Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

mwah, valt mee en ligt vooral aan je spierkwaliteit.
ben zelf nu 1.88 bij 97.5kg en ong 10% maar kom echt bij lange na niet daarvan in de buurt. helaas duurt het gewoon even om (naturel) kwaliteitsmassa te pakken, gelukkig heb ik geduld ;)

nee dan ben je weer te mager :roflol: bij 1.80 - 1.85 = 105 -110 atletisch en 120 bruut

Bij 2.00 is 120 atletisch en 140 bruut :P ;)
wel ongeveer ja, als je van naturel uitgaat, ik ken iemand die is 2m en stond op 125 kilo na een kuurtje, dus veel meer kwaliteit dan de gemiddelde naturel, dat was best bruut.

Rot op. Alsof we het voor jullie doen. :rolleyes:

Ik haat dit soort opmerkingen.
ja ryu, face it, je bent gewoon te groot voor de Ch1cKiEs ;)

wel ongeveer ja, als je van naturel uitgaat, ik ken iemand die is 2m en stond op 125 kilo na een kuurtje, dus veel meer kwaliteit dan de gemiddelde naturel, dat was best bruut.

Uit deze kwaliteit zich in het ronder / voller ogen van de spieren?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
of

ja, meer volume en meer hardheid, gewicht is imo geen goede indicator voor size, dat zie je ook wel als je om je heen kijkt.

*

zo oog ik nu groter bij 76kg (nu ik net terug serieus in het ijzer ben gevlogen :) ) met net geen 1m80 waar ik een goeie maand geleden 80kg woog. Gewicht is allemaal relatief en zoveel factoren spelen een rol.

Rot op. Alsof we het voor jullie doen. :rolleyes:

Ik haat dit soort opmerkingen.

Hoe kun je iets haten als het jezelf niet treft? Je valt nogal door de mand. En alsof iemand na aanleiding van haar commentaar met minder progressie genmoegen zou nemen.

Nee duyvis noot, met alleen een dik fysiek en wat gebanjer tussen romantische grote vissen red je het soms niet. Kwestie van acceptatie.

De foto is hier al wel een paar keer gepost.
14twy39.jpg

Terug
Naar boven