- Waardering
- 0
Zie je nou Jamezz?? Ik zei toch dat we nooit foto's te zien zouden krijgen!![]()
All natural is ook al gebanned. ... was een kloontje ergens van

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie je nou Jamezz?? Ik zei toch dat we nooit foto's te zien zouden krijgen!![]()

Dream on!! Stan heeft het niet in zich om groot genoeg te worden. Hoeveel jaar heeft hij gedaan over zijn Pro Card6 ofzo?. Phil Heath als voorbeeld hij nu meer kwaliteit massa dan Stan en is pas in de sport voor 3 jaar. Denk niet dat Stan een Mr O kwalificatie kan verwachtne de komende tijd.
Mijn ideale lichaam (Rob Sager) :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hey das deze gast is een beetje hetzelfde als ik, alleen dan net ff 4-5 kilotjes zwaarder. Deze kant wil ik misschien ook nog wel op als ik me huidige gewicht zat ben.
@Phreak!
Wat vind je dan van iemand zoals coleman ?
Maar daar zeg ik wel van: wow, die heeft echt de grenzen van het mogelijke opgezocht. Omdat ik er qua huidskleur iets meer op lijk: Ruhl zou mijn doel zijn als ik BBer was.Hey das deze gast is een beetje hetzelfde als ik, alleen dan net ff 4-5 kilotjes zwaarder. Deze kant wil ik misschien ook nog wel op als ik me huidige gewicht zat ben.
Hey das deze gast is een beetje hetzelfde als ik, alleen dan net ff 4-5 kilotjes zwaarder. Deze kant wil ik misschien ook nog wel op als ik me huidige gewicht zat ben.
Hij is ook een beetje zoals mij, maar dan een kilo of tien zwaarder, en hij is wat zwarter.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

moet je nagaan! Ik ben al donker! Ik hoef maar 2 kilo dus!![]()
Nee ,rechter onderarm !![]()

Dude 2 kilo? Als je de gilette mach 10 eens grondig over die biljartbal van je laat gaan ben je er al![]()
Jay eat my dust!