- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of jij had de openingspost moeten lezenAlsnog, dan had ie de titel; Wat is jouw doellichaam? moeten gebruiken![]()

Loo..shut up...jij hebt zowat de bouw van die bovenstaande vent..![]()

![]()
Hey zonder handen
Allemaal vergane glorie trouwens, ik heb zeker 6kg spiermassa laten liggen verspreidt op feesten, kroegen en discotheken.
Maakt niet uit het is nog geen zomer.

dit is makkelijk naturel te behalen i guess, jaartje of 3 trainen.

Heb deze als ideaal. Weet niet waar ik het plaatje vandaan heb, maar vind dit het mooist passen bij me, als doelstelling!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is volgens mij het doorsnee "perfect body" maar heeft niet zoveel met bodybuilding te maken
Het schaamhaar komt er bij de broek uit.. shiittt
ik zou het lichaam van die rechter gast wel willen hebben[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mariusz Pudzianowski little bitches.

ik zou het lichaam van die rechter gast wel willen hebben![]()
hehehe jaa op al die feestjes hak je der wel wat afals ik netjes had doorgetraind van zomer tot zomer wel ja![]()

dit is volgens mij het doorsnee "perfect body" maar heeft niet zoveel met bodybuilding te maken
Het schaamhaar komt er bij de broek uit.. shiittt
Denk dat het prima bij me past ipv een erg brede klerenkast look! (no offence!)ben ik wel nog ff bezig .. helaas

doorsnee perfecte lichaam is toch wel wat gespierder hoor lijkt me. Maar wel lekker makkelijk te bereiken ja, heb je minder dan een jaar voor nodig.

Wel stuk buffer nog.ik bedoelde wat de "chicks" diggen. Volgens mij hebben chicks soms al snel dat zie iets "te gespierd" vinden. Zoals traps, of V-shap ofzo
Naast zane, is dit ook perfectWel stuk buffer nog.
Beweert trouwens ook naturel te zijn... Jim Cordova
![]()
![]()
lijkt me niet, tenminste ik geloof het niet.ik bedoelde wat de "chicks" diggen. Volgens mij hebben chicks soms al snel dat zie iets "te gespierd" vinden. Zoals traps, of V-shap ofzo![]()