AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

hahahah bitchtits :roflol:

idd, ongelooflijk goede fysiek heeft die gast!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De abs mogen iets zichtbaarder maar voor de rest zou ik echt tevreden zijn :).

PS: om zulke armen te krijgen die goed zichtbaar zijn op het tweede plaatje.
Moet je dan troep in je armen spuiten of is dat naturel ook haalbaar ?

Dat is met goede training en voeding wel natuurel te behalen. De omvang dan, om te zien hoe jou spieren dan worden moet je ze eerst hebben.

Dat is goed natural haalbaar, hoor. :D

Dat is met goede training en voeding wel natuurel te behalen. De omvang dan, om te zien hoe jou spieren dan worden moet je ze eerst hebben.
Oke thankyou op zoon antwoord hoopte ik :).
Hoe bedoel je eigenlijk "hoe jou spieren dan worden" want kan het zijn dat is zeg maar gewoon niet die omvang kan krijgen ?

Omdat ik ook wel eens zie dat bij de ene de bicep heel erg recht is zoals bij Mark Wahlberg op dat plaatje en bij sommigen zijn ze heel erg rond.
Is dat een kwestie van anders trainen of gewoon hoe je spier groeit ?

Oke thankyou op zoon antwoord hoopte ik :).
Hoe bedoel je eigenlijk "hoe jou spieren dan worden" want kan het zijn dat is zeg maar gewoon niet die omvang kan krijgen ?

Omdat ik ook wel eens zie dat bij de ene de bicep heel erg recht is zoals bij Mark Wahlberg op dat plaatje en bij sommigen zijn ze heel erg rond.
Is dat een kwestie van anders trainen of gewoon hoe je spier groeit ?

ik denk dat hij je aanhechting bedoelt. die is bij iedereen weer anders.

1z7337m.jpg

De abs mogen iets zichtbaarder maar voor de rest zou ik echt tevreden zijn :).

PS: om zulke armen te krijgen die goed zichtbaar zijn op het tweede plaatje.
Moet je dan troep in je armen spuiten of is dat naturel ook haalbaar ?
Minstens 1 liter synthol.

klopt:P maar toch vindt ik het een goed gespierd lichaam, wat ik zeker zou willen bereiken qua spieren/verhouding. hij is als turner wel betrapt met doping dus weet niet of dit wel zo goed naturel te bereiken is.

klopt:P maar toch vindt ik het een goed gespierd lichaam, wat ik zeker zou willen bereiken qua spieren/verhouding. hij is als turner wel betrapt met doping dus weet niet of dit wel zo goed naturel te bereiken is.

Het was cocaine voor recreatief gebruik, hij heeft er niks aan gehad in een wedstrijd.

mjq1hu.jpg

2s8fchs.jpg

Terug
Naar boven