- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Rot op. Alsof we het voor jullie doen.
Ik haat dit soort opmerkingen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rot op. Alsof we het voor jullie doen.

Gedaan maar vind nog steeds hetzelfde.Zo geweldig ziet ie er eigenlijk niet uit...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
bekijk de film en oordeel dan![]()

mwah, valt mee en ligt vooral aan je spierkwaliteit.

wel ongeveer ja, als je van naturel uitgaat, ik ken iemand die is 2m en stond op 125 kilo na een kuurtje, dus veel meer kwaliteit dan de gemiddelde naturel, dat was best bruut.nee dan ben je weer te magerbij 1.80 - 1.85 = 105 -110 atletisch en 120 bruut
Bij 2.00 is 120 atletisch en 140 bruut![]()
![]()
ja ryu, face it, je bent gewoon te groot voor de Ch1cKiEsRot op. Alsof we het voor jullie doen.

wel ongeveer ja, als je van naturel uitgaat, ik ken iemand die is 2m en stond op 125 kilo na een kuurtje, dus veel meer kwaliteit dan de gemiddelde naturel, dat was best bruut.
Trekt op geen z*k vind ik persoonlijk, maarja ieder zijn smaak e![]()

ja, meer volume en meer hardheid, gewicht is imo geen goede indicator voor size, dat zie je ook wel als je om je heen kijkt.Uit deze kwaliteit zich in het ronder / voller ogen van de spieren?
Trekt op geen z*k vind ik persoonlijk, maarja ieder zijn smaak e![]()

[Link niet meer beschikbaar]
of
ja, meer volume en meer hardheid, gewicht is imo geen goede indicator voor size, dat zie je ook wel als je om je heen kijkt.
) met net geen 1m80 waar ik een goeie maand geleden 80kg woog. Gewicht is allemaal relatief en zoveel factoren spelen een rol.Rot op. Alsof we het voor jullie doen.
Wow. Die gozer heeft muscles. Is dat eigenlijk naturel wel haalbaar?
Nee.
Of je moet een zó strik eetschema hebben dat echt alles in balans is en je perfecte caloriebehoefte weet.
Wow. Die gozer heeft muscles. Is dat eigenlijk naturel wel haalbaar?
Of je moet een zó strik eetschema hebben dat echt alles in balans is en je perfecte caloriebehoefte weet.
Nee.