AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Jim Cordova.....vind hem top. Veel goeie shizzle uit zijn videos geleerd.

Vergelijk jij nu srs Jeff Seis met Jace De Bruyn? :o:headbang:

tumblr_mmqjoeRtj41s1zvm7o1_500.jpg

tumblr_ltetdgXhXs1qmia26o1_500.jpg

Hoe kan je dit in godsnaam nog een fitness model noemen? :roflol: Tavi is nu ook gewoon de perfecte grote, iets kleiner zou nog wat beter zijn denk ik. Als ze nog veel groter worden gaat helemaal niemand meer geloven dat ze natty zijn wat niet zo best is voor hun carriére.

Hoe kan je dit in godsnaam nog een fitness model noemen? :roflol: Tavi is nu ook gewoon de perfecte grote, iets kleiner zou nog wat beter zijn denk ik. Als ze nog veel groter worden gaat helemaal niemand meer geloven dat ze natty zijn wat niet zo best is voor hun carriére.

De enige mensen die geloven dat ze natty zijn zijn naïeve mensen.

Jaco de bruin is volgens mij ook positief getest

Jaco de bruyn in 2010
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jaco de bruyn in 2013
[afbeelding niet meer beschikbaar]

tumblr_m7y3o4JMQ11qadku2o1_1280.jpg

JacoDeBruynBack.jpg

Verbaast me dat mensen uberhaupt geloven dat hij natty is.
Zo'n transformatie, in zo'n korte tijd.
Natuurlijk is het nog steeds een top prestatie, of hij nou gekuurd heeft of niet.
Ook fukkin' aesthetic.

t*ring, die rug:eek:

Dat is toch wel ver voorbij fitnessmodel / beachfysiek niveau...

En 100000% niet natty:cool:

Ziet er meer uit als classis bodybuilding dan fitness. Hele podium wel op de WBFF.

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 08:55 ----------

tumblr_m7y3o4JMQ11qadku2o1_1280.jpg

Verbaast me dat mensen uberhaupt geloven dat hij natty is.
Zo'n transformatie, in zo'n korte tijd.
Natuurlijk is het nog steeds een top prestatie, of hij nou gekuurd heeft of niet.
Ook fukkin' aesthetic.

dit is dus uit 2011 he brah....als je dat vergelijkt met zn 2010 before pic, ongelooflijk
hoevel tren is daar ingegaan?

Dus in 2010-2011 moet hij begonnen zijn met flink te kuren, Jesse2010 cycle :cool: Misschien dat hij op die 2010 foto al winstrol/test-e gebruikte aangezien hij ten opzichte van die 2008 foto wel is afgevallen?

haha en flink ook, maarja wat moest ie anders met deze ambities, zonder aas was ie een puffy gozer geweest die nooit zou opvallen :P Of was ie al goed in een andere sport zoals bv. jeff seid?

haha en flink ook, maarja wat moest ie anders met deze ambities, zonder aas was ie een puffy gozer geweest die nooit zou opvallen :P Of was ie al goed in een andere sport zoals bv. jeff seid?

als je al vanaf je 14de juiced is het niet zo moeilijk om boven het veld uit te steken bij elke fysiek zware sport

heb je het dan over jeff seid? Als iedereen het doet in die sport is het alsnog een aardige prestatie... en het zal me niks verbazen als het grootste gedeelte van die talentjes in Amerika al voor hun 20ste met doping in aanraking komen.

Verder denk ik dat jeff seid zn fysiek wat ie nu heeft wel ooit natty had kunnen bereiken :P maar niet op 17-18 jarige leeftijd owww helll nah ngguh!

Nick Pinheiro, een vriend van Nick Wright en heeft ook een YouTube kanaal

Oktober 2011 (wedstrijd)

April 2013 - Juli 2013[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij heeft het niet van een vreemde in ieder geval:

Jaco nice ja

leuk die foto met zn vader die ook aardig buff is. Ik wil later ook een kleine leonidas kweken in de sportschool maar wanneer is het verantwoord om met aas te beginnen?

leuk die foto met zn vader die ook aardig buff is. Ik wil later ook een kleine leonidas kweken in de sportschool maar wanneer is het verantwoord om met aas te beginnen?

Wanneer je tevreden bent met je lengte en je carrier wilt maken icm AAS, voor alleen een degelijk fysiek zou ik het me zoon nooit aanraden.

Je kunt er al heel vroeg mee beginnen.
Je kunt ze kind brood geven, vis en vast andere dingen.
Deze aas wordt veel gebruikt in de vissers sport.

• Like
Waarderingen: Tsn

Zodra de melktandjes goed zijn doorgekomen kun je voorzichtig met aas beginnen.

Wat houd jouw tegen om roids te gebruiken??!!??

Terug
Naar boven