KumaR
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee.
Of je moet een zó strik eetschema hebben dat echt alles in balans is en je perfecte caloriebehoefte weet.

mijn streef fysiek, John Cena!
[Link niet meer beschikbaar]
Cena heeft een super fysiek zou ook wel een beetje mijn streeffysiek zijn.

![]()
Ricardo Arona, 1.80m en 95 kg. Laag vetpercentage, veel spieren, dus hoog gewicht ondanks 'slanke' bouw.

toch lijkt hij op die foto een stevige buik te hebben en geen blokjes
idd +1

Op die foto heeft i magere beentjes.lol gek deze kerel heeft enorme sixpack heb hem gisteren nog op een dvd van pride FC gezien gruwelijk hoe gespierd die is, hij is wel zwaar tegen de grond gevlogen KO als gevolg![]()
lol gek deze kerel heeft enorme sixpack heb hem gisteren nog op een dvd van pride FC gezien gruwelijk hoe gespierd die is, hij is wel zwaar tegen de grond gevlogen KO als gevolg![]()
Dat was dus echt een kopstoot. Volg het hoofd van Jackson terwijl ze naar beneden gaan, Jacksons hoofd gaat richting het hoofd van Arona. Daarnast zie je dat Arona met 1 arm zn val breekt (hij ligt dan al met zn rug op de mate) en zn armen pas slap worden als Jacksons kop zijn kop geraakt heeft. Dat zie je overigens niet omdat net op dat moment Arona's been voor hun hoofden is.
^^

of
dat is bruut, ik trek nog een pak melk open 
ideale is frank mcgrath of dennis wolf of kevin levrone maar dat zal ik wel niet gaan halen .Haalbare,de fysiek van Garret Allin
http://www.youtube.com/watch?v=-EETx3IOMxc&feature=related