Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Met de genen zit het wel goed. Ben groter dan de meeste jongens in de sportschool die toch al een paar lekkere kuurtjes gehad hebben. Kep dan ook wel een goede begeleider en mn voeding is gewoon meestal close to perfect.
En geloof maar dat dit ook zonder Slin en GH te halen is (zou niet weten hoezo het niet met alleen as kan als je de juiste genen hebt). Ben op het moment bijna 100kg met 10% (armen meten ruim 45cm) bij 1,80. Ik wil over een tijd wel beginnen met AS maar wil het zolang mogelijk uitstellen. De kennis heb ik iig al meer dan voldoende, nu de ervaring nog.
Nogmaals, klinkt misschien wat opschepperig maar als je me in real life kende zou je direct weten dat ik absoluut niet zo ben. Ik wil ook geen foto's posten omdat ik dan toch reakties ga krijgen dat dit naturel niet mogelijk is op zon leeftijd. Kep gewoon geen zin om (door sommigen) te worden afgestempeld als een leugenaar.

En nee...tuurlijk zit ik nog LANG niet op dit niveau. Ook al heb je de massa, zijn spierkwaliteit en lichaamstype zijn gewoon prachtig.

Ben je toevallig familie van bolle22 ? :D

Misschien domme vraag, maar is dit voor mensen met goede genen, goede training en goede voeding mogelijk naturel?
Ik denk persoonlijk van niet.

Missch met goede genen en een goed dieet na jaren lang trainen 7-10 jaar. Denk niet dat dit weggelegd is voor een gemiddeld persoon.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+

=

:roflol:

zo wil ik er wel uitzien !

Nice, dit wil ik ook.
Echt goede schouders, is natural mits een beetje aanleg wel te halen

:roflol: @ Gysemans.