- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die benen icm zijn vp zijn gewoon vies man. Mss dat het er beter uitziet met wat weer vet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat houd jouw tegen om roids te gebruiken??!!??
Afgunst ? Realiteitsbesef kwijt ? Wat dacht je van hard werken en strikt eten en nee zitten beide niet in een potje evenals toewijding en zware trainingen er is ook geen middel tegen het afzien en ook spulletje waardoor cardio overbodig word. Dus met of zonder roids het blijft aanpoten klaar.
Inb4 domme nattys die denken dat roids alles zijn
Inb4 alle natty's die meteen een jaar volle bak gaan kuren
Kunne ze niet aan en niet betalen om het goed te doen. Dus die moddere maar wat aan haha
Echt jongen jou comments... Net als of je al zo veel hebt bereikt in het leven.
Je juiced als de malle en je ziet er nog steeds als stront uit!
En hoe zie jij er dan uit met jou status zou je dan de stront van een muis zijn haha
Ik sport voor me zelf zonder dat ik podium ambities heb. Dus jou vergelijking is krom als jij mij met je zelf vergelijkt. Daarnaast kan ik veel meer met mijn lichaam dan dat jij kan. Vraag me zelf af of jij ooit tevreden kan zijn met je lichaam als je je zelf bekijkt in de spiegel.

En hoe zie jij er dan uit met jou status zou je dan de stront van een muis zijn haha