@ Gysemans.
MAAR WIE IS DIE GAST? bruut fysiek man!
Dave Gulledge.
Ziet er ook best vet uit, niet droog, wel buff.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ Gysemans.
MAAR WIE IS DIE GAST? bruut fysiek man!
Nice, dit wil ik ook.
Echt goede schouders, is natural mits een beetje aanleg wel te halen

Dave Gulledge.

Nice, dit wil ik ook.
Echt goede schouders, is natural mits een beetje aanleg wel te halen
Dave Gulledge.
:Ja. Maar dat ligt ook aan het kekke bordeaux-rode slipje.Dat feit is me wel bekend, dat heb je in een vorig topic ook al duidelijk gemaakt. Maar jij als krachtsporter zou als de beste moeten weten is dat gewicht weinig zegt. Ken jongens die niet trainen en 100 kg zijn, so what?Stan mcquay is in jouw ogen vast ook 'gay' omdat ie droog is en slechts 90 kg weegt:
Amen. Ook al weeg je voor mijn part 110-120kg, nog zou je niet in de buurt komen van zijn SKINNY 90kg fysiek Dj.
Die gast is de toekomst van bodybuilding als hij zo doorgaat.
om toch nog even inhoudelijk wat te zeggen: op zich boeit het me niet wat anderen doen. Als mensen graag als bodybuilder op een podium willen staan, dan moeten ze dat vooral doen. Ik doe ook weleens dingen die anderen niet begrijpen, dus zou het hypocriet zijn als ik er anderen om veroordeel. Wat ik alleen zo frappant vind, is dat er altijd gelijk op de man gespeeld wordt als iemand een persoonlijke mening geeft. Dus ik dacht: laat ik het eens terug doen. Heb weleens filmpjes van McQuay gezien, en hij komt heel sympatiek over. Maar ik zou serieus nooit zo'n lichaampje willen hebben.
.
hij is in de verste verte geen mr olympia deelnemer.
) om nog groter terug te komen.nee dat zeg ik ook niet, maar hij heeft al zn pro card en is al goed op weg. ik denk dat hij voorlopig nog zeker geen O kandidaat is. maar hij neemt nu bijv een paar jaartjes om te trainen(waarschijnlijk om zich vol te spuiten) om nog groter terug te komen.
6 ofzo?. Phil Heath als voorbeeld hij nu meer kwaliteit massa dan Stan en is pas in de sport voor 3 jaar. Denk niet dat Stan een Mr O kwalificatie kan verwachtne de komende tijd.Dream on!! Stan heeft het niet in zich om groot genoeg te worden. Hoeveel jaar heeft hij gedaan over zijn Pro Card6 ofzo?. Phil Heath als voorbeeld hij nu meer kwaliteit massa dan Stan en is pas in de sport voor 3 jaar. Denk niet dat Stan een Mr O kwalificatie kan verwachtne de komende tijd.