AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Dat is altijd moeilijk te beoordelen, maar ik blijf van mening dat de meeste chicks toch een gespierde lichaam aantrekkelijker vinden, te gespierd is idd weer totaal niet goed maar gewoon zonder aan de steroiden te gaan/naturel fysiek bedoel ik.
denk dat er genoeg chicks zijn die mannen die aan anabole hebben gezeten echt mooi vinden

dit is volgens mij het doorsnee "perfect body" maar heeft niet zoveel met bodybuilding te maken :p

Het schaamhaar komt er bij de broek uit.. shiittt

dit had ik in een half jaar... train nu 2 jaar en heb er 4x zoveel massa opzitten..
en nee geen vet, ben lekker droog:D

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De abs mogen iets zichtbaarder maar voor de rest zou ik echt tevreden zijn :).

PS: om zulke armen te krijgen die goed zichtbaar zijn op het tweede plaatje.
Moet je dan troep in je armen spuiten of is dat naturel ook haalbaar ?

juist, mark wahlberg, perfecte fysiek voor mij:D
en ja hij is als het goed is naturel..

dit had ik in een half jaar... train nu 2 jaar en heb er 4x zoveel massa opzitten..
dan heb jij waarschijnlijk veel aanleg want dat heeft niet iedereen na een half jaar trainen :).
ik spreek dan ook voor mezelf denk ik :(

dan heb jij waarschijnlijk veel aanleg want dat heeft niet iedereen na een half jaar trainen :).
ik spreek dan ook voor mezelf denk ik :(

heb het over die foto van 4 pagina's terug ofsow, met die dude waarbij de schaamhaar eruit stak hahaha:P ik heb het verkeerde gequote :(
of wist je dat ook?

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

juist, mark wahlberg, perfecte fysiek voor mij:D
en ja hij is als het goed is naturel..
kijk nog een fan :D.
zijn armen zijn gewoon perfect vind ik tenminste voor mij zouden ze perfect zijn.

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

heb het over die foto van 4 pagina's terug ofsow, met die dude waarbij de schaamhaar eruit stak hahaha:P ik heb het verkeerde gequote :(
of wist je dat ook?
ik wist over welk plaatje je het had ;).
maar niet iedereen is in een half jaar zo, believe me :).

kijk nog een fan :D.
zijn armen zijn gewoon perfect vind ik tenminste voor mij zouden ze perfect zijn.

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

ik wist over welk plaatje je het had ;).
maar niet iedereen is in een half jaar zo, believe me :).

nee okey ligt uiteraard aan genen, maar voor zo'n fysiek als dat hoef je niet eens een boven caloriebehoefte bulk schema nodig ofsow, zit haast geen massa op als je et mij vraagt, alleen definitie, wel haalbaar met de juiste discipline.

en ja ik gebruik mark wahlbergs fysiek al hele lang als motivatie:P en ll cool j ook trouwens ;)
die twee hebbe VOLGENS MIJ toch wel een streeffysiek

Brandon+Curry1.jpg

the perfect body.

Ik zou graag een rugby fysiek willen hebben.
Karma voor iemand die wat rugby fysieken post :D

Ik ben denk ik fan van een iets ''droger'' fysiek dan de rest hier, anyway hier mijn ultieme fysiek!

oh4qpx.jpg

Maar wee niet of dit natural is? Maar zo iets, mooie ronde schouder wijde lats en grote borst en monster benen ofcourse

Maarja frank mcgrath is natuurlijk geen natural

De bovenste 2 zouden echt verweg doelen zijn ( leeftijd 25 tot 30 jaar)

Streefdoel voor de zomer
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Tim 'livewire'Shieff, ja alleen dit kleine k*t plaatje, zoek anders maar op youtube

Terug
Naar boven