XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is mijn droom, al zal ik nooit zo ver komen.

O die gast, die gast is echt bruut :D!

Wat een gruwelijke fysiek die laatste!

hot+body+_01.jpg

Zoiets als dit hoop ik over 4-5 jaar te hebben, iets minder massa mag ook als dit niet haalbaar is.
Ik wil zelf altijd natural blijven en ik hoop dat dit een realistisch einddoel is, zo niet dan zal ik ook tevreden zijn met minder natuurlijk :).

Ik ga dus meer voor het 'beachboy' fysiek dan een echt BB-fysiek.
Ik weet van het bestaan van Dutchfitness af, maar ik ben nu eenmaal hier lid en dat bevalt goed ;).

mijn ideale lichaam zal ong. zo zijn :
vin_diesel_16.jpg

dat zal met mijn lengte van 1.95m nog wel ff duren aangezien ik net begonnen ben :rolleyes:

Ik hoop dan wel dat je je benen ook gaat trainen want zo is het echt geen zicht! Verder vind ik dit echt geen mooie fysiek, veel te soft.

Mijn ideale lichaam:
2e3qwep.png

Wat een zwakke mietjes instelling.

Een zwakke mietjes instelling? Ik ben gewoon niet bereid te kuren, ik wil een mooi fysiek opbouwen wat ik zo lang mogelijk kan bijhouden, zo groot en droog als mogelijk, dit fysiek zie ik mezelf gewoon nog niet halen.

Voor mij blijft Kevin Sorbo een haalbare fysiek binnen 2 à 3 jaar.

Kevin Sorbo 40.jpg

ik doel niet op het paard

ik doel niet op het paard

Goed fysiek daar niet van. Maar uit welk schunnig bruinwerkersblad heb je die foto dan toch vandaan? Een heterocoïtusuele kerel gaat toch niet met paard op foto en daarbij OOK nog eens verleidelijk kijken. Een paard is al het ultieme fallussymbool...laat staan er bij kijken alsof je diabetes hebt en derde beens zijn je insuline?

Ik vindt de fysiek van David Chokachi wel netjes. Ik ben al iets breder en mijn armen zijn denk ik ook wel iets dikker. Mijn borst mag alleen nog iets voller.

Hij heeft imo wel goede verhoudingen, dikke borst en goede buikspieren.

dit vind ik echt om te huilen.

Terug
Naar boven