MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Loo..shut up...jij hebt zowat de bouw van die bovenstaande vent..:mad:

als ik netjes had doorgetraind van zomer tot zomer wel ja :(

20a6q76.jpg

Hey zonder handen :cool:

Allemaal vergane glorie trouwens, ik heb zeker 6kg spiermassa laten liggen verspreidt op feesten, kroegen en discotheken.

Maakt niet uit het is nog geen zomer.

loo heeft HANGERS

Heb deze als ideaal. Weet niet waar ik het plaatje vandaan heb, maar vind dit het mooist passen bij me, als doelstelling!

dit is makkelijk naturel te behalen i guess, jaartje of 3 trainen.

Heb deze als ideaal. Weet niet waar ik het plaatje vandaan heb, maar vind dit het mooist passen bij me, als doelstelling!

dit is volgens mij het doorsnee "perfect body" maar heeft niet zoveel met bodybuilding te maken :p

Het schaamhaar komt er bij de broek uit.. shiittt

dit is volgens mij het doorsnee "perfect body" maar heeft niet zoveel met bodybuilding te maken :p

doorsnee perfecte lichaam is toch wel wat gespierder hoor lijkt me. Maar wel lekker makkelijk te bereiken ja, heb je minder dan een jaar voor nodig.

Alsnog goed lichaam Loo

Mag doorsnee zijn, maar ik heb het (nog) niet en ben stinkend jaloers op deze. :p Denk dat het prima bij me past ipv een erg brede klerenkast look! (no offence!)

doorsnee perfecte lichaam is toch wel wat gespierder hoor lijkt me. Maar wel lekker makkelijk te bereiken ja, heb je minder dan een jaar voor nodig.

ik bedoelde wat de "chicks" diggen. Volgens mij hebben chicks soms al snel dat zie iets "te gespierd" vinden. Zoals traps, of V-shap ofzo :o

Naast zane, is dit ook perfect:) Wel stuk buffer nog.
Beweert trouwens ook naturel te zijn... Jim Cordova

DSC_0177.jpg

ab%20shot.jpg

ik bedoelde wat de "chicks" diggen. Volgens mij hebben chicks soms al snel dat zie iets "te gespierd" vinden. Zoals traps, of V-shap ofzo :o

Naast zane, is dit ook perfect:) Wel stuk buffer nog.
Beweert trouwens ook naturel te zijn... Jim Cordova

DSC_0177.jpg

ab%20shot.jpg

dit naturel??? lijkt me niet, tenminste ik geloof het niet.

Dat is altijd moeilijk te beoordelen, maar ik blijf van mening dat de meeste chicks toch een gespierde lichaam aantrekkelijker vinden, te gespierd is idd weer totaal niet goed maar gewoon zonder aan de steroiden te gaan/naturel fysiek bedoel ik.

Terug
Naar boven