Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Ik ben denk ik fan van een iets ''droger'' fysiek dan de rest hier, anyway hier mijn ultieme fysiek!

oh4qpx.jpg

Volgens mij weet je dan niet wat een droog fysiek inhoudt want iedereen post droge fysieke hier;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar wee niet of dit natural is? Maar zo iets, mooie ronde schouder wijde lats en grote borst en monster benen ofcourse

die is niet naturel natuurlijk

met droger zal hij wel een iets gematigder fisiek bedoelen.. aan de foto te zien :P :) aka beachboy look dus

Maar wee niet of dit natural is? Maar zo iets, mooie ronde schouder wijde lats en grote borst en monster benen ofcourse

Maarja frank mcgrath is natuurlijk geen natural

De bovenste 2 zouden echt verweg doelen zijn ( leeftijd 25 tot 30 jaar)

Streefdoel voor de zomer

Tim 'livewire'Shieff, ja alleen dit kleine k*t plaatje, zoek anders maar op youtube
No way naturel haalbaar

taille is ook beetje jammer mja voor de rest perfect fysiek idd

Ik zou graag een rugby fysiek willen hebben.
Karma voor iemand die wat rugby fysieken post :D

Chabal

Tournoi-des-Six-Nations-Chabal-en-3e-ligne-150632.jpg

Maar wee niet of dit natural is?

De bovenste 2 zouden echt verweg doelen zijn ( leeftijd 25 tot 30 jaar)

Streefdoel voor de zomer

:roflol: Jij hebt een heel misplaatst beeld over wat natural te halen is en in welke tijd. Die eerste 2 fysieken haal jij hoogst waarschijnlijk nooit in je leven, zelf met een 10tal kuren. En die andere fysiek haal zeker je niet op een jaar.

Jeetje ik had hem bij troy veel groter in herinnering. Haha Bodybuilding maakt je kijk op de normale mens echt wel kapot.

+1 haha

Toen ik Troy voor het eerste keer keek dacht ik, wtf ik wil later ook net als hem worden Brad Pitt worden!

Nu denk ik; potverdomme wat een ecto.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven