3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tavi is nu ook gewoon de perfecte grote, iets kleiner zou nog wat beter zijn denk ik. Als ze nog veel groter worden gaat helemaal niemand meer geloven dat ze natty zijn wat niet zo best is voor hun carriére.Hoe kan je dit in godsnaam nog een fitness model noemen?Tavi is nu ook gewoon de perfecte grote, iets kleiner zou nog wat beter zijn denk ik. Als ze nog veel groter worden gaat helemaal niemand meer geloven dat ze natty zijn wat niet zo best is voor hun carriére.
![]()
Verbaast me dat mensen uberhaupt geloven dat hij natty is.
Zo'n transformatie, in zo'n korte tijd.
Natuurlijk is het nog steeds een top prestatie, of hij nou gekuurd heeft of niet.
Ook fukkin' aesthetic.
haha en flink ook, maarja wat moest ie anders met deze ambities, zonder aas was ie een puffy gozer geweest die nooit zou opvallenOf was ie al goed in een andere sport zoals bv. jeff seid?
maar niet op 17-18 jarige leeftijd owww helll nah ngguh!leuk die foto met zn vader die ook aardig buff is. Ik wil later ook een kleine leonidas kweken in de sportschool maar wanneer is het verantwoord om met aas te beginnen?
leuk die foto met zn vader die ook aardig buff is. Ik wil later ook een kleine leonidas kweken in de sportschool maar wanneer is het verantwoord om met aas te beginnen?
Nick Pinheiro
Oktober 2011 (wedstrijd)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
April 2013 - Juli 2013[Afbeelding niet meer beschikbaar]

leuk die foto met zn vader die ook aardig buff is. Ik wil later ook een kleine leonidas kweken in de sportschool maar wanneer is het verantwoord om met aas te beginnen?