeffysiek. Maar als ik ooit zo droog wil zijn moet ik aan een clenbuterol/t3 infuus gaan liggen 24/7

leuke discussie

atletisch is in mijn mening gewoon droog en niet echt aangekweekte spiermassa...

dus hardlopers, wielrenners en allemaal andere duursporters

turners, bodybuilders, powerlifters zijn niet meer atletisch gebouwd

hoeveel atleten van 105 kg bij 1.80m ken jij? :roflol:

Ik beschouw dan ook niet veel mensen als atletisch (inclusief mezelf) :D maar ik vind wel dat je pas egt een beetje gespierd begin te lijken als je je lengt in cm - 100 + 10 = gewicht bent (180-100 = 80 + 10 = 90 kilo) met een vet% <12%:)

Terug
Naar boven