kweet niet wat chick jij hebt maar dit is toch echt een mannen chest, ziet er cool uit imo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Oke thankyou op zoon antwoord hoopte ikDat is met goede training en voeding wel natuurel te behalen. De omvang dan, om te zien hoe jou spieren dan worden moet je ze eerst hebben.
.Oke thankyou op zoon antwoord hoopte ik.
Hoe bedoel je eigenlijk "hoe jou spieren dan worden" want kan het zijn dat is zeg maar gewoon niet die omvang kan krijgen ?
Omdat ik ook wel eens zie dat bij de ene de bicep heel erg recht is zoals bij Mark Wahlberg op dat plaatje en bij sommigen zijn ze heel erg rond.
Is dat een kwestie van anders trainen of gewoon hoe je spier groeit ?
komt vast door zen lichtgekleurde huid dat het zo lijkt maar ze zijn wel echtligt het nou aan mij of zijn die abs erop getekend ofzo? ziet er heel raar uit

Minstens 1 liter synthol.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De abs mogen iets zichtbaarder maar voor de rest zou ik echt tevreden zijn.
PS: om zulke armen te krijgen die goed zichtbaar zijn op het tweede plaatje.
Moet je dan troep in je armen spuiten of is dat naturel ook haalbaar ?
kloptmaar toch vindt ik het een goed gespierd lichaam, wat ik zeker zou willen bereiken qua spieren/verhouding. hij is als turner wel betrapt met doping dus weet niet of dit wel zo goed naturel te bereiken is.
Het was cocaine voor recreatief gebruik, hij heeft er niks aan gehad in een wedstrijd.
d8 dat het doping was, na dit bericht ff gegoogled en klopt idd coke.Loo..shut up...jij hebt zowat de bouw van die bovenstaande vent..dit is echt een mooie fysiek ja!
Er zitten trouwens wel brutal low standards tussen met sommige ecto fysieken...