AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Indd, liever me kapot spuiten, dan elke dag trainen er naar dit in de spiegel moeten kijken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ow en ps,
Als je me terug wilt pakken, mijn fotos staan in me kuurlog.

Ik heb niets tegen jou dus ik ga er niet op in. Ik train 3 x per week ik vind het prima hoe mijn progressie is...

Indd, liever me kapot spuiten, dan elke dag trainen er naar dit in de spiegel moeten kijken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ow en ps,
Als je me terug wilt pakken, mijn fotos staan in me kuurlog. Succes

Je verwacht tot serieus niet dat dit indruk maakt op mij hahaha dan liever spuiten dan eruit zien als die zombie die hier dropt

Wat een kinderen die juice heads. Zou het van de aas?

Deze topic gaat ook verkeerde kant op.
Jesse met zijn achterlijke opmerkingen over hoe groot hij wel niet is, hoe rijk hij wel niet is en hoe talentvol!! Bla bla bla!
En dan komt sniezel met ook zo een achterlijke opmerking over Nickson....really? Had ik niet verwacht.
Die man spuit niet, heeft geen wedstrijd ambities en ziet er prima uit!
Dat jullie zo beta zijn dat jullie moeten spuiten om een goed gevoel over jezelf te krijgen. Nickson kan nog tenminste zijn eigen rug krabben en zijn eigen kont vegen......bij wijze van spreken dan ;)

wat een gehuil inderdaad, aas brengt blijkbaar ook een hoop onzekerheid met zich mee :roflol:

Jesse met zijn achterlijke opmerkingen over hoe groot hij wel niet is, hoe rijk hij wel niet is en hoe talentvol!! Bla bla bla!
En dan komt sniezel met ook zo een achterlijke opmerking over Nickson....really? Had ik niet verwacht.
Dat jullie zo beta zijn dat jullie moeten spuiten om een goed gevoel over jezelf te krijgen. Nickson kan nog tenminste zijn eigen rug krabben en zijn eigen kont vegen......bij wijze van spreken dan ;)

Ja, ik haak inderdaad in als iemand tegen de ander zegt: "Je spuit jezelf kapot en ziet er alsnog als stront uit."

Ikzelf zou me niet aangesproken voelen, maar vind dit niet kunnen als je dit out the blue tegen de ander zegt.

Laatst bewerkt:
is iedereen hier low carb ofzo?

Nee met zon zombie lijf kun je ook geen ambities hebben :D

tumblr_mqo9uo71kt1rflz7fo1_500.gif

6 weken hier (low carbs)

Mooi borsthaar!

Even ter verduidelijking. De reden waarom ik dat zij je spuit jezelf kapot is omdat jesse zichzelf altijd de hemel in prijst en thats it!

Even ter verduidelijking. De reden waarom ik dat zij je spuit jezelf kapot is omdat jesse zichzelf altijd de hemel in prijst en thats it!

Een verduidelijking waarom ? Kreeg je niet de gewenste reacties op je post ? Wilde rellen niet lukken dus gooien we het over een andere boeg heel slim doorzichtig maar slim

wat een gehuil inderdaad, aas brengt blijkbaar ook een hoop onzekerheid met zich mee :roflol:

Je beredenering is niet correct.

Over het algemeen zijn het onzekere mensen die aas gebruiken en niet dat aas resulteert in onzekerheid.

Statistisch aangetoond.

Terug
Naar boven